Uitgerekend juli 2014!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door MylaJ, 28 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dorien87

Dorien87 Bekend lid

31 okt 2012
    707
    93
    28
    Vrouw
    Leerkracht
    Retie
    goeiemorgen dames,

hopelijk hebben jullie allemaal een mooi weekend gehad? Hier vooral veel luieren en gisteren al wat kerstspullen wezen shoppen. Heerlijk dat sfeertje in die winkels. Heb gister serieus moeten babbelen waarom ik geen rosbief wilde en waarom ik niet zou drinken op de vrijgezellen. En ondertussen keek vriendlief me schaapachtig aan en probeerde me te overhalen om het gewoon te vertellen. Maar doen we niet... Hebben ons na de vorige keer voorgenomen om lang genoeg te wachten en niemand te snel blij te maken... En nu komt dat toevallig mooi uit met de feestdagen. Wil het ook iedereen zelf vertellen en voorkomen dat zijn broer weer over alles gaat rondbazuinen!
    Heb het mooi volgehouden maar ergens had ik mijn mama's steun wel kunnen gebruiken naar morgen toe...
    Poepoe morgen is het zover en de kriebels slagen genadeloos toe, positieve en negatieve gedachten kruisen elkaar.
    Symptomen hier: misselijke vlagen (maar niet braken), steekjes in m'n borsten, steken en getrek vanonder in mijn buik. De acne lijkt me voorlopig terug onder controle, jeeej!!

2. daphnev85

daphnev85 Niet meer actief

Goeiemorgen dames,

Welkom en gefeliciteerd aan alle nieuwkomers!

Hier belachelijk weinig klachten... doet me wel een beetje twijfelen. Heb wel af en toe rugpijn, pijnlijke borsten sinds 2 dagen en een beetje moe. en af en toe een steekje achter mijn schaambot. Moest ik niet zeker weten dat ik zwanger was zou ik het niet geloven...

Deze morgen wel cb digi gedaan. De laatste... Vorige week op 3w6d een 2-3 weken gehad en deze morgen op 4w6d binnen de 20 seconden een 3+ gehad. Op zich wel een goed teken denk ik...

Ik heb nog een leuke site gevonden met hele leuke positiekledij, maar weet niet of ze ook leveren in Nederland (ik woon in Frankrijk). Jullie moeten maar es kijken...

Trendy maternity wear, dressing all expecting mothers - Envie de Fraises

3. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    @ Daphne dat heb ik nou net zo! Ga denk ik morgen ook weer even een test haken ter bevestiging, want nou zakt het geloof in het zwanger zijn gewoon af haha. Ik haal dan gewoon f action denk ik, tis puur ter bevestiging.

Oh men wat een nacht heb ik gehad, gister avond f half uurtje op de bank geslapen, toen om half 9 samen lekker vroeg na bed gegaan, kon ik niet meer slapen. Ben er weer uit gegaan nog f tv gekeken enz, en had telkens super warme voeten, heel irritant.

Ik heb vandaag over 2 weken echo, duurt nog zo lang!

@ Dorien ik heb soms ook gewoon neiging om het te zeggen hoor! Vind het al heel knap van mezelf dat mijn moeder niet eens weet dat we ermee bezig zijn haha! Dat ik eigenlijk vanaf april al mijn mond hou haha.

Wel leuk Vl. Begint zich er ook steeds meer mee te bemoeien, en we handenarbeid feestdronken wanneer we het familie zouden vertellen maar niet de redt. Gister zegt ie als we dan die en die doen en dan in de middag langs die gaan etc etc. Zo krijg ik er wel zin in haha!

4. daphnev85

daphnev85 Niet meer actief

Hahaha, ja idd MadameV! Ik stop in ieder geval met testen, kheb er al een fortuin doorgejaagd (zie foto), en dan ontbreken nog mijn 2 digitale. Ik verstop mijn testen echt goed hoor, vl zou me gek verklaren als hij al die testen zag!

Bijgevoegde bestanden:

5. amaroen

amaroen Actief lid

10 okt 2010
    100
    0
    16
    NULL
    NULL
    Die testen lopen mooi op:) ik heb er ook een fortuin doorheen gejaagd. Gisteren weer een digitale gekocht en daar kwam mooi 3+ op. Voor mij een opluchting, want heb ook niet veel symptomen.

Donderdag 2e echo op 6.4, precies het moment dat het in juli mis ging. Terwijl ik op 6.1 nog een mooi kloppend hartje had. Ik denk zelf dat ik 4 dagen minder zwanger ben, dus we zullen donderdag zien. Heel spannend!!!

6. Dorien87

Dorien87 Bekend lid

31 okt 2012
    707
    93
    28
    Vrouw
    Leerkracht
    Retie
    ooh amaroen wat spannend meid! na mijn echo van morgen ga ik duimen voor jou!
    Goh, zou ik dan misschien morgen ook al een hartje te zien krijgen gebaseerd op mijn termijn of is dit echt nog te vroeg? En als ik niets te zien krijg, is dat dan automatisch al slecht nieuws?

7. amaroen

amaroen Actief lid

10 okt 2010
    100
    0
    16
    NULL
    NULL
    Je hebt een kans dat je het ziet hoor! Ik was 6.1 dus het is mogelijk, maar het verschilt volgens mij heel erg.

8. amaroen

amaroen Actief lid

10 okt 2010
    100
    0
    16
    NULL
    NULL
    In mijn fotoalbum staat trouwens een foto van de echo toen

9. Dorien87

Dorien87 Bekend lid

31 okt 2012
    707
    93
    28
    Vrouw
    Leerkracht
    Retie
    ben net eventjes wezen kijken. Echt erg mooi, hoop dat je donderdag minstens net zo'n mooie echo krijgt met een mooie toekomst!
    Tja ik ga er maar van uit zolang ze iets ziet en geen blaasjes, dan ben ik al blij :p! Ik ga gewoon zeggen als ik binnenkom: kom we gaan direct kijken, niet babbelen maar kijken. En als er daarna wat te zeggen valt, doen we dat daarna wel :p! Haha ben echt zo gemakkelijk ;)

10. Juli85

Juli85 Bekend lid

28 aug 2013
    630
    0
    0
    Overijssel
    Ik heb vandaag over een week de 1e echo en intake! Vriendlief heeft vrij gevraagd en gaat dus mee!
    Heeft op het werk gezegd dat er foto's van mijn buik gemaakt moeten worden en dat hij eerst verder niks zegt! Haha...

We hebben nu thuis lekkage...waterleiding in de keuken is kapot! Vriendlief was vrij vanmorgen omdat we dachten dat het de cv leiding was...! Helaas...nu dus wachten op ander bedrijf en afwachten of ik wel naar het werk kan ja of nee!

Fijne dag vandaag dames!

11. Samantha89

Samantha89 Actief lid

2 okt 2011
    376
    0
    0
    Verkoopmedewerkster bij Kruidvat
    Rilland
    Vandaag te horen gekregen dat mijn collega/vriendin ook zwanger is :) Zij is 20 Juli uitgerekend dus we lopen aardig gelijk.
    We hebben het samen aan onze werkgever gezegd en die vond het heel leuk :)
    Ik heb wel af en toe krampen, moe, zere onder rug en s'ochtends wat misselijk, verder gaat het goed.
    Ik heb dit keer niet zo heel veel testen gedaan, met Jayden heb ik toen ook een fortuin aan testen uitgegeven.
    Ik kan echt niet wachten op de echo :)

12. Plukplon

Plukplon Actief lid

28 apr 2009
    351
    0
    0
    Net gebeld naar de verloskundige.
    Bij 7 weken al een echo. Ik ging er vanuit pas bij 9-10 weken, net als bij m'n vorige zwangerschap.
    Leuke verrassing dat het nu eerder is.
    11 december mogen we kijken.

13. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Volgende week echo. Ik ben benieuwd :) duurt nog een tijd voor het zover is haha. Gelukkig moet ik van het weekend werken, dus die dagen er voor gaan wel snel.

14. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    O ja hebben jullie, jullie banner gedaan op de dag na de lh piek of op normale cyclus vanaf NOD? Want ze gaan uit dan 28 dagen NOD dan zou ik al 5a6 dagen verder zwanger zijn. Krijg je ook een datum mee bij een vroege echo of alleen met de termijn echo? Overal lees ik dat je niet de lh testen aan mag houden, maar de berekening van de vk aan moet houden en later eventueel aan moet passen, wegdenken jullie? Dan zou ik 8 of 9 juli uitgerekend zijn. Voordeel is wel dat ze je niet te lang door kunnen laten lopen...

15. amaroen

amaroen Actief lid

10 okt 2010
    100
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mijn gyn ging vorige week uit van 28 dagen, maar ik denk dat het ergens tussen de 30-35 dagen moet zitten. Omdat mijn cyclus altijd zo was. Als ze het vruchtje goed kunnen zien, dan meten ze het op en volgt er volgens mij een berekening uit.

16. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Dan ga ik zo mijn banner aanpassen. Want dan is mn bevallingsdatum 8-7 namelijk hihi :) dan word ik met een week of 5 a 6 wel weer terug gezet

17. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    @plukplon, leuk! Zeker een verrassing

18. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    @ meijtje ik heb mijn banner staan na hoe ik zelf denk. Heb namelijk ovu testen gedaan en getemperatuurd dus ik ben er redelijk zeker van. Ook had ik hele wisselende cyclussen ( 79, 41, 43 en dit keer zou zelfs 49! Worden ) als je dan uitgaat van mijn 1e dag van laatste ongesteldheid dan zou ik woensdag al 9 weken zijn, terwijl ik dus zelf denk 6. Word nog liever vooruit gezet als achteruit haha.

Maar dat kunnen ze dus ook al bij je vroege echo zien? Die heb ik vandaag over 2 weken dus dan ben ik na eigen idee op 1 of 2 dagen na 8 weken.

19. inge86

inge86 Actief lid

12 nov 2013
    144
    0
    0
    noord holland
    @ meijtje heb je niet dat gevoel dat je pas kan genieten na de twaalf weken.
    Zelf heb ik dat ben ook erg zenuwachtig voor donderdag en hoop zo dat t goed zit. Maar ook daar twijfel ik aan.

20. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Daphne85: hahaha dat zijn inderdaad wel een heleboel tests! :D toch ook wel erg mooi om die oplopende lijn te zien.

Juli85: wat zuur van de waterlekkage!

Leuk hè om een echo te plannen. Die van mij staat op 7.0: 6 december. Stiekem toch wel spannend!

Voor het lijstje: ik ben 34 en heb op 7 dec een afspraak bij de gyn +echo.

Deel Deze Pagina