Uitgerekend juli 2014!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door MylaJ, 28 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Frou81

Frou81 Fanatiek lid

2 nov 2010
    1.678
    638
    113
    West-Brabant
    Welkom en gefeliciteerd nieuwe dames!

Wij zin gisteren ook naar de intocht van Sinterklaas geweest. Kleine man (en vooral mama) vond het fantastisch. Vooral van de pepernoten en mandarijnen kreeg hij geen genoeg
    Haha

2. lindaw

lindaw Bekend lid

26 jun 2012
    547
    0
    0
    Wat leuk prettymuffin we lopen gelijk :D
    En ook nog eens bij de 3de iui :D en hebben er ook 2 jaar over gedaan wat een toeval allemaal zeg :D
    5 december hebben we onze eerste echo.

3. Plukplon

Plukplon Actief lid

28 apr 2009
    351
    0
    0
    Hallo allemaal.

Ik wil mij ook graag aanmelden bij jullie.
    Vrijdag een hele lichte 2e streep gezien en die werd gisteren een beetje donkerder. Vanmorgen een digitale cb gedaan. Zwanger, 1-2 weken.:D

Ik denk dat ik rond 26 juli uitgerekend ben. Is beetje lastig vanwege cyclus van 28 en 35 dagen. Nog even afwachten wat de verloskundige daarvan zegt.
    Dit wordt ons 2e kindje.

Jullie allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap!

4. Dorien87

Dorien87 Bekend lid

31 okt 2012
    707
    93
    28
    Vrouw
    Leerkracht
    Retie
    Hoi dames, hier het rustig gehouden. De symptomen komen en gaan. Nogn2 keer slapen en er zijn wel wat kriebels. Volgende zaterdag mijn vrijgezellen, dat wordt nog wat ;)

5. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    @nieuwe zwangeren welkom. Hier geen kwaaltjes nog. 25e echo, ik ben benieuwd. Het duurt nog zo lang!

6. Soto

Soto Bekend lid

22 sep 2013
    823
    528
    93
    Vrouw
    Praktijkondersteuner
    Nederland
    Welkom aan de nieuwe dames:)!!
    Vanmorgen voor `t eerst misselijk geweest, gelukkig is het nu alweer wat minder, want ik moet zo werken..
    Fijne zondag allemaal!!

7. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb gisteren eigenlijk getest omdat ik een kwaaltje heb wat ik mijn eerste zwangerschap ook had: ik ben super moe! Hopelijk gaat het nu sneller beter want toen was ik tot de 16 weken en een dwijl!

8. Lauretta

Lauretta Actief lid

22 aug 2013
    175
    0
    0
    Hai meiden,
    heb 4 dagen voor nod licht positief getest, de dagen erop steeds duidelijker en gisteren een cb 1-2 weken test! Morgen zou nod zijn.. T voelt nog zo onwerkelijk! En heb echt krampjes en gerommel in m'n buik.

Vandaar dat ik even binnenval, even kijken hoe het met jullie gaat! Zijn deze ( menstruatie- achtige) krampen nou normaal, had ik niet bij eerste, zover ik me dat kan herinneren :s

9. lindaw

lindaw Bekend lid

26 jun 2012
    547
    0
    0
    Hebben jullie continu last van jullie (.)(.) of ook eens een dagje wat minder en alleen gevoelige tepels?

10. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Welkom Lauretta! En gefeliciteerd

Lindaw ik heb er überhaupt geen last van gelukkig

11. lindaw

lindaw Bekend lid

26 jun 2012
    547
    0
    0
    Ow oke madameV :D dank je voor je reactie x

12. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    @lindaW nee maar ik heb nu dan ook eigenlijk nergens last van wat kwaaltjes betreft :)

13. MylaJ

MylaJ Actief lid

28 okt 2013
    315
    0
    16
    Hier zijn ze ook erg gevoelig hoor!

Verder best wel misselijk, vooral in de auto. Verder valt het wel mee.

Nu lekker ideetjes aan het opdoen voor de kinderkamer. Echt zin in om daar straks (na de 20 weken echo ivm geslacht) aan te gaan beginnen. Hebben jullie al ideetjes? Ik wil heel graag een sticker van een boom op de muur. Er staan heel veel leuke op www.etsy.com.

14. PrettyMuffin

PrettyMuffin Bekend lid

25 feb 2012
    937
    0
    16
    @sab inderdaad een erg lange en vooral slopende weg afgelegd. Maar dat ben ik eigenlijk allang vergeten nu ik weet dat er een klein wondertje in mijn groeit ;)

@chocochick gefeliciteerd!

@lindaw wat toevallig! Zal ik proberen om ook 5 december de echo te hebben :p

@Laurette ik heb precies hetzelfde :) Allemaal gerommel en kraampjes, vooral bij m'n baarmoeder en net onder m'n ribben. Spannend he!

@hier superveel kwaaltjes, waar ik stiekem best blij mee ben. Na twee jaar wachten wil ik alles voelen om het werkelijkheid te laten worden :p Heb gevoelige tepels, rugpijn, rommelende darmen, plopjes in m'n buik, pijn in m'n blaas bij het plassen, de hele dag door een vieze smaak ik m'n mond en ben zooooo moe. Zometeen weer lekker naar bed dus :p

15. Lauretta

Lauretta Actief lid

22 aug 2013
    175
    0
    0
    Bedankt!
    Ook aan alle mede- zwangeren, gefeliciteerd!!!
    @ madameV, al 5/6 dagen continue pijnlijk soms meer soms minder, heb ergen ook hele zere tepels gehad, weet ff niet of dat net na ovu was of rond test-periode. ( zw. dementi ?)
    Hier gelukkig met kruikje op de buik gaat t wat beter, maar zoooo verschrikkelijk moe! Ik zou er zo induiken als ik niet nog vanalles moest doen... :(

16. Lauretta

Lauretta Actief lid

22 aug 2013
    175
    0
    0
    Prettymuffin! Na 2 jaar moet geweldig voelen!!!!!! Super gefeliciteerd!!!
    Trouwens rond deze tijd moe en rond middernacht klaar wakker heel irritant!

17. Frou81

Frou81 Fanatiek lid

2 nov 2010
    1.678
    638
    113
    West-Brabant
    Welkom nieuwe dames!

Morgen komt MvM. Vind het stiekem toch wel spannend!

@kwaaltjes: misselijkheid is echt heviger dan de vorige keer toen ik zwanger was! Maar het is voor een goed doel, en ik kots regelmatig, maar houd ook ruim voldoende binnen gelukkig.Verder aan het eind van de dag groeipijnen in mijn buik. En had ik bij de zwangerschap van mijn zoontje een supergave huid en geen haaruitval, nu krijg ik flinke pukkels in mijn gezicht en valt mijn haar uit als een gek...

18. inge86

inge86 Actief lid

12 nov 2013
    144
    0
    0
    noord holland
    Gefeliciteerd dames!

Ik zit een beetje in onzekerheid kan niet wachten tot ik donderdag de echo heb.
    Afgelopen woensdag is moeders voor moeders langs geweest. De mevrouw zei dat ik een lage hcg had maar mocht wel beginnen.
    Ik heb niet echt zwangerschapsklachten. Niet misselijk en af en toe gevoelige borsten/ tepels maar ook niet de hele tijd. Wel heb ik af en toe last van gerommel in mijn buik.
    Ik twijfel nu of dit nu een goed of slecht teken kan zijn. Mede door de missed abortion die ik in april gehad heb.
    Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben?

19. Lauretta

Lauretta Actief lid

22 aug 2013
    175
    0
    0
    Nee geen ervaring mee, wel pas ergens gelezen dat in dit stadium niets hoeft te zeggen, (te) weinig of (te) veel hcg.
    Kan me niet herinneren waar ik toen op Google beland ben, maar je zou t kunnen proberen te googlen...

20. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    @inge ik heb een ma gehad eind augustus. Mijn eerste zwangerschap heb ik geen klachten gehad en een klein meisje, 2e zwangerschap had ik mega veel klachten tot de curretage, toen was het daarna in ene over.
    Nu ben ik wel blij dat ik weer geen klachten heb net als bij mn 1e stelt me enigzins gerust.
    Lage hcg kan ook doordat je ei later is geweest, of heb je testen gebruikt, mijne kwam na curretage en de keer daarna een week later.

Goed of slecht teken weet ik niet. Op mijn nod ben ik een week verder zwanger dan nu op mn ei berekend. Het kan 2 kanten op. Maandag over een week heb ik de echo. Ik zit een beetje met hetzelfde, maar het kan zijn dat je dan terug gezet wordt. Hoeft niets te betekenen, bin mijn eerste 1,5 week terug gezet, maar de kleine doet het prima. Het is wachten tot donderdag. Ene maakt het hormoon ook sneller aan dan de ander.

Deel Deze Pagina