Uitgerekend juli 2014!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door MylaJ, 28 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dorien87

Dorien87 Bekend lid

31 okt 2012
    707
    93
    28
    Vrouw
    Leerkracht
    Retie

haha ik bedoelde hier thuis dus tussen mijn vriend en ikzelf, niet hier op het forum ;).

Wij willen het ook heel graag weten dus. Ik ben gewoon te nieuwsgierig en benieuwd! Graag wil ik ook bepaalde dingentjes genderbepaald kunnen kopen. De inrichting wordt sowieso iets neutraler en op bepaalde kleuren zou ik snel uitgekeken zijn betreffende de wandelwagen, enz. Sommige dingen zullen we dus inderdaad iets neutraler houden zoals de wandelwagen, meubeltjes enz. Kleertjes en eye-catchers in de inrichting of het geboortekaartje zullen afgestemd worden op het geslacht. Maar aangezien ik voorlopig op twee kindjes kan rekenen en het nog alle kanten uit kan, ook betreffende geslachten hou ik alles nog open ;)

2. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    @dorien ik vind het nog steeds tof 2 geweldig!!

3. Soto

Soto Bekend lid

22 sep 2013
    823
    528
    93
    Vrouw
    Praktijkondersteuner
    Nederland
    Wij willen ook graag weten wat `t wordt, hopelijk zien ze het wat makkelijker dan de vorige keer. Toen lag ze steeds met haar benen gekruist en de navelstreng ervoor:D. We wisten toen het geslacht pas zeker toen ik met ca 27 weken wat extra echo`s kreeg ivm met te klein zijn (was uiteindelijk allemaal ok)
    Over namen zijn we ook al flink aan het nadenken. Een meisjesnaam zijn we waarschijnlijk wel over uit, alleen de jongensnamen vinden we erg moeilijk!

Dat is inderdaad een hele leuke dag!!:)

4. Juli85

Juli85 Bekend lid

28 aug 2013
    630
    0
    0
    Overijssel
    Ik heb al wel wat kleertjes maar neutraal! Heb zelf een hekel aan roze (al heeel lang en nu nog steeds wat natuurlijk kan veranderen) dus zal zelf al geen roze kopen nu! De kinderwagen hebben we al besteld, ik weet dat het vroeg is maar hij was in de aanbieding en tjah die zullen we toch op den duur nodig hebben!

Kinderkamer zijn we al over uit en geboortekaartje ook, tenminste wel het thema!
    We hebben laatst hier nieuw laminaat in de woonkamer, hal en 1e verdieping gelegd en heb toen gezegd dat het kleine kamertje ook maar direct moest. Dus alleen nieuw behang e.d. en de meubeltjes hebben we al gezien bij de Prenatal!

Helaas moet er nog wel het een en ander gedaan worden op zolder zodat daar de waslijnen e.d. komen te hangen en de trap naar zolder toe moet gedaan worden. Zie er nu al tegenop maar t is niet anders. We wachten sowieso t/m januari voordat we daar aan gaan beginnen (zodat ik eerst in de safe zone zit).

En kan ook nog niet echt genieten van de zwangerschap i.v.m. dat mijn oma op sterven ligt en elk moment gebeurt kan zijn.
    Hoop dat ze er maandag nog is zodat ik foto van de echo kan laten zien! Keep my fingers crossed!!

5. MamalovesJ

MamalovesJ Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.044
    0
    0
    @Ameroen. Wat heerlijk zeg een goede echo!!

6. MamalovesJ

MamalovesJ Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.044
    0
    0
    Ben ik dan de enigste die het dit keer niet wilt weten het geslacht? Haha, Ik laat me verassen.

7. Frou81

Frou81 Fanatiek lid

2 nov 2010
    1.678
    638
    113
    West-Brabant
    Wij willen het ook niet weten! Vorige keer ook niet, en dat vonden we zo leuk en bijzonder. Heerlijk, zo'n verrassing, toch?!

@juli: sterkte meid. Ik hoop zo voor je dat je oma de echofoto nog kanzien.

8. inge86

inge86 Actief lid

12 nov 2013
    144
    0
    0
    noord holland
    Wij willen het ook niet weten hoor. Wisten het de vorige keer ook niet. Ik vond het zo'n mooi moment dat ze geboren werd en dat we nog niet wisten of het een jongentje of een meisje was.

9. shadowcat76

shadowcat76 Niet meer actief

hoi allemaal,

ben er weer eventjes niet geweest :).

Als er nieuwe zwangeren bij zijn, welkom.

Ik heb wel wat terug gelezen, weet niet of je het nog leest Tine maar veel sterkte! Ik hoop dat je snel een goede zwangerschap mag hebben, ik weet wat het is om een mk te krijgen.. knuffel!

@hier gaat het op zich wel, sinds deze week 's nachts en 's ochtends misselijk, ben ik eenmaal wakker en aangekleed gaat 't meestal wel. Oh en melk is vies... :). Ik lust het even niet meer! Normaal dronk ik het altijd bij m'n ontbijt en middageten maar nu, jakkie!

En ik krijg maandag een echo. Ik heb gebeld omdat ik die mk gehad heb of ze eerder een echo konden maken. Vorige keer had ik rond 5 weken bloedverlies, nu nog helemaal niets gehad. M'n intake blijft staan op 2 december maar de echo gaan ze al eerder maken. Morgen ben ik 7 weken.

Wij willen wel weten wat het wordt dit keer. Bij onze eerste niet, ik vond de verrassing veels te leuk maar nu kan ik m'n nieuwsgierigheid niet bedwingen hoor haha.

@juli : jemig sterkte meid! Ik hoop zo dat je oma de echo nog kan zien... Ik duim voor je.

@dorien : een tweeling! wat leuk :)
    Ik zit hier stiekempjes te hopen (klinkt heel lullig misschien) dat het er maar 1 is. Als het ons gegund was om kinderen te krijgen vonden we 2 genoeg. Tuurlijk als het er nu 2 zijn ja dan is dat zo en is no. 3 natuurlijk ook welkom. Maar stiekempjes hoop ik toch op 1 hartje... of is het heel erg dat ik dit zeg?

Ik ben zo nieuwsgierig naar wat ik maandag te zien ga krijgen. Ik neem m'n moeder mee want m'n man kon geen vrij krijgen, dus mocht het mis zijn ben ik tenminste niet alleen. Ik hoop dat ik een kloppend hartje zie...

Voor nu slaap lekker allemaal, en ik probeer er wat meer te gaan zijn :).

Oh, kan iemand de lijst bijwerken dat ik op maandag al een echo heb? bedankt!

10. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen! Zijn jullie ook zo vroeg wakker? Normaal word ik voor 6 wakker maar nu om 5. En dat is dan meteen ook het enige moment van de dag dat ik niet bekaf ben :)

Wij willen wel met de 20 weken echo horen wat het geslacht is. Wij laten ons dus met 20 weken verassen ipv met 40. Want ook al weet je het eerder, een verrassing is het nog steeds!

11. Petra28

Petra28 Lid

19 dec 2012
    71
    0
    0
    NULL

Ik wil het dit keer ook niet weten, alleen manlief wel dus dat wordt nog wat haha

12. Samantha89

Samantha89 Actief lid

2 okt 2011
    376
    0
    0
    Verkoopmedewerkster bij Kruidvat
    Rilland
    Wij willen het dit keer ook weer weten.
    Met Jayden heb ik met 16 weken geslacht echo gedaan en denk dat ik dat nu ook weer ga doen

13. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    hoi meiden,

ik wil me voorzichtig aan ook melden hier..
    heb afgelopen donderdag een positieve test gehad nadat wij op 22 oktober een miskraam hebben gehad! Was/is zo onwerkelijk! hebben er bijna 7 jaar over gedaan om zwanger te worden en nu gewoon al voor de 2e keer! snap er niks van!
    maar zijn natuurlijk heel erg blij!
    Ik ben op 29 juli uitgerekend! Mijn eerste echo heb ik op 13 december! Is wel allemaal heel spannend!
    We hopen heel hard dat het allemaal goed mag gaan!

14. Naomi2

Naomi2 Lid

15 feb 2013
    58
    0
    0
    NULL
    NULL
    Super spannend zeg! Ik hoop met je mee!

15. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    dank je wel!

16. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Majolinos, gefeliciteerd!! Ik duim mee voor een plakbeebje!

17. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Gefeliciteerd marjolinos en welkom. 7 jaar petje af.

18. MylaJ

MylaJ Actief lid

28 okt 2013
    315
    0
    16
    Gefeliciteerd Marjolinos! Ik duim ook voor jullie mee.

Wij willen ook graag weten wat het geslacht wordt, de verassing bij de geboorte lijkt mij ook geweldig, maar wij kunnen onszelf gewoon niet bedwingen. Daarbij vind ik het voor de andere 2 kids wel fijn dat ik het erover kan hebben met ze. Iedereen mag het dan ook gewoon weten.

Vanmiddag lekker shoppen met een vriendin, de laatste cadeautjes voor Sinterklaas inslaan.

19. Adria27

Adria27 Bekend lid

21 feb 2013
    808
    6
    18
    Vrouw
    maatschappelijk
    candyland
    Mag ik mij hier ook voorzichtig aanmelden? Op 21 november 2013 een positieve test na mijn miskraam vorig jaar november. Ik had de hoop al een beetje opgegeven na jaren proberen met mijn huidige partner.
    Ik hoop op een plakbeeb en dat ik me niet te veel zorgen maak over alles wat mis kan gaan.

20. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    goedemiddag meiden!

Wij wilen ook weten wat het wordt... mijn gevoel is heel sterk dat het een jongetje gaat worden... dat zullen we over een 14 weken zeker weten!

@adria 27 welkom!

Deel Deze Pagina