Uitgerekend juli 2014!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door MylaJ, 28 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Soto

Soto Bekend lid

22 sep 2013
    823
    528
    93
    Vrouw
    Praktijkondersteuner
    Nederland
    @ Dorien87: wat spannend zeg morgen!! Ik duim voor een super-echo!
    @ Daphne: dat is een mooie verzameling, ze zien er goed uit
    @ Amaroen: voor jou een spannende donderdag dus, dan zal ik ook duimen voor een super-echo!
    @ Julie85: voor jou komt de echo ook steeds dichterbij, fijn dat je vriend mee kan! Balen joh van die lekkage, hopelijk is het snel verholpen!
    @ Samantha: wat leuk om samen met je collega/vriendin zwanger te zijn en fijn dat je werkgever zo leuk reageert!
    @ Plukpon: dat is inderdaad een mooie verrassing!
    @ Meijtje: ik heb mijn banner ook ingesteld zoals ik denk dat ie moet. Mocht `t bij de termijnecho anders zijn, dan verander ik `t:).
    @ Chocochick: inderdaad leuk & spannend om zo`n echo te plannen. Alleen gaat de tijd zo langzaam!!! Ik moet nog tot 9 dec wachten…………..

2. inge86

inge86 Actief lid

12 nov 2013
    144
    0
    0
    noord holland
    @Daphne85 Wat een hoop testen. Je kan wel heel duidelijk zien dat ze oplopen.

@soto. Ik ga nadat ik bij de verloskundige geweest ben de banner wel aanpassen als dat nodig is. Zij zullen de datum wel beter weten.

3. Pharilla

Pharilla Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.131
    0
    36
    Vrouw
    mama zijn ;)
    Drenthe
    Morgen meiden,

Hier ook weer terug bij af, vannacht wakker geworden met ernstige krampen... en bloed.
    Laat later als ik behoefte en nog de energie heb om door te gaan wel weten hoe en wat.

X Joyce

4. lady1987

lady1987 Actief lid

3 feb 2012
    354
    24
    18
    Zuid-Holland
    Ahhhw pharilla wat erg
    Krijg je nog echo om echt te kijken hoe of wat??
    Sterkte

5. Niekske78

Niekske78 Actief lid

18 nov 2013
    484
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Ik ben me nog een beetje aan verdiepen in dit forum (ik ben nieuw)... In ieder geval ben ik wel zwanger!!! De voorlopige uitrekendatum is 21 juli. Op 10 december heb ik mijn eerste echo... Spannend!!

6. Soto

Soto Bekend lid

22 sep 2013
    823
    528
    93
    Vrouw
    Praktijkondersteuner
    Nederland
    Wat erg:(!! Heel veel sterkte XXX

7. Soto

Soto Bekend lid

22 sep 2013
    823
    528
    93
    Vrouw
    Praktijkondersteuner
    Nederland
    @ Niekske78: welkom & proficiat! Spannend he, die eerste echo? Vind je de tijd niet super langzaam gaan nu? Ik mag 1 dagje eerder voor de eerste echo, maar word elke dag ongeduldiger!

8. Dorien87

Dorien87 Bekend lid

31 okt 2012
    707
    93
    28
    Vrouw
    Leerkracht
    Retie
    Nog 2 uurtjes en dan is het zo ver. Ben doodnerveus. Gisteren een serieuze huilbui gehad puur uit angst. Het is zo'n zwaar jaar geweest en een vervolg hierop spookt door heel men lijf. Vl was lief mr ook streng. Hoop dat ie gelijk krijgt. Wil hem dat zo graag geven. Tot straks ladies !

9. daphnev85

daphnev85 Niet meer actief

Sterkte Pharilla, ik vind de juiste woorden niet om je te troosten...

10. Pharilla

Pharilla Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.131
    0
    36
    Vrouw
    mama zijn ;)
    Drenthe

Dank meis, die zijn er ook niet.
    We zijn nu even niet zeker of we door gaan. Tis wel leuk geweest zo.
    Heb nog een afspraak staan bij gyn en dan zien we verder.
    Voor nu ff alles los laten. Anders ga ik er zelf onder door.
    Voor jullie, al het beste en een fijne zwangerschap!
    Ik verlaat hierbij dit topic.

Dikke kus Joyce

11. Frou81

Frou81 Fanatiek lid

2 nov 2010
    1.678
    638
    113
    West-Brabant
    Komt goed... mijn duimen draaien voor je...

12. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Ja heb ik wel hoor, alleen doe ik wel dezelfde dingen en maak dezelfde foto's als met de eerste. Want alle kinderen krijgen een plakboek en ik zou niet willen dat er niks van de eerste 12 weken in staat, can sterretje heb ik ook nog spulletjes.
    Ik ben er ook niet gerust op. Ik mag een maandag voor de echo. Ik ben heel erg benieuwd. En ja ik ben nu ook al zenuwachtig.

13. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    @ pharilla als je dit nog leest, een hele dikke knuffel en heel veel sterkte.

@ meijtje, wat heb je dan voor dingetjes van de 1e 12 weken? Qua foto's enz? Bij mij is namelijk nog weinig te zien haha, dus heb nog niets gedaan, maar het lijkt me ook leuk zoiets te maken, en ook qua datas echo enz. En dacht misschien de kwaaltjes op te schrijven maar die heb ik niet dus valt weinig te schrijven haha.

Ging gewoon zo twijfelen gister. Ik dacht vanochtend ach kan mij wat. Als die 5 euro aan testen me gerust stelt dat ik toch echt wel zwanger ben wat Is dan 5 euro. En ja hoor een superdikke streep al heel snel te zien. Dus wat maken je je druk zulken jullie wel denken, maar het heeft me wel iets meer gerust gesteld, vind het gewoon zo raar dat ik behalve moe geen kwaaltjes heb. Ik zou ze bijna willen haha!

Ben vanochtend op pad geweest voor de laatste Sinterklaaswegaanhetvertellennkado,'s nu komt het steeds dichterbij!

En hoe was de echo?

14. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    #654 Meijtje, 19 nov 2013
    Laatst bewerkt: 19 nov 2013
    Wat ik heb bijv, foto's buik, zw test, kopie van de foto's echo, kopie verwijskaart, kaarten van familie hoera zwanger. Afsprakenkaart Gyn en vk. Plaatje van de dozen die je op kunt halen en erbij geschreven wat er in zit, aanmelding bij welke kraamzorg. Ben zwanger op vakantie geweest bij de eerste en naar de efteling geweest. Ook foto's van. Alle dingen die voor de rest te maken hebben met de zwangerschap :) heb een heel boek vol van der hihi. Pret echo, geslachtsbepaling en 3D, foto's van mn babyshower en wat we allemaal gekregen hadden :) foto's van het kamertje, er zit zoveel in hihi
    Schrijven wat voor cadeautjes je al gehad hebt en van wie. Mijn moeder geeft iedereen sokjes zodra ze weet dat iemand zwanger is en dan een domper of truitje er bij, neutraal. Heb met 6,8,10,12 weken een buikfoto gemaakt.
    Ik had bij de eerste en nu ook geen kwalen maar dat is ook lekker kun je ook wel benoemen hoe je dat vindt :)

15. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Thanx voor de tip meijtje! daar kan ik wel wat mee!

16. Noralie87

Noralie87 VIP lid

11 jun 2013
    7.110
    4.702
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Hier vanmorgen een wat eerdere echo gehad, ivm toch weer bloedverlies, maar een prachtig mooi hartje zien kloppen, dus we zijn heeel erg blij!! Over 9 dagen hebben we de tweede echo, dan hopen we dat onze Puck weer gegroeid is!

17. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Oh fijn noralie !!

18. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dorien, hoe is het gegaan?

MadameV, watvoor sinterklaaswegaanhetvertellen cadeaus heb je gekocht?

Noralie, wat fijn dat je een goede echo hebt gehad!!

Meijtje: wat leuk zo'n overzicht van je zwangerschappen

Weet je wat het is met genieten? Ik denk dat je dat gewoon nu al moet doen en dat je niet moet wachten. Als je de 12 weken echo hebt gehad is er de 20 weken echo om naar uit te kijken en daarna ga je je zorgen maken overde bevalling... En als je kleintje er eenmaal is blijf je je ook zorgen maken. Ik denk dat zorgen nu eenmaal bij het moederschap horen!

19. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    @ chocochick dat klopt helemaal wat je daar zegt! Maar ik denk dat het bij mij ook gewoon het besef is dat er echt een kindje in me groeit en ik niet droom.

We doen bij mijn schoonfamilie lootjes, en gelukkig heeft mijn vriend zijn vader getrokken. ( mag hij het nieuws dmv een gedichtje vertellen ) Bij een chocoladeletters heb ik een gedichtje gedaan die hij voor kan lezen ( die begint over Chocoladelletters dat hoort bij Sinterklaas, en dat Vl. Met de Sint heeft gemaild in Spanje en dat Sint nu wat leuks wil vertellen ) dus dat is niet eens zo bijzonder, maar ik heb ook een klein neefje 5 en nichtje 2.5 dus het moet wel echt geloofwaardig zijn.

Bij mijn familie gaan we altijd alleen lekker eten samen, steengrillen ofzo. Daar heb ik een gedichtje voor mijn vader gemaakt om voor te lezen en voor iedereen nog een leuk kadootje. Mijn moeder het boek mam je word oma, mijn zusje het boek tante! Handboek voor coole tantes, voor de vriend van mijn zusje een zak snoep met allemaal roze blauwe snoepjes met de letters suikeroom??? Erop. voor mijn broertje een spaarpot met munten daarin van de kroeg waar ie graag heen gaat. Daar een gedichtje bij met dat er lastig een kado voor hem te vinden is, maar dat je hem met munten altijd blij maakt, en de spaarpot is een hint om te sparen voor zijn nichtje of neefjes eerste verjaardag. Voor mijn vader heb ik een fles jagermeister eraan met de tekst zodat je vanacht goed kunt slapen na dit schokkende nieuws ( ik denk dat hij het totaal niet verwacht en hij word dit jaar pas 50 dus ben heel benieuwd na zijn reactie. Snap je het nog allemaal? Haha heel verhaal. Ma hebben er ook lang overna gedacht. Vriendlief zei voor deze ronde al, als het deze ronde lukt dan gaan we het onze families vertellen met Sinterklaas!

20. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een leuke cadeautjes en ideeën! Jullie hebben er echt goed over nagedacht! :)

Deel Deze Pagina