Ook ik loop nog altijd naar bloed te speuren...haha..kan het zo nog niet geloven! Vorige zwangerschap had ik ook zo last van mijn borsten en nu helemaal niks..dat maakt me wel wat onzeker!
Zwangerschapslijstje TineBx 23 jaar, 1e kindje 7 JULI 2014 Eerste echo: 28 november Juli85 28 Jaar, 1e kindje 9 JULI 2014 Eerste echo: ? Frou81 31 Jaar, 2e kindje 11 JULI 2014 Eerste echo: ? Roos99 26 Jaar, 1e kindje 11 JULI 2014 Eerste echo: ? beccy 28 Jaar, 2e kindje 12 JULI 2014 Eerste echo: ? Suus09 ? Jaar, 3e kindje, XX JULI 2014 Eerste echo: 26 november Rombely 32 Jaar, 2e kindje XX JULI 2014 Eerste echo: ? Stine 30 Jaar, 1e kindje XX JULI 2014 Eerste echo: 14 november Rosalie87 ? Jaar, ?e kindje XX JULI 2014 Eerste echo: ? Als je het aanpast steeds quote voor en na weghalen in de tekst!
Hou op met me ik geloof het ook totaal niet.. haha! wel pijnlijke borsten en erg slecht geslapen weer.. maja.. ik denk dat ik t pas bij een eerste echo zal geloven
Ik kijk toch ook altijd wel eens hoor of er niks van bloed zit! Heb steeds meer pijn aan mijn borsten. Zijkant en tepels! In de koude nog harder! En als ik te lang rondloop of sta mijn baarmoeder! Maar dat is ook minder had ik normaal ook als ik niks deed... En misselijkheid valt goed mee!
ik ben gelukkig helemaal niet misselijk.. *klopt dit snel af* Ik weet nou niet of ik nog een keer moet testen of dat ik dat moet laten en gewoon moet afwachten..
Duidelijk positief hoor Roos! Mij koste het 3 testen voor ik het een beetje begon te geloven. Maar geloof het nu wel: sinds vanmorgen al misselijk, net gegeten en dat heeft niet geholpen, dus nog steeds misselijk. Nog niet spugen, maar idee dat het zomaar kan. Zo even een uurtje slapen, was vanmorgen ook al vroeg. hopelijk help het....
Zwangerschapslijstje Suus09 ? Jaar, 3e kindje, XX JULI 2014 Eerste echo: 26 november Rombely 32 Jaar, 2e kindje XX JULI 2014 Eerste echo: ? TineBx 23 jaar, 1e kindje XX JULI 2014 Eerste echo: 28 november Stine 30 Jaar, 1e kindje XX JULI 2014 Eerste echo: 14 november Frou81 ? Jaar, ?e kindje XX JULI 2014 Eerste echo: ? beccy ? Jaar, ?e kindje XX JULI 2014 Eerste echo: ? Roos99 ? Jaar, ?e kindje XX JULI 2014 Eerste echo: ? Juli85 ? Jaar, ?e kindje XX JULI 2014 Eerste echo: ? Noralie87 26 Jaar, 1e kindje XX JULI 2014 Eerste echo: 28 november
Mag ik misschien ook bij op de lijst? madameV 24 jaar 1 e kindje Lijkt me leuk met gelijkgestemden te kunnen kletsen. Voor diegene die mij niet eerder hebben gezien/ gelezen. Dit was mijn 4 e ronde is 6 à 7 maanden tijd. Had nogal erg lange cyclussen. Wilde na deze ronde na de ja stappen, maar dat is me bespaard gebleven want het vanochtend positief getest! Zit nu 2 à 3 dagen voor nod. Hoop dat ie blijft plakken. Woon samen met mijn vriend ( 33 ) en wilden liefst al eerder proberen maar zaten nog met woonruimte ( appartement met 1 slaapkamer, nu een huis maar die moest helemaal opgeknapt worden ) dus de pil pas weggegooid wanneer we er echt helemaal klaar voor waren. En dan kan het niet snel genoeg gaan. Heb echt zoiets van wat nu? Hebben jullie al vroeg de ha gebeld? Of verloskundige? Of beide? Ik zou heel graag een echo voor Sinterklaas willen, want dan wil ik het naaste familie vertellen. ( jaja is overname gedacht haha ) dus weet nu niet precies hoe of wat ik zal doen.
Welkom madameV, en natuurlijk gefeliciteerd! Ikzelf ga morgen de verloskundige bellen voor een afspraak. Volgens mij krijg je, normaal gesproken, de eerste echo rond 9 weken...
Welkom en gefeliciteerd! Ik ga morgen ook de vk bellen, hoeft pas met 6 weken bij ons maar wil weten wanneer de 1e echo is!
Ja dat lijkt me ook! Je wil gewoon zsm een datum weten haha. Hoor heel vaak rond de 8 weken, maar goed ik wacht af. Bel gewoon morgen al, en dan zien we het wel. Misschien ligt het er ook wel aan hoe druk ze het hebben?
Wij gaan met zn allen een aantal vk lastig vallen morgen! hier nog een beller voor morgen Ik heb in mei een vmk gehad dus ga dat wel even zeggen en hoop iets eerder te kunnen.. Sowieso voor Sinterklaas idd
Hallo! Mag ik mij hier ook melden? En dan even een vraagje,hoe rekenen jullie je uitgerekende datum uit? Want mijn NOD is morgen,maar dan zit ik pas op een DPO van 11 dagen,heb een late eisprong. Rekenen jullie vanaf de eisprong,of vanaf de laatste ongesteldheidsdatum?
Ik denk vanaf je ei?? Ik heb zelf een hele lange cyclus dus dan zou ik al heel kang zwanger zijn haha