veel sterkte Tine doe vooral waar je je goed bij voelt. Ik weet verder ook niet goed wat te zeggen...
Ja de pijn is wel weg! Kga nog wel eens bellen en inderdaad vragen voor echo, ookal kan het enkele dagen bloeden het voelt echt slecht!
Beetje goed nieuws, er komt niet meer uit. In de wc is het minder rood, op papier minder bloed, nog wat slijm maar het meeste bloed is weg denk ik! Is nu nog wat restjes! Ik hoop dat het overblijft dus nog niet te snel juichen! Deels opgelucht
Ja wordt steeds minder en vk zei dat ze nu echt niets voor me kunnen doen. Ze zegt met wat ik beschrijf kan het echt geen mk zijn dan moet je veel pijn en bloedverlies hebben, k weet dat wat ik verloren ben niet eens zoveel als menstruatie was, gewoon elke keer wel bloed. Dus ben al beetje gerustgesteld nu hopen dat het volledig weggaat!
Redelijk, wel minder bloed enzo maar maak me nog steeds zorgen. Krijg geen echo terwijl ik gisteren tch wel wat bloed verloren ben niet meer dan menstruatia maar wel elke keer heel wat bloed op de wc..
Ik snap je, maar nu is het helemaal gestopt he? Meestal wordt het erger als het een mk is, dacht ik toch altijd. Ik ben met mijn mk niet heel veel bloed verloren maar bleef wel doorgaan en stopte niet na een dag al. Pas na 4/5 dagen ofzo. Dus dat is een goed teken! Je kan inderaad niet meer dan afwachten erg he die onzekerheid...
Nee gewoon minder, nog steeds.bij afvegen bloed, wel minder maar nog niet gestopt Net weer wat meer in wc ook.. maar op papier is wel al meer geweest... Pff :'(
Hier gisteren en vandaag wat bloedverlies, maar echt minimaal soort van koperkleur. Ook veel en dikke afscheiding. Geen krampen gelukkig. Verloskundige maakt zich ook geen zorgen. Als het echt veel helder bloed word en heftige krampen krijg moet ik terugbellen. Voor nu niets om zorgen over te maken.... Gelukkig maar!!
@jsv van harte en welkom @tine wat zegt jouw gevoel of het goed zit of niet? Meestal heeft je gevoel gelijk. @heftige kramp dat hoeft niet hoor. Toen ik die pillen er in deed om het alvast op gang te helpen toen het fout was, bloedde ik al als een rund, het stroomde er al uit, ik werd pas 6 uur te laat geholpen, kon ze wel schieten. Maar ik heb geen kramp gevoeld.... @noralie koperkleur is vaak niets. @hier geen idee, voel me nog steeds niet anders dan anders. Kleine zit er nog in Is het al de 25e? Haha
Hoi meiden, Ik kom gezellig met jullie meekletsen en lezen. Ben zwanger van me 3de kindje en eind juli uitgerekend Iedereen een fijne zwangerschap gewenst!
@ Tine, jeetje ik schrik er wel een beetje van. Je verteld elke keer papiertje vol en je zegt maandverband kun je wel 2 uur mee doen maar niet helemaal vol. Dat vind ik wel kort! Wil niet zeggen dat ik het dagen in hou als ik ongesteld ben. Maar ik kan bij wijze van spreken met 1 af per dag ( doe ik niet hoor voordat jullie rare dingen denken ) en dan zal die nog niet vol zitten. Gelukkig dat het nou wat minder word. Noralie ook voor jou, je schrikt er toch van! Nieuwe dames welkom!
Hai Meiden Ik had even een vraagje, meiden die hiervoor ook een miskraam hebben gehad wat doen jullie?Eerst de Gyn bellen of gewoon bij de verloskundige een afspraak maken.Ik heb in maart met 10 weken een miskraam gehad.Twijfel of ik wel eerder een echo wil of juist pas later het is zoo dubbel. Wat hebben jullie gedaan? xx
@Petra28 Ik heb na mijn miskraam ook nog een curettage gehad. Dit hebben ze toen onderzocht en hier was gelukkig niets afwijkends te vinden. Ik heb mijn controles nu dan ook gewoon bij de verloskundige. Ik vind het wel prettig dat ze bij mijn verloskundige een vroege echo hebben met 8 weken. Hierdoor krijg ik dan toch wat meer rust omdat ik nog niet veel vertrouwen heb in de zwangerschap vanwege de miskraam. Ik denk dat ik na de kritieke grens pas echt kan gaan genieten.
@inge86 Heb ik ook gehad een curretage, ze hebben het niet onderzocht zouden ze pas echt doen al zou het vaker voorkomen:S Bij ons doen ze ook een echo met 8 weken. Vorige keer hadden we dat ook en een kloppend hartje gewoon wel liep ik 2 dagen achter (hoeft niks te zeggen natuurlijk) Maar een gevoel in me vond de echo totaal niet overeen komen met onze dochter, met dat termijn. Het is zo dubbel maar ga wel gewoon naar de verloskundige veel fijner en persoonlijker, en vragen wat hun zouden adviseren