Hallo allemaal! Ik ben vandaag 5 weken zwanger en ben ook uitgerekend in juli 2014, precies op mn verjaardag! Mag ik met jullie meekletsen? Lijkt me gezellig! Hebben jullie al veel last van kwaaltjes? Hier begint het nu wel te komen. Groetjesss
bedankt meiden voor alle felicitaties, gisteren er nog lang samen over gepraat. Soms effe bezorgdheid over hoe we het allemaal gaan doen, maar komt goed! Hier draaien de duimen voor de andere meiden die deze week nog op echo mogen! Vannacht een lekkere rustige nacht gehad en dat vond ik niet erg zo es een keertje doorslapen !
Om nog even aan de lijst toe te voegen bij mij.ik ben 29 jaar voor de echo datum ga ik morgen bellen. Wat vinden jullie om aan de lijst straks toe te voegen wat je denkt dat het wordt, of dat je het als verassing wil enz?
Hoi allemaal, Gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Ik wil me ook graag bij jullie voegen. Voor mij is het mijn 3e zwangerschap. Ik heb 2 keer een miskraam gehad, dus als het deze keer goed gaat word ik komende zomer voor het eerst moeder. Door mijn miskramen en regelmatig bloedverlies deze zwangerschap, heb ik al 2 echo's gehad (in het ziekenhuis). Vorige week hebben we het hartje gehoord, zo bijzonder... De 25e heb ik weer een echo, heel erg spannend... Ik ben 30jr en rekenend vanaf mijn 1e dag laatste menstruatie ben ik uitgerekend op 5 juli 2014. Gr. Jaq83
Hoi meiden. Ik ben net terug van de afspraak bij de verloskundige. Ik kreeg gelijk een echo en daarna pas de intake. Op de echo zagen we een mooi kloppend hartje. Mijn zwangerschap wordt nu geschat op 6weken2dagen. Over twee weken mag ik alweer terugkomen voor een echo. Dit vanwege de eerdere miskraam. Waarschijnlijk kunnen we dan ook mijn uitgerekende datum goed vaststellen.
Wat goed dat je al zo snel kan voor een echo! Hopelijk is alles goed en kan je lekker genieten gaan. Hoe is het met je meisje? Hier zn gangetje,ex en ik hebben goed contakt en bespreken veel samen. (griep) neemt nu wel wat af, dus krijg weer iets meer energie. ZW kwaaltjes heb ik tot nu toe niet echt, behalve dat mn borsten onwijs zeer doen Ja zou wel leuk zijn beiden de 13e uitgerekend.
Welkom jacq! Had je ook een cyclus van rond de 28 dagen of? Omdat je telt vanaf de 1e dag van je laatste menstruatie, daar ben ik wel benieuwd na hihi. @ Inge mooi zo! Fijn he! Je bent dus toch nog iets terug gezet eigenlijk. Wel fijn dat je alweer zo snel er nog 1 krijgt. Ik wil ook een echo! Haha. Nu het hier allemaal zo begint al die afspraken wil ik ook.
@madamev ik ben inderdaad iets teruggezet. Komt ook doordat mijn cyclus langer is dan standaard. Verklaart ook gelijk waarom mvm vorige week vind dat mijn hcg zo laag is. Ik ben ook wel blij met de extra echo. Ben nu al meer gerustgesteld maar er blijft toch een stemmetje in mijn hoofd roepen dat t de vorige keer ook later fout ging. Kan me helemaal voorstellen dat jij nu ook je echo wilt.
@nieuwe meiden welkom! Toch best wel veel goede echo's. Sorry il reageer straks wel langer.. ik moet 4 paar ogen op kleine meid hebben en de telefoon is te interessant. De lijst moet inderdaad een keer opgehaald worden. Maar op de telefoon gaat dat niet. en de pc zet ik niet aan met die kleine dan huilt ze onafgebroken omdat ze ook wil. Maandag weet ik hoe ver ik ben, waarschijnlijk wordt ik wel een aantal dagen terug gezet.
Vorige keer stopte de kleine met 7w3d dus nu wel heel spannend of ik die tijd gepasseerd ben met de echo
Hallo! Ik mag me hier ook melden! Ben 27 juli uitgerekend, op de verjaardag van vriendlief! Ik verwacht pas in augustus te bevallen overigens, want nr 1 en 2 kwamen respectievelijk 10 en 11 dagen later.
@amaroen geweldig! Heerlijk om te zien. @maanvrouwtje welkom! Zou leuk zijn als het nu wat eerder zou komen Hier 39w3d bevallen @lindaW nee ik niet.
@ Inge, hoe had je de lengte van je zwangerschap berekent dan? En hoe lang was je cyclus? Ik heb ook erg lange cyclussen gehad 79.41.43 en dit keer zou 49 worden. Maar ik ben gewoon uitgegaan van de ovutesten en het kruis op ff ivm temperaturen. 2weken na het kruis uitgegaan van toen 4 weken. Wat gaat die echo foto! Oeh ik wil ooK! Maar ik moet zeggen ik ben lang niet meer zo onzeker sinds een paar dagen dus nu ben ik er ook niet meer hele dagen mee bezig.