Zwangerschapslijstje Suus09 29 Jaar, 3e kindje, 01 JULI 2014 Eerste echo: 26 november Noralie87 26 Jaar, 1e kindje 5 JULI 2014 Eerste echo: 28 november TineBx 23 jaar, 1e kindje 7 JULI 2014 Eerste echo: 28 november Juli85 28 Jaar, 1e kindje 9 JULI 2014 Eerste echo: 25 november Rombely 32 Jaar, 2e kindje 9 JULI 2014 Eerste echo: 17 december Vosje2000 29Jaar, 3e kindje 10 JULI 2014 Eerste echo: 12 november Frou81 31 Jaar, 2e kindje 11 JULI 2014 Eerste echo: 29 november Roos99 26 Jaar, 1e kindje 11 JULI 2014 Eerste echo: 16 december beccy 28 Jaar, 2e kindje 12 JULI 2014 Eerste echo: ? amaroen 24 Jaar, ?e kindje 13 JULI 2014 Eerste echo: 11 november sab1988 25 Jaar, 2e kindje 18 JULI 2014 Eerste echo: ? Stine 30 Jaar, 1e kindje XX JULI 2014 Eerste echo: 14 november MadameV 24 Jaar, 1e kindje XX JULI 2014 Eerste echo: 2 december MamalovesJ ?Jaar, 2e kindje XX JULI 2014 Eerste echo: ? Lady1987 ?Jaar, 1e kindje XX JULI 2014 Eerste echo: 28 november Smurf1985 28 Jaar, 2e kindje XX JULI 2014 Eerste echo: ? Meijtje ?Jaar, 2e kindje XX JULI 2014 Eerste echo: ?
Thx meiden Spannend allemaal weer hoor hihi. Hoe voelen jullie je? Hier alles dikke prima haha. Ik zie dat jullie uit brabant komen,, leuk leuk
@sab: Het besef begint nu te komen, haha. Dolgelukkig natuurlijk. En met de nodige kwaaltjes: misselijkheid, moe, zere borsten, zeurderig/trekkend gevoel in de buik. Kortom: ZWANGER!!!!
hahaha, de echte kwaaltjes ja! Ik hoop ook snel wat tekenen te krijgen (niet te erg natuurlijk haha) Maar het moet eerst nog beetje landen
Ik kom officieel uit Roosendaal, woon nu net over de grens in Belgie Maar dat was dus wel west brabant haha
oo dat is inderdaad dichtbij! Gezellig Hebben jullie het trouwens al iemand verteld? Ik wel al paar vriendinnen en dinsdag me ouders en me oma en broer. Die weten ook van de mk dus vind het wel fijn het nu al met hun te delen
Ik steken en druk in mijn buik, rug af en toe pijn, borsten vooral veel pijn. Misselijkheid valt heel goed mee, moet gewoon oppassen met wat ik eet! Vooral in de ochtend kan ik niet meer goed eten. Oh waar woon je nu dan? Ik ben Belgische, woonde naast antwerpen. Nu bij mijn vriend gaan wonen in Eindhoven dus
O echt Leuke TineBX! Mijn vriend is Bels wij wonen in Essen. Waar bij antwerpen heb je altijd gewoond? Frou toch fijn he, het al tegen iemand kunnen zeggen?
Woon je allang in Nederland TineBx? Lijkt me behoorlijk wennen kwa mentaliteit etc . Oef, ik spam het hier gelijk weeral vol terwijl ik eigenlijk aan het werk ben... SLECHT!!!
Mijn man is ook Bels. Haha. En mijn zoontje ook, heeft dubbele nationaliteit. En ja, toch fijn het al te kunnen vertellen. Vanavond ga ik sporten met mijn beste vriendin, die weet van niks, maar dat wil ik nog ff zo houden tot aan de echo.
Ohja dacht wel dat het Essen zou zijn Ik woonde in Beveren Woon al twee jaar hier maar heb tot juni nog in antwerpen gestudeerd en ben dus maar sinds oktober officieel ingeschreven Haha maakt niet uit, maarja onder het werk... Haha
Ik kan echt niet met wachten om het tevertellen aan mijn beste vriendinnen, ben veel te blij haha! Hoe grappig dat jullie een belgische vriend/man hebben! Vanwaar is jouw man afkomstig frou? En ja ik merk momenteel nog niet heel veel van de verschillen omdat ik twee jaar meer in belgie heb gezeten, ging telkens op en af en nu werkzoekend eigenlijk haha
Ahh Beveren oke Wat grappig allemaal wat met Belgie Mijn zoontje is in Nederland geboren (ook was ik toen nog officieel Nederlander (terwijl ik al bijna 6jr in Belgie woon haha) Ik wil bij dit Kindje ook graag weer in Nederland bevallen, moet normaal geen probleem zijn Enne, op het werk valt nog mee want ben eigen baas. Maar moet wel vanalles doen, zit alleen beetje op een babywolk