Uitgerekend juli 2014!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door MylaJ, 28 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Heel veel sterkte morgen meijtje. Ik hoop op een wonder voor je.

Monaatje welkom.

Het vertellen was heel erg leuk! Eerst schoonvader en vriendin verteld. Die reageerden erg leuk. Hebben samen ook al 4 kleinkinderen en mijn schoonvader is ook 65+ dus daar maakte ik me ook niet druk om. Tis meer mijn vader. Dat hij nog geen 50 is en het niet aan ziet komen etc. Maar hij reageerde echt super super leuk. Zat echt met zweethanden toen hij het gedichtje voorlas haha! Wel zei die telkens het moet wel even doordringen hoor! Gvd ( sorry voor mijn grove taal ) ik word gewoon opa. En dat wel 6 x haha. Later begon ie nog over dat ie vanavond met een oma na bed ging haha. Dus was allemaal erg leuk het viel me echt Zo mee! Ben super opgelucht, niet dat ik had verwacht dat ie niet blij zou zijn maar iets gereserveerder ofzo. Of zo van nu al?! Dat er dan per ongeluk uit floept ofzo maar nee! Hij stelde zelf voor om de 21 e als hij een feestje geeft omdat hij 50 word het de familie te vertellen. Van zijn 3 zussen en 2 broers is hij de jongste en word als eerste opa haha! Hij vroeg of hij het dan mocht vertellen, dat ie van zijn dochter al een kado heeft gehad ( hij is 1e kerstdag jarig ) dus echt superleuk! Ben helemaal happy, nu morgen een echo en dan kan hopelijk het echte genieten beginnen!

2. Samantha89

Samantha89 Actief lid

2 okt 2011
    376
    0
    0
    Verkoopmedewerkster bij Kruidvat
    Rilland
    Dat is wel een leuke reactie madameV gelukkig allemaal positief.
    Heel veel succes morgen met je echo. Ik moet nog een weekje wachten :(

3. shadowcat76

shadowcat76 Niet meer actief

Succes morgen Meijtje!!

4. Dorien87

Dorien87 Bekend lid

31 okt 2012
    707
    93
    28
    Vrouw
    Leerkracht
    Retie
    Goeiemorgen meiden, afgelopen week ben ik niet zo actief geweest maar ik heb ondertussen alles bijgelezen.

Voor alle meiden die slechte nieuws kregen: veel sterkte!
    Voor alle meiden die al mooi nieuws ontvingen en de meiden die erbij zijn gekomen: gefeliciteerd en van harte welkom!!

Hier: het leven gaat zijn gangetje maar er zijn kwaaltjes die komen en gaan. De ene dag wordt er druk gewerkt zeg maar en de volgende liggen de werken stil. Hoort er waarschijnlijk allemaal bij! Voorlopig nog geen enkele keer boven de pot gehangen maar look en frietjes gaan me niet zo goed af.

Gisteren het wonderlijk nieuws gekregen dat mijn stiefzus ook terug zwanger is. En uitgeteld is in de zelfde week als ik, voorlopig althans (ze waren al twee jaar aan het proberen en zouden deze maand starten met IVF). Ik ben zoo intens blij voor hen, zeker gezien de tijd en het verdriet alles gekost heeft. Het is echt een wonder. En toch... het maakt me ontzettend onzeker. Alle momenten gaan we nu moeten delen (klinkt zo kinderachtig ik weet het...) maar ik heb geen zin in constant vergeleken te worden: zij is slank, zonder verdoving op een korte tijd bevallen, heerlijke zwangerschap, zes maanden borstvoeding enz. Ik weet nu al dat ik hier nooit aan zal kunnen voldoen... En daar voel ik me nu al slecht bij. Ze bedoelt dit natuurlijk allemaal niet slecht, maar in het verleden heeft ze me al vaak het gevoel gegeven dat ik minder ben. En ik wil niet constant vergeleken worden op alle vlakken.

Maar nogmaals ik ben super blij voor hen!! En zij ook voor ons.
    Zij heeft woensdag haar eerste echo en ik donderdag mijn tweede waarop we twee hartjes zouden moeten zien... En bovenstaande in combinatie met die nervositeit heeft mij alweer een ganse nacht wakker gehouden. Pfoe, hoop dat die onzekerheid wel es een keertje weggaat...

5. bubblybaby

bubblybaby Fanatiek lid

3 sep 2013
    3.069
    1.037
    113
    Vrouw
    Vandaag de grote dag he Meijtje?
    Mijn gedachten zijn bij jou!! ☼

6. monaatje

monaatje Lid

16 aug 2011
    89
    0
    0
    Ik moet ook nog een week wachten voor een echo (11-12) ben zo benieuwd... bij mijn dochter was ik vanaf 8 weken tot 16 weken zo ontzettend misselijk, overgeven. ik hoop dat het me deze keer bespaard blijft, ben als het goed is vandaag 7 weken en 1 dag.. nog geen last van kwaaltjes overigens alleen ''s avonds wat last van me buik..

7. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Nou meiden ook ik ga jullie verlaten, we wisten het al wel maar nu is het zeker. Hele fijne zwangerschap allemaal. Ik ga ook niet zwanger het jaar uit... 2x achter elkaar mis :(

8. Samantha89

Samantha89 Actief lid

2 okt 2011
    376
    0
    0
    Verkoopmedewerkster bij Kruidvat
    Rilland
    Heel veel sterkte :( digi knuffel

9. bubblybaby

bubblybaby Fanatiek lid

3 sep 2013
    3.069
    1.037
    113
    Vrouw
    Nogmaals veel sterkte Meijtje :( ..

10. Dorien87

Dorien87 Bekend lid

31 okt 2012
    707
    93
    28
    Vrouw
    Leerkracht
    Retie
    @meijte: het spijt me zo voor jullie meid! ik had echt nog hoop dat het goed zou komen. Hopelijk vinden jullie sterkte bij elkaar en mogen jullie het nieuwe jaar met z'n drietjes beginnen!

11. daphnev85

daphnev85 Niet meer actief

Heel veel sterkte Meijtje! Dikke knuffel!!!

12. MamalovesJ

MamalovesJ Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.044
    0
    0
    Dit is de eerste keer dat wij het niet willen weten, dus best spannend. En ja wel even wennen omdat we niet kleur gericht kunnen zoeken met kleding. Maar dat maakt ook niet uit ;)

Alles goed hier dames?
    Ik ben even niet online geweest. Best drukke week gehad.

13. shadowcat76

shadowcat76 Niet meer actief

Ook jij sterkte Meijtje!

14. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Meijtje heel veel sterkte. Dikke knuffel

15. Baby Boom

Baby Boom Fanatiek lid

2 sep 2010
    2.361
    0
    0
    Rotterdam
    @meijtje ik vind het echt erg voor jullie, heel veel sterkte en kracht voor jullie.
    En ik hoop een mooie volledige zwangerschap in 2014

16. MylaJ

MylaJ Actief lid

28 okt 2013
    315
    0
    16
    Sterkte Meijtje! Wat een rotbericht........

Hier gaat verder alles lekker, gelukkig bijna geen misselijkheid meer. Vorige week dinsdag heb ik een inwendige echo gehad omdat ze het kindje anders niet goed kon opmeten, het was echt heel mooi om te zien, helaas ben ik alleen ook een schimmelinfectie daardoor rijker....ik had gehoopt dat het vanzelf overging, maar helaas toch niet. Vanmorgen toch de huisarts maar even gebeld voor een kuurtje.

Gisteren met de kids en alle zwagers/schoonzussen en neefjes en nichtjes Sinterklaas gevierd bij mijn schoonouders. Was echt ontzettend leuk. Geweldig om die koppies te zien als ze een cadeautje uitpakten. Nu nog een keer bij mijn familie en dan is het weer klaar voor dit jaar ;)

17. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Ik ben net weer van mijn eerste echo.

Alles was goed. Mijn berekening klopt precies en hartje al gehoord en gezien

18. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    @meijtje, wil je een dikke digi knuffel geven!

@madameV, fijn dat je een goede echo hebt gehad!

Hier moet ik nog wachten tot volgende week vrijdag... duurt nog zo lang!
    Merk wel dat ik in de avond al wel echt een buikje heb... zo grappig om te zien!

19. Petra28

Petra28 Lid

19 dec 2012
    71
    0
    0
    NULL
    @Shadowcat en Meijtje , wat verschikkenlijk heel veel sterkte:(
    @Juli nog gecondoleerd en ook veel sterkte met het verlies.

Vorige week is MvM geweest, had een knaltest maar net zoals de vorige keer een speedbezoek met 10 min was ze alweer weg nou wist ik het wel maar toch de vorige keer was het ook zo , tis toch prettiger alsof het lijkt of ze de tijd voor je nemen maarja.

Met mn miskraam was ik rond deze week al super missenlijk( had ook minder hcg toen.) Nu het tegenovergestelde heel snel weer trek, en sneller duizelig maar verder voel ik me erg goed. Donderdag de echo dus dat schiet op:)

Hoe voelen jullie je?

En natuurlijk alle nieuwe zwangeren welkom en gefeliciteerd:)

20. Juli85

Juli85 Bekend lid

28 aug 2013
    630
    0
    0
    Overijssel
    @meijtje, sterkte meis!

Hier gaat het wel redelijk goed...drukke week gehad en een akelig weekend!
    Gelukkig deze week lekker vrij! Huishouden is weer klaar dus geen verplichtingen deze week.

Kom er wel achter dat ik alleen hoef te overgeven in het weekend en door de weeks gaat het goed!
    Heb nu nog wel last van bruin slijm...vandaag over een week weer echo!

Slaap lekker meiden!

Deel Deze Pagina