Hoe is het nu sab? Hang on! Daphne welkom! Gefeliciteerd had ik je al maar nogmaals Ik ook midden van t land. Het verbaas me dat er al zoveel van jullie zijn die het al meerdere mensen verteld hebben. Had ik niet verwacht. Ik zou het ook het liefst vanavond nog doen haha!
Waarom niet?? Vertel je het dan ook niet als het misgaat?? Wij wilden het liefste aan onze ouders als eerste leuk nieuws vertellen ipv als het misgaat meteen slecht nieuws... Dat was onze reden. De rest van de wereld weet het nog niet, pas na de 1e echo!
Ja nee is ook geen bepaalde reden voor. Wij hebben gewoon bedacht met Sinterklaas te doen. Dan ben ik bijna 9 weken. Idd als het mis gaat vertel je het ook. Maar ons plannetje voor Sinterklaas staat, dus dat gaan we ook zo doen haha. Vroeg het me ook gewoon af, verder bedoel ik daar niks verkeerds mee
@sab ow doen ze in Nederland niet hoor... Dan zeggen ze gewoon over 9 weken is het er uit, ff na 5 weken een gesprekje en dat was het na een MA. Maar wel super hoor. @madamv ze wisten van de miskraam, ik heb het mijn ouders mijn zus en beste vriend verteld, die zijn er al die tijd voor me geweest. Vandaar dat zij het weten @daphne welkom! Geweldig dat je weer zwanger bent. Hopelijk blijft de kleine plakken. @tine dat alles er uit kwam was alleen aan het begin, want toen bleek ik aan weeën te zitten rond de 60 sec a 90 sec. Toen ik er achter kwam dat het geen buikgriep was en onder de douche vandaan kwam had ik al persdrang. In het ziekenhuis waren de haartjes zichtbaar. Dus 2 uur weeën, 22 minuten persen, hup kindje ter wereld. Haha hoop toch weer zo. Waarschijnlijk heb ik tot 8 cm niet meegekregen. Daarom dat ik onder controle blijf bij de Gyn. @hier 2e X op een potje geplast vandaag en zelf aangegeven. Denk toch dat ik een stapje bij gaat doen. Dat ze er klaar voor is
Hier gaat alles nog lekker, merk wel dat mijn buikje al aardig aan het groeien is. Misschien scheelt het ook dat het de 3e is. Bij mijn vorige 2 zwangerschappen kon ik ook niet goed naar het toilet, maar deze keer nog last van gelukkig, weet ook niet zo goed meer of ik het de vorige keer ook meteen had. @meijtje: dat was een vlotte bevalling! Zou fijn zijn als het deze keer weer zo zou gaan. Mijn eerste bevalling duurde 10 uur, de 2e 8 uur. Deze hopelijk ook weer wat korter .
Zwangerschapslijstje Suus09 29 Jaar, 3e kindje, 01 JULI 2014 Eerste echo: 26 november Noralie87 26 Jaar, 1e kindje 5 JULI 2014 Eerste echo: 28 november TineBx 23 jaar, 1e kindje 7 JULI 2014 Eerste echo: 28 november Juli85 28 Jaar, 1e kindje 9 JULI 2014 Eerste echo: 25 november Rombely 32 Jaar, 2e kindje 9 JULI 2014 Eerste echo: 17 december Vosje2000 29Jaar, 3e kindje 10 JULI 2014 Eerste echo: 12 november Frou81 31 Jaar, 2e kindje 11 JULI 2014 Eerste echo: 29 november Roos99 26 Jaar, 1e kindje 11 JULI 2014 Eerste echo: 16 december beccy 28 Jaar, 2e kindje 12 JULI 2014 Eerste echo: ? amaroen 24 Jaar, ?e kindje 13 JULI 2014 Eerste echo: 11 november sab1988 25 Jaar, 2e kindje 18 JULI 2014 Eerste echo: ? Stine 30 Jaar, 1e kindje XX JULI 2014 Eerste echo: 14 november MadameV 24 Jaar, 1e kindje XX JULI 2014 Eerste echo: 2 december MamalovesJ ?Jaar, 2e kindje XX JULI 2014 Eerste echo: ? Lady1987 ?Jaar, 1e kindje XX JULI 2014 Eerste echo: 28 november Smurf1985 28 Jaar, 2e kindje XX JULI 2014 Eerste echo: ? Meijtje ?Jaar, 2e kindje XX JULI 2014 Eerste echo: ? Soto 30 Jaar, 2e kindje XX JULI 2014 Eerste echo: ?
Hoi allemaal, Mag ik gezellig met jullie meekletsen? Ik ben al zo vrij geweest om mezelf toe te voegen aan de lijst.. Afgelopen zondag had ik een positieve test en m`n man en ik zijn nog helemaal ondersteboven! De roze wolk is er, maar soms is het nog zo onwerkelijk! Ik kan niet wachten tot de eerste echo, want dan komt het besef misschien echt.
@nieuwe zwangeren welkom! Ik had het mijn ouders al verteld en 2 vriendinnen, gister heb ik het aan mijn schoonmams verteld ook i.v.m. hele vragenlijst van de vlos. Hebben jullie dat ook? Vanmiddag heb ik het aan mijn opa en oma verteld, met als reden dat ik vanmiddag kreeg te horen dat mijn oma leverkanker heeft en mijn oma is mijn omatje...dus moest het haar gewoon vertellen...waarschijnlijk ziet ze ons kindje nooit waar ik enorm van baal! @Tine, ik ben vanmiddag ff bij de babydump geweest! Stiekem wat leuke dingetjes gekocht en natuurlijk de doos! Alleen erg jammer dat de speen die erin zat roze was...houd niet van roze maar wie weet als het een meisje word vind ik het wel leuk...we zullen zien!
Goedemorgen! Juli wat rot van je oma zeg! Sterkte! Hier geen bloed gezien nog vannochtend gelukkig, gisterenavond ook niet meer. Pfft ben ineens weer zo bang he, maar dat het gestopt is is wel een goed teken denk ik? Ik ga mijn kleine man eens uit bed halen 😊 Die gaat zo naar de opvang en ik werken! Fijne dag iedereen!
Goedemorgen! Ja is niet leuk voor je, dat kan ik geloven. Maar het zit wel goed denk ik ja, anders zou je blijven bloeden en zou het erger worden. Fijne dag
Zwangerschapslijstje Suus09 29 Jaar, 3e kindje, 01 JULI 2014 Eerste echo: 26 november Noralie87 26 Jaar, 1e kindje 5 JULI 2014 Eerste echo: 28 november TineBx 23 jaar, 1e kindje 7 JULI 2014 Eerste echo: 28 november Juli85 28 Jaar, 1e kindje 9 JULI 2014 Eerste echo: 25 november Rombely 32 Jaar, 2e kindje 9 JULI 2014 Eerste echo: 17 december Vosje2000 29Jaar, 3e kindje 10 JULI 2014 Eerste echo: 12 november Frou81 31 Jaar, 2e kindje 11 JULI 2014 Eerste echo: 29 november Roos99 26 Jaar, 1e kindje 11 JULI 2014 Eerste echo: 16 december beccy 28 Jaar, 2e kindje 12 JULI 2014 Eerste echo: ? amaroen 24 Jaar, ?e kindje 13 JULI 2014 Eerste echo: 11 november sab1988 25 Jaar, 2e kindje 18 JULI 2014 Eerste echo: ? Stine 30 Jaar, 1e kindje XX JULI 2014 Eerste echo: 14 november MadameV 24 Jaar, 1e kindje XX JULI 2014 Eerste echo: 2 december MamalovesJ ?Jaar, 2e kindje XX JULI 2014 Eerste echo: ? Lady1987 ?Jaar, 1e kindje XX JULI 2014 Eerste echo: 28 november Smurf1985 28 Jaar, 2e kindje XX JULI 2014 Eerste echo: ? Meijtje ?Jaar, 2e kindje XX JULI 2014 Eerste echo: ? Soto 30 Jaar, 2e kindje XX JULI 2014 Eerste echo: ? daphnev85 28 Jaar, 1e kindje XX JULI 2014 Eerste echo: ? Welkom nieuwe zwangeren en gefeliciteerd. Daphne, juij ben niet meer de enige belg! Hoe bevalt het wonen in Frankrijk? En hopen voor je dat het goed blijft lopen!!
Is ook leuk met sinterklaas. Mijn opa viert morgen zijn verjaardag en dan vertellen we het ook aan hem. Ben benieuwd hoe hij reageert, zit al tijden over een achterkleinkind te zeuren
@ TineBx, Frankrijk bevalt me prima. Ik woon in Normandie, zo'n 400 km van mijn 'roots'. Werken doe ik in Parijs. Waarschijnlijk zal ik daar wel mee stoppen eenmaal de kleine er is. De eerste 8 maanden waren verschrikkelijk hard in Frankrijk. Ik kende enkel mijn vriend, had geen vrienden, geen werk... Maar nu gaat alles vééél beter. Maar ik mis Belgïe wel hoor. Wij hebben beslist om het tot 12 weken stil te houden. Zelfs onze ouders lichten we voorlopig nog niet in. Door de MA in juni willen we niet dat iedereen constant vragen stelt. Vorige keer hadden we het al aan velen verteld, en om daarna iedereen terug te moeten inlichten dat we een MA hadden gehad was heel moeilijk.
Ja voor mij is het zelfs al moeilijk en woon 100km van huis.... Ook ngo geen werk en vrienden niet veel..
MvM is geweest! Foto staat in mijn fotoalbum! Zostraks iets bruinverlies gehad maar gelukkig geen krampen en hoop ook niet dat ze komen! Wilde het huishouden doen maar doe ik maandag wel ff. Alleen stofzuiger door het huis gehaald. Vanmiddag ga ik ff poosje slapen want vanavond hebben we een feestje!
Hoe werkt mvm precies? Ik werk namelijk 32 uur, is het dan ook zinvol? Mijn buik is zo opgezet.. Moeilijk te verbergen. Hebben jullie daar ook last van? Zal straks even een foto plaatsen.