Uitgerekend juli 2014!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door MylaJ, 28 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rombely

Rombely Niet meer actief

Eerst jullie ook allemaal gefeliciteerd!

Vanmorgen nog twee keer getest en allebei positief, nu geloof ik het wel :). Maandag de vk bellen om een afspraak te maken, zal nog wel een paar weken duren. Wij gaan het nog niemand vertellen, vind het ewel leuk om er nog even met z'n 2en van te genieten. Na de 1e echo vertellen we het ouders, broers zussen en de vriendengroep. De rest tussen de 10 en 12 weken. Aankomende tijd veel feestjes, hebben jullie goede smoezen waarom je niet drinkt? Eerste twee weken zal wel lukken, maar dan zullen ze toch vragen gaan stellen... ach, anders vertellen we het eerder tegen mensen dichtbij ons.

Stine, succes vandaag. Spannend hoor, wel fijn dat ze je meteen zo goed onder controle willen.

2. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel
    Ja slim om te wachten tot na de 1e echo!
    Gefeliciteerd! Je bent echt zwanger!! Geniet er nu maar even van, snap wel dat jullie het nu nog even voor jullie zelf willen houden!

Ik heb het nu al verteld omdat mijn familie ver weg woont en omdat het de eerste keer is en ik wou mijn ouders gewoon bellen! Zit ook een beetje met een lastige situatie waardoor ik niet echt anders kon. En ik zwijg niet graag als ik over iets gelukkig ben! Hihi.

Ik ga de rest na drie maanden vertellen als ik weet dat de cruciaalste weken voorbij zijn! De belangrijkste mensen weten het nu.

Inderdaad ik had het zaterdag al moeilijk. Ik wist toen nog niet dat ik zwanger was maar had besloten gewoon vanaf de start niet meer te drinken. Ik kan heel gemakkelijk zonder! Ze vroegen of ik wou drinken maar ik zei dat ik de bob was en toen bleven ze vragen ook niet eentje? En ik zei dat ik geen zin had... Maarja... Toen heb ik tegen dat meisje verteld dat we aan het proberen zijn :)
    De volgende dag bleek het dat ik al zwanger was dus maar goed ook dat ik had afgewezen! :D

Nu ga ik gewoon niet vaak meer uit en als het is is dat met mensen die het weten :)

3. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel
    Zwangerschapslijstje

Suus09 ? Jaar, 3e kindje, XX JULI 2014
    Eerste echo: 26 november
    Rombely ? Jaar, 2e kindje XX JULI 2014
    Eerste echo: ?
    TineBx 23 jaar, 1e kindje XX JULI 2014
    Eerste echo: 28 november
    Stine ? Jaar, 1e kindje XX JULI 2014

Mss leuk om van iedereen hier bij te houden en na echo datum in te vullen?

4. Frou81

Frou81 Fanatiek lid

2 nov 2010
    1.678
    638
    113
    West-Brabant
    Allereerst: gefeliciteerd iedereen! Ik had gisteren een positieve test in handen en dat betekent ook uitgerekend in juli.
    ook ik zou graag meekletsen met jullie. Zal in de loop van vandaag even bijlezen en wat meer over mijzelf vertellen!
    xxx

5. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel
    Leuk welkom!

6. Stine

Stine Lid

30 okt 2013
    17
    0
    0
    Hai Rombely en Frou, welkom! En van harte gefeliciteerd!

Ik herken het beeld van het geheim houden van de zwangerschap, maar ook het vertellen aan de belangrijkste mensen. Mijn ouders, broertje, zusje en schoonouders hebben we het meteen verteld. Zij hebben de afgelopen jaren intens met ons meegeleefd.

Anderen vertellen we het ook rond de twaalf weken, mochten we het geluk hebben dat te halen.

De echo vanochtend was vreselijk spannend, ook omdat we niet precies weten hoeveel weken ik eigenlijk zwanger ben. Er was een zwart vruchtzakje te zien, met niets erin. Dat was even vervelend, maar hoeft natuurlijk nog niets te betekenen, waarschijnlijk is het ook erg vroeg.

Toch werd ik doorgestuurd om bloed te laten prikken, met spoed is dat naar het lab gestuurd en binnen twee uur werden we door de fertiliteitsarts teruggebeld met de mededeling dat mijn hcg waarde prima in orde is en past bij een beeld van vijf weken. Dus hoogstwaarschijnlijk klopt dan het beeld met die echo ook.

Nu 14 november een nieuwe echo. We hebben wat moeite met blij zijn helaas, daarvoor is er teveel zeer opgebouwd de afgelopen jaren, maar zien nu elke dag zonder bloeding als een mooie geluksdag.

7. Stine

Stine Lid

30 okt 2013
    17
    0
    0
    Zwangerschapslijstje

Suus09 ? Jaar, 3e kindje, XX JULI 2014
    Eerste echo: 26 november
    Rombely ? Jaar, 2e kindje XX JULI 2014
    TineBx 23 jaar, 1e kindje XX JULI 2014
    Eerste echo: 28 november
    Stine 30 Jaar, 1e kindje XX JULI 2014
    Eerste echo: 14 november
    Frou81 ? Jaar, ?e kindje XX JULI 2014

8. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel
    Dat is heel goed he Stine!!!
    Ben blij voor jullie maar begrijp wel dat jullie noet te blij willen zijn omdat jullie schrik hebben. Stom maar ik heb dat zelfs....
    Geen bloed is idd goed teken.

Laten we samen blij zijn!!! :)
    Bedankt voor aanpassen van het lijstje!

9. Frou81

Frou81 Fanatiek lid

2 nov 2010
    1.678
    638
    113
    West-Brabant
    @stine: ik begrijp jullie gevoel. Houdt moed. Het zullen 2 lange weken worden denk ik.

Ik zal eens even wat meer over mijzelf vertellen:
    ik ben 31 jaar en zwanger van ons 2e kindje. Wij hebben een heerlijk mannetje van inmiddels alweer 14 maanden. Het duurde de eerste keer bijna 2 jaar voor ik zwanger was. We zaten in de medische molen, en in december werd mijn baarmoederhalsslijm te taai bevonden, waardoor we een kleine kans hadden op een natuurlijke zwangerschap. We zouden in april starten met inseminatie. En op eerste kerdtdag hadden we toch een positieve test in handen. Blijdschap alom natuurlijk! En nu ben ik boven verwachting heel snel weer zwanger. Ik vind het nog steeds erg onwerkelijk.

En onzeker ook. Ik ben de hele dag door misselijk. Net als vorige keer, maar heb nu ook wel wat vage pijntjes in buik. En dat maakt het wel wat spannend en angstig. Hopelijk blijft het goed gaan!

10. MylaJ

MylaJ Actief lid

28 okt 2013
    315
    0
    16
    @Frou: gefeliciteerd met je zwangerschap, gezellig dat je met ons mee komt kletsen!

@Stine: Ik kan mij voorstellen dat het moeilijk is om heel erg blij te zijn.....Maar wel fijn dat de echo en je hcg gehalte passend is voor 5 weken zwangerschap.

Hier gaat alles lekker! Vandaag lekker met een vriendin wezen shoppen en al even lekker tussen de babyspullen wezen neuzen, heerlijk. Valt mij wel op dat bijna niets meer neutraal is. Nou wil ik graag weten wat het wordt, maar dat duurt nog een weekje of 15........

Ik heb het overigens ook al op mijn werk moeten vertellen, ik werk op een school waar we wel eens fysiek moeten ingrijpen en wil geen risico lopen, dus mijn 2 directe collega's weten het al!

11. Frou81

Frou81 Fanatiek lid

2 nov 2010
    1.678
    638
    113
    West-Brabant
    Goedemorgen!
    Vanmorgen toch nóg maar een testje gedaan, aangezien mijn NOD vandaag was. En het streepje was zo donker nu, dat ik het begin te geloven. Haha. Heb me zojuist ook ingeschreven voor Moeders voor Moeders. Dat heb ik bij mijn vorige zwangerschap niet gedaan, maar wilde het nu wel heel graag.

@suus: er is inderdaad bijna niks aan neutrale babykleding. De vorige keer wilden wij niet weten wat het was, en nu ook weer niet.maar heb toen uiteindelijk wel het een en ander neutraal kunnen vinden bij de prenatal en de hema.

Ik heb iets gevonden tegen de misselijkheid dat voorlopig nog goed werkt. Gemberthee van De Tuinen (mix met citroengras). Ben er erg blij mee. Ik ben de hele dag door misselijk namelijk, zonder te kotsen overigens, maar toch!

12. Stine

Stine Lid

30 okt 2013
    17
    0
    0
    Wat grappig Frou, ik heb de hele dag door trek in van alles en nog wat! :-D

Fijn dat je test er weer goed uit zag!

Suus, je klinkt relaxt. Daar wil ik ook wel wat van overnemen, ik heb een behoorlijke zenuwenknoop in mijn maag zitten.
    Ik ben al heeeerlijk aan het dagdromen over allerlei namen. Meisje is makkelijk, maar een jongensnaam vinden we zo moeilijk. Maar we hebben nog even ;)

13. beccy

beccy Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.191
    0
    36
    verloskundige/operatieverpleegkundige
    zeeland
    Hoi dames,
    Mag ik gezellig met jullie meekletsen?
    Ik heb gister op 9DPO positief getest en net weer met een kv test.
    Het is ons tweede kindje..

14. Roos99

Roos99 Actief lid

13 nov 2012
    342
    75
    28
    NULL
    Z-H
    Hai meiden!

Ik ben Roos en ben 26 jaar, mijn vriend en ik zijn al 13 maanden bezig om ons eerste kindje te verwachten.. Nu eindelijk 30 okt een positieve test in handen gekregen! ( CB met indicator en gaf zwanger 1-2 wkn aan) Wauw.. ik kan het nog niet geloven..
    Mag ik gezellig met jullie meekletsen?

15. Frou81

Frou81 Fanatiek lid

2 nov 2010
    1.678
    638
    113
    West-Brabant
    Beccy en Roos,
    gefeliciteerd en welkom! Gezellig!

16. Juli85

Juli85 Bekend lid

28 aug 2013
    630
    0
    0
    Overijssel
    Hey meiden, ik mag me ook aanmelden bij de club van juli 2014 mama's!

Was al een paar dagen overtijd en ontzettend misselijk. Begin september een mk gehad en vond het toch eng om te testen.
    Afgelopen nacht de laatste nachtdienst gedraaid en net een uurtje wakker en weer misselijk, en uiteindelijk overgegeven (sorry!!!) en dacht nu toch maar testen en ja hoor ik ben zwanger!

Als alles goed is ben ik 09-07-2014 uitgerekend (ben zelf 11-07 jarig...)

Fijn weekend!!

17. Rombely

Rombely Niet meer actief

Welkom allemaal. Gezellig al die zwangere :)

18. Stine

Stine Lid

30 okt 2013
    17
    0
    0
    Hallo Becci, Roos en Juli! Welkom en van harte gefeliciteerd! Fijn!

19. Noralie87

Noralie87 VIP lid

11 jun 2013
    7.110
    4.702
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Ook hier een juli mama. rond 5 juli uitgeteld (gok ik) net deze ronde geen ovutesten gebruikt, zul je net zien... Maar 3 dagen voor mijn vermoedelijke NOD knalde de test al enorm. Dus heb nu 5 juli aangehouden maar kan ook eerder zijn aangezien ik een zeer onregelmatige cyclus heb... 28 nov. eerste echo we zullen zien welke datum het gaat worden ;)

20. Roos99

Roos99 Actief lid

13 nov 2012
    342
    75
    28
    NULL
    Z-H
    Bedankt allen voor het welkom heten!

Deel Deze Pagina