@amaroen: alle beetjes helpen. Al vang je alleen maar urine op als je thuis bent... kijk anders even op hun website. Hier ook een opgezette buik. Krijg mijn spijkerbroek amper dicht!
Ook een mooie test, juli. Ik ben vanaf dinsdag bezig en heb nu bijna 2 flessen vol. Doe het alleen overdag als ik thuis ben. (werk ook 32 u.) Ga het 's-nachts ook niet opvangen, veel te bang dat ik het met me slaperige hoofd ernaast gooi haha!
Mvm, haalt het thuis op (geen advertenties op auto e.d.) 1x in de week. Ik doe het ook alleen als ik thuis ben verder niet. Geen idee of ik het s nachts ga doen! Net een foto van mijn buikje in mijn fotoalbum gezet! Geen idee hoe ik dat hier in moet zetten met mijn telefoon!
Hoi dames, ik heb even een vraagje. Sinds een paar dagen heb ik verschrikkelijk veel last van mijn rechterbeen. Het is vooral de rechterkant van mijn heup en mijn dijbeen die pijn doet. Die pijn straalt uit in mijn bovenbeen. Ik ben niet gevallen of heb geen sport gedaan dus daaraan kan het niet liggen. Als ik een tijdje heb stilgezeten of als ik smorgens opsta is het nog erger. Zo veel pijn dat ik bijna niet normaal meer kan wandelen. Wat zou dit kunnen zijn? Hebben jullie dit ook?
Dat heb ik ook. Alleen niet zo erg dat ik niet kan lopen. lijkt me te komen door het losser worden van heupen/spieren. Had er bij de vorige 2 alleen pas later last van.. toen ging het over in bekkeninstabiliteit
oei, khoop dat het dat niet is. Het lijkt mij enorm vroeg om daar nu al last van te hebben. Toen jij het had, was dit dan ook aan 1 kant of aan beide kanten? Links heb ik totaal geen last ervan. Het lijkt op spierpijn maar als ik er op duw dan voel ik niks.
@ juli en ameroen, wat een buikjes al zeg! Sorry misschien heb ik niet goed opgelet, maar is dit van jullie beide ook de eerste of? Bij mij nog helemaal niks te zien. Net was een vriendin hier, die wist dat we bezig waren. En die vroeg of ik al had getest want ze wist dat het rond deze week was. Helemaal leuk haar reactie. Van alles vragen enz. En ze is zo benieuwd hoe de rest gaat reageren. Maar voor de rest bewaar ik het dus nog tot 10+ weken behalve mijn naaste familie en schoonfamilie. Dit is een vriendin die ik veel zie en het is wel fijn om het af en toe met iemand anders erover te kunnen hebben als alleen Vl.
Dit is onze eerste... Nog steeds last van bruinverlies... Geen krampen maar maak me wel zorgen! Hoop dat het oud bloed is...
dat zou mij ook gebeuren. Ik ga me dit keer ook aanmelden, heb het de vorige keer niet gedaan maar vond het toch wel jammer achteraf. Lijkt me fijn om op deze manier te kunnen helpen! @Juli, wat erg van je oma! Heel veel sterkte! En over het bruinverlies, misschien kun je de verloskundige bellen? Misschien kan ze je geruststellen? Of mag je eerder op controle? @ Daphnev85: misschien toch even naar de huisarts voor de zekerheid? Rot dat je al zoveel last hebt!! Vandaag heb ik de verloskundigepraktijk aan de telefoon gehad en mijn eerste afspraak is op 9 december. Dus ik heb in elk geval een datum om naartoe te leven (vind `t nu al lang duren!!!!). Dit weekend gaan we het tegen m`n ouders vertellen en verder houden we het nog even voor ons. Ik denk dat we het na de eerste echo aan onze beste vrienden en broers/(schoon)zus vertellen en rond de 12 weken gaan we het van de daken schreeuwen
Zwangerschapslijstje Suus09 29 Jaar, 3e kindje, 01 JULI 2014 Eerste echo: 26 november Noralie87 26 Jaar, 1e kindje 5 JULI 2014 Eerste echo: 28 november TineBx 23 jaar, 1e kindje 7 JULI 2014 Eerste echo: 28 november Juli85 28 Jaar, 1e kindje 9 JULI 2014 Eerste echo: 25 november Rombely 32 Jaar, 2e kindje 9 JULI 2014 Eerste echo: 17 december Vosje2000 29Jaar, 3e kindje 10 JULI 2014 Eerste echo: 12 november Frou81 31 Jaar, 2e kindje 11 JULI 2014 Eerste echo: 29 november Roos99 26 Jaar, 1e kindje 11 JULI 2014 Eerste echo: 16 december beccy 28 Jaar, 2e kindje 12 JULI 2014 Eerste echo: ? amaroen 24 Jaar, ?e kindje 13 JULI 2014 Eerste echo: 11 november sab1988 25 Jaar, 2e kindje 18 JULI 2014 Eerste echo: ? Stine 30 Jaar, 1e kindje XX JULI 2014 Eerste echo: 14 november MadameV 24 Jaar, 1e kindje XX JULI 2014 Eerste echo: 2 december MamalovesJ ?Jaar, 2e kindje XX JULI 2014 Eerste echo: ? Lady1987 ?Jaar, 1e kindje XX JULI 2014 Eerste echo: 28 november Smurf1985 28 Jaar, 2e kindje XX JULI 2014 Eerste echo: ? Meijtje ?Jaar, 2e kindje XX JULI 2014 Eerste echo: ? Soto 30 Jaar, 2e kindje XX JULI 2014 Eerste echo: 9 december daphnev85 28 Jaar, 1e kindje XX JULI 2014 Eerste echo: ?
Leuk he om er over te kunnen kletsen met een vriendin? Dan maakt het ook wat "echter", tenminste dat had ik bij mijn vorige zwangerschap ook. Misschien dat ik `t na `t weekend ook al tegen een goede vriendin vertel
Vooral een soort uitstraling naar mn rechterbeen. Soms het gevoel dat je been blijft staan?! Kan het niet echt omschrijven.. Later kreeg ik steeds meer last van mn onderrug en heupen en op het laatst pas links.
Ja, precies dat gevoel dat het been niet mee wil! En als ik draai terwijl ik stap dat heb ik het gevoel dat mij dijbeen uit de kom zou springen. Heel vreemd. Ik kijk het nog enkele dagen aan en als het dan niet beter gaat ga ik naar de huisarts. Ik heb vandaag al gebeld om een eerste echo. Donderdag 5 december om 15u30, dan zou ik 7w en 5d zijn. 8 weken is voor mij de grens omdat dan het hartje gestopt is met de MA. Ik verander van gyn want die vorige die mij behandeld heeft met mijn curettage pfoeffff, ben ik niet over te spreken hoor! Die wou me na de curettage zelfs geen ziekteverlof geven! Ik mocht de dag erna al weer gaan werken. Volgens internet ben ik uitgerekend op 22 juli 2014. Wou de lijst effe aanpassen maar dat gaat niet goed op mijn telefoon.
Zwangerschapslijstje Suus09 29 Jaar, 3e kindje, 01 JULI 2014 Eerste echo: 26 november Noralie87 26 Jaar, 1e kindje 5 JULI 2014 Eerste echo: 28 november TineBx 23 jaar, 1e kindje 7 JULI 2014 Eerste echo: 28 november Juli85 28 Jaar, 1e kindje 9 JULI 2014 Eerste echo: 25 november Rombely 32 Jaar, 2e kindje 9 JULI 2014 Eerste echo: 17 december Vosje2000 29Jaar, 3e kindje 10 JULI 2014 Eerste echo: 12 november Frou81 31 Jaar, 2e kindje 11 JULI 2014 Eerste echo: 29 november Roos99 26 Jaar, 1e kindje 11 JULI 2014 Eerste echo: 16 december beccy 28 Jaar, 2e kindje 12 JULI 2014 Eerste echo: ? amaroen 24 Jaar, ?e kindje 13 JULI 2014 Eerste echo: 11 november Meijtje ?Jaar, 2e kindje 14 JULI 2014 Eerste echo: ? sab1988 25 Jaar, 2e kindje 18 JULI 2014 Eerste echo: ? daphnev85 28 Jaar, 1e kindje 22 JULI 2014 Eerste echo: 5 december Stine 30 Jaar, 1e kindje XX JULI 2014 Eerste echo: 14 november MadameV 24 Jaar, 1e kindje XX JULI 2014 Eerste echo: 2 december MamalovesJ ?Jaar, 2e kindje XX JULI 2014 Eerste echo: ? Lady1987 ?Jaar, 1e kindje XX JULI 2014 Eerste echo: 28 november Smurf1985 28 Jaar, 2e kindje XX JULI 2014 Eerste echo: ? Soto 30 Jaar, 2e kindje XX JULI 2014 Eerste echo: 9 december
Ik kan wel zeggen waar dat het begin van is en hopelijk wordt het niet erger voor je. Daar begon mijn bekkeninstabiliteit mee. Uiteindelijk had ik krukken en kon ik de trap bijna niet meer op behalve toen ik moest bevallen, toen liep ik raar genoeg als een kievit. Mijn heup/bekken/rug zijn ook al aan het opspelen. Wil iemand mij op 14 juli 14 zetten, dat is wat er uit komt als ik naar mn eitje kijk zou toch leuk zijn haha. Op mn telefoon lukt het niet Maandag bellen voor een afspraak voor de eerste echo, ben benieuwd wanneer ikterecht kan. @daphe die van mij was met 7w3d gestopt en kwam ik achter met 9w3d, dus ik mag ook rond de 8weken om te kijken of het hartje klopt... Ben benieuwd!