Uitgerekend juli 2014!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door MylaJ, 28 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xprissiex

xprissiex Fanatiek lid

8 mei 2012
    1.108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jawel. Erg druk. Dylan eist veel aandacht. Spuugt heel veel. Stikt soms ook. Meneer is gewoon te druk. Drinkt onrustig. Erg vermoeiend. Groeit verder als kool. Geboorte gewicht was 4045 en gisteren even langs het inloopspreekuur geweest en hij was nu 5100 nog wat. En dat in vier weken tijd. Moet nu zo een papje gaan geven tegen het spugen. Als dat ook niet werkt dan zal hij naar de kinderarts moeten...
    Dylan is vaak wakker van voeding tot voeding. Heb amper tijd voor mezelf. Slaapt veel op me borst omdat hij anders helemal niet slaapt. Hij is vandaag vier weken en ben aardig gesloopt. Z'n vader krijgt helemaal niet stil dan wel niet in slaap dus dat maakt het nog extra zwaar. Eten kan ik niet dus eet pas tegen achten. Mijn dagen zijn erg vermoeiend.

2. MamalovesJ

MamalovesJ Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.044
    0
    0
    Vervelend om te horen prissie.
    probeer wel aan je zelf te denken.
    Als je vriend hem overneemt helpt een speentje geven niet?
    Of je pink? Ik zou denken als hij zo onrustig blijft, om hem te gaan inbakeren.
    Liam was 2 weken na de geboorte ook vreselijke onrustig, viel amper in slaap en huilde veel.
    Dit kwam omdat zijn voeding omhoog kwam en dat deed zeer, ook merk ik dat hij veel beter slaapt sinds hij ingebakerd ligt.

Misschien is dit ook een optie voor jou zoontje?
    Hem lekker ingebakerd in zijn eigen bedje leggen over de dag heen?

Qua voeding spugen, goed dat je het hebt nagevraagd bij het cb,vaak kan het wel wijzen op reflux, en zou je misschien johannesbroodpitmeel door de fles kunnen toevoegen of nutriton...

Ik herken de zware dagen. Knuffel!

3. xprissiex

xprissiex Fanatiek lid

8 mei 2012
    1.108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Inbakeren helpt bij hem niet. Raakt hij in paniek. Cb raadde het ook af.
    Ik geef borst en ga straks voor het eerst papje geven. Ben benieuwd.
    Speen doet Dylan niet zoveel mee en vingers pakt hij alleen bij honger.
    Heb ik nagevraagd dat Reflux maar dat heeft hij niet. Komt puur door het druk zijn. Vind het nu ook niet zo raar meer dat ik zo een pijn had de laatste weken en dat ik er klaar mee was.
    Hij groeit ook als kool. Is al 1,1 kilo aangekomen en is vandaag 1 maand oud.
    Maar bedankt voor de tips hoor. Ben nu lekker bij me moeder en die houd hem even bezig. Ook fijn hoor.

4. xprissiex

xprissiex Fanatiek lid

8 mei 2012
    1.108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Na wat Gegoogle kwam ik erachter dat er misschien een oorzaak is voor Dylan zijn gedrag...

Regeldagen of clusteren???

Dylan is al een paar dagen onrustig. 'S morgens en 's avonds vaak ontroostbaar alleen even drinken helpt. Ben elke dag vanaf zes uur wakker, hij wilt niet altijd meer slapen. Hij doet ook veel hazetukkies. Echt verschrikkelijk. Tien min slapen en dan weer klaarwakker... Soms wil hij een paar slokjes en soms drinkt hij de borst leeg... In de middag gaat het over het algemeen wel en komt hij normale tijden. Zelfde geld dat voor de nacht. Het is erg vermoeiend en weet nou niet wat het is...
    Jullie een idee?

5. teun026

teun026 Actief lid

18 dec 2007
    102
    0
    0
    Gastouder
    Morris is de laatste dagen ook erg onrustig.
    Denk ook aan een sprong. Je ziet ook dat hij veel leert op jet moment. Hij kan met grote ogen blijven kijken.
    Ook de nachten haan iets minder de laatste dagen.

Vindt je het ook leuk om op db te gaan? Met de andere dames zitten we daar al. Groepje is geheim, dus andere kunnen het niet lezen😉 en wordt iets vaker gelezen.

6. xprissiex

xprissiex Fanatiek lid

8 mei 2012
    1.108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja waarom ook niet. Zolang het anoniem is..

Dylan kan soms kijken alsof hij iets gebruikt heeft haha
    Is ook al heel sterk. Te sterk. Kan echt heel lang zijn nek omhoog houden. Als hij zijn best doet omrollen van buik naar rug. CB viel het ook al op...

Zal je even een pb sturen met me naam. Hoop dat je me kan vinden.

7. MamalovesJ

MamalovesJ Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.044
    0
    0
    Ja als je mannetje druk is kan dat ook een hoop verklaren...
    Ik weet alleen uit ervaring nu hoe een kindje ook kan reageren door bijvb iets wat hem niet lekker zit, of reflux etc.

Liam is juist ook druk en als ik hem niet inbaker, slaapt hij juist niet. dus hier echt een uitkomst :)

Deel Deze Pagina