Uitgerekend juli 2014!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door MylaJ, 28 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel
    Bedankt om de lijjst aan te passen. Zit al heel de dag met bloed verlies dus had er ff echt geen zin in!
    Gefeliciteerd nieuwe zwangeren!

2. inge86

inge86 Actief lid

12 nov 2013
    144
    0
    0
    noord holland
    Jeetje TineBx dat is erg vervelend zeg. Heb je contact gehad met de verloskundige daarover of wacht je het nog af en hoop je dat het gaat stoppen. Ik hoop in ieder geval met je mee dat het niets is.

3. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel
    Ja heb gebeld al twee keer!
    Zolang ik niet meer dan normale menstruatie verlies waardoor ik constant van maandverband moet veranderen hoef ik me nog niet te veel zorgen te maken en het kan ook enkele dagen duren.. Maar ik maak me dus wel zorgen! Doet pijn, verlies constant bloed, ookal loopt het er niet uit en is het een gewone hoeveelheid... Kan van een wondje komen door een infectie(die ik heb..) dus het kan ook onschuldig zijn maarja... Het blijft bloed :(

4. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    :( ja en zeker omdat ze je niet uit die onzekerheid willen halen, want ze doen het ook bij bloedverlies dat je op een gegeven moment een echo krijg. Kan van de infectie zijn, maar kan ook dat het niet zo is... Ik zou al van vk overgestapt zijn, als ze de klachten niet serieus genoeg neemt naar mijn mening...
    Gelukkig heb ik een hele meegaande gyn en vk, daar ben ik zo blij mee!

5. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    ik ga afsluiten, want ik kan eindelijk een keer vroeg mijn bed in, dan moet ik er gebruik van maken ook :)

6. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel
    Voelde net gewoon bloed uitlopen pffff :(
    Ja maar wat kunnen ze doen op zes weken.... Pff ik weet het niet.
    Ze neemt het wel seriieus maar ze zegt ook dat als ik heviger bloed ik wel mag komen maar momenteel met wat ik beschrijf maakt ze zich geen zorgen omdat het nog alle kanten uitkan en ik nog niet heeeel veel verlies, kan dus wel enkele dagen aanslepen en daarom kunnen ze nog niet weten wat het is tot ik echt hevig bloed..

7. Soto

Soto Bekend lid

22 sep 2013
    823
    528
    93
    Vrouw
    Praktijkondersteuner
    Nederland
    Hee allemaal,

Ik was even niet online geweest, had wat drukke dagen met werk, pfff!! Kon nu eindelijk even op m`n gemakje bij lezen:)
    Welkom aan alle nieuwe zwangeren!!!

@ameroen: Fijn dat het beeld klopt met je zwangerschap, goed nieuws, toch? Het is ook spannend, maar probeer te genieten en positief te zijn!

@Julie: heel veel sterkte!!

@ Frau81: Vervelend dat je zo misselijk bent, hopelijk wordt dit snel minder! Hier behalve moeheid nog geen kwaaltjes. Moet zeggen dat ik ook ineens zin in sinaasappelsap had toen ik jouw post las:D

@ Dorien87: wat leuk dat je volgende week al een echo hebt, ben benieuwd!! Ik moet helaas nog even afwachten, heb op 9 dec pas een afspraak..

@ Vosje2000: Wat rot dat je nu in onzekerheid zit. Sterkte met afwachten en ik hoop dat je volgende week vrijdag een echo met goed nieuws hebt!!

@ TineBx: Jeetje wat vervelend! Ik kan me voorstellen dat je je erg zorgen maakt! Hopelijk stopt het bloeden snel en is alles ok. Sterkte!!

Hee wat leuk:)! Ben benieuwd of de 13de inderdaad de uitgerekende datum is, na de termijnecho. Veel verschil verwacht ik in elk geval niet..
    M`n schoonouders waren ook helemaal happy, echt geinig toen ze geconcentreerd haar slabber gingen lezen en allebei gelijktijdig reageerden: He?! PROFICIAT(keihard:D)!!! Verder houden we het nog even voor ons, maar ik merk dat ik moet uitkijken dat ik m`n mond niet voorbij praat:p

8. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    @ sotto welkom terug haha. Leuk hè zulke reacties! Heb er echt zo'n zin in om het te vertellen, verheug me er enorm op, hopelijk een top week eerst echo maandags en dan het weekend naaste familie vertellen.

@ Tine dikke knuffel. Hopelijk betekent het niks

9. sab1988

sab1988 Niet meer actief

Oje Tine? Hoe gaat het nu met je?
    Hopelijk is het weer gestopt .. Bah onzekerheid.
    En vanaf 6 -6,5 wk kunnen ze meestal wel een hartje zien op de echo.

--
    Ik heb 4 december mijn eerste echo.
    Donderdagavond kan ik nog terecht om mijn hcg te prikken. Vorige keer steeg deze niet goed dus hopelijk nu wel.

--
    Gefeliciteerd nieuwe meiden welkom!!
    Dat we in juli allemaal maar een wolk van een baby mogen krijgen

10. Stine

Stine Lid

30 okt 2013
    17
    0
    0
    Er wordt aan je gedacht, Tine. Ik hoop dat je de nacht goed bent doorgekomen meid.

11. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel
    Nog hetzelfde, beetje geminderd allemaal vooral buikpijn maar ja ik bloed nog steeds :( nog steeds rood.

12. Stine

Stine Lid

30 okt 2013
    17
    0
    0
    Dat vind ik heel rot voor je. Wat een onzekerheid ellende! Een hele dikke knuffel en ik wens dat het allemaal goed gaat.

13. sab1988

sab1988 Niet meer actief

Bloed je veel Tine?
    Ik zou toch nog eens bellen voor een echo hoor...
    Ze kunnen echt al wel wat zien.
    Dikke knuffel!

14. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel
    Wat is veel.... Elke keer bloed op het papier en in de wc... (Papier vol) en maandverband doe ik twee uur mee, maar dan zit het niet helemaal vol maarja wel dikke streep bloed.... Ja misschien dat ik straks nog eens bel. Maar ze zei dat het makkelijk enkele dagen kon duren en dat als ik vaak maandverband moet veranderen het mis is....

15. sab1988

sab1988 Niet meer actief

Wat een onzekerheid he... Bah :(
    Nogmaals dikke knuffel!

16. Frou81

Frou81 Fanatiek lid

2 nov 2010
    1.678
    638
    113
    West-Brabant
    Pffff. Tine toch... wat erg. Vooral die onzekerheid. Ik denk aan je, meid. En doe wat je zelf wil. Als JIJ vind dat je moet bellen, gewoon doen. Daar is de vk voor lijkt me. Hele dikke knuffel! XXX

17. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel
    Dankjewel!

18. Dorien87

Dorien87 Bekend lid

31 okt 2012
    707
    93
    28
    Vrouw
    Leerkracht
    Retie
    @ tine: hou je sterk meid! het moet echt erg rot zijn omdat je gewoon niet weet wat het is maar het kan nog alle kanten uit! mijn duimen draaien alvast voor jou!!

@ vosje: ik hoop samen met jou dat het snel volgende week vrijdag is en dat je wat meer zekerheid krijgt!

meiden: mijn hart is bij jullie!!

@ hier: ongelooflijk last van mijn darmen (allesinds dat denk ik :D) het doet geen pijn maar het is zoiets aanwezig... lijkt net lucht die er niet uit kan. hoop dat het niet iets ergs is, maar zal vast niet.
    goed dan ga ik ervan uit dat ik volgende week, als alles goed zit, wel iets te zie ga krijgen.

19. daphnev85

daphnev85 Niet meer actief

Tine, overdrijf gerust een beetje hoor! Dan krijg je die echo! Met mijn MA had ik zelfs geen bloedverlies, alleen maar een slecht voorgevoel. We zijn naar de spoed gereden en ik heb gezegd dat ik enorm veel bloed verloor thuis. Ze hebben mij onmiddellijk een echo gegeven. Ook al is je zwangerschap nog pril, je hebt recht om te weten wat er gaande is! Die onwetenheid kan alleen maar slecht zijn voor je beebje, je maakt je veel te veel zorgen!

20. beccy

beccy Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.191
    0
    36
    verloskundige/operatieverpleegkundige
    zeeland
    Ik zou ook een echo vragen Tine..die onzekerheid is toch ook slopend!!

Deel Deze Pagina