Uitgerekend juli 2014!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door MylaJ, 28 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Adria27

Adria27 Bekend lid

21 feb 2013
    808
    6
    18
    Vrouw
    maatschappelijk
    candyland
    Ik heb ook bijna geen kwaaltjes. Alleen vermoeidheid en pijnlijke borsten. Ik heb pas 23 december een echo, best wel lang wachten.

Melkchocolaatje en Gitaartje, welkom en gefeliciteerd!
    @Juli85, ik heb zelf geen ervaring met bruine slijm/afscheiding. Heb je de verloskundige gevraagd wat het kan betekenen?

2. Soto

Soto Bekend lid

22 sep 2013
    823
    528
    93
    Vrouw
    Praktijkondersteuner
    Nederland
    @ madamev en Inge86: fijne dat jullie zo`n goede echo hebben gehad!
    @ Petra28: hier was mvm ook een kort bezoekje van 10 min. Ik had een langer bezoek verwacht, maar ik vond het niet erg, misschien had ze die dag veel bezoeken op de planning staan? Fijn in elk geval dat je een knaltest had en ben benieuwd naar je echo van vandaag!
    @ Dorien87: de hoeveelheid kwaaltjes verschilt per persoon en per zwangerschap. Weinig kwaaltjes wil niet zeggen dat er wat mis is. Hopelijk heb je vandaag een super echo en ben je weer gerust gesteld! En alvast veel plezier in Londen;)
    @ Daphnev85: jij ook veel succes vandaag, fijn dat je vriend mee gaat:)
    @ Melkchocolaatje en gitaartje: Welkom:)
    @ Monaatje: carpaccio mis ook ook nu al, dat vind ik zooooooooooo lekker!!!:p

M`n eerste echo begint nu steeds dichterbij te komen (maandagochtend) en ik heb er zooo`n zin in!! Ik vind het spannend, maar m`n gevoel zegt dat het goed is, dus hopelijk klopt dit...

3. Petra28

Petra28 Lid

19 dec 2012
    71
    0
    0
    NULL
    @ soto,klopt vond het ook niet erg,nee ze had verder niks de vorige keer ook niet maar vond t wel prima:)

Mijn echo was goed,mooi kloppend hartje en het zag er goed uit volgens de verloskundige, over 2 weken krijg ik er weer 1 en volgende week intake.

Vanavond gaan we het mn ouders en schoonouders vertellen. We hebben een taartje laten maken met half roze muisjes en half blauwe muisjes.Ben erg benieuwd

Fijne pakjesavond allemaal:)

4. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    @nieuwe meiden welkom en gefeliciteerd

@juli wat balen dat je weer bruin verlies hebt. Mijn duimen draaien dat je maandag een goede echo krijgt...

Hier is mijn echo pas volgende week vrijdag... Dus echt nog ff wachten. Begin me nu langzaam wel zwanger te voelen. Mijn borsten voel ik en af en toe misselijk... Helemaal goed dus!

5. Dorien87

Dorien87 Bekend lid

31 okt 2012
    707
    93
    28
    Vrouw
    Leerkracht
    Retie
    Ik ga jullie verlaten. Het heeft niet mogen zijn. Vanavond nog chromosomen onderzoek.
    Nog een fijne zwangerschap allemaal.
    Liefs Dorien

6. Juli85

Juli85 Bekend lid

28 aug 2013
    630
    0
    0
    Overijssel
    @Dorien, das balen meid! Sterkte en hoop voor je dat je toch snel een plakbeeb hebt! Succes vanavond!

@bruin slijm, t word nu weer minder maar dat had ik ook al eerder van de week en dan werd t de volgende dag weer erger.
    Ze zeggen wel dat geslachtsgemeenschap niks uit mag maken maar begin daar ook wel een beetje aan te twijfelen...
    Lastig allemaal!

Verder weinig kwaaltjes, niet misselijk op af en toe na en zere borsten dan weer wel en moe natuurlijk!

Fijne avond meiden

7. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    @dorien, heb je een slechte echo gehad? Heel veel sterkte!

8. monaatje

monaatje Lid

16 aug 2011
    89
    0
    0
    Jeetje...je was zo posotief...:( wat jammer...heel.veel.sterkte...

ben wel nieuwsgierig waarom je chromosoom onderzoek krijgt?

9. amaroen

amaroen Actief lid

10 okt 2010
    100
    0
    16
    NULL
    NULL
    Sorry voor mijn afwezigheid, ik ben heel erg onzeker..

Dorien heel veel sterkte!!

Hier vandaag mijn 5e echo echo gehad. Alles was goed en loop mooi op schema. Ik mag daardoor maandag naar de verloskundige en heb daar een intake. Wat kan ik dan verwachten?

10. Adria27

Adria27 Bekend lid

21 feb 2013
    808
    6
    18
    Vrouw
    maatschappelijk
    candyland
    :( Heel veel sterkte Dorien

11. meisje1987

meisje1987 Bekend lid

9 mrt 2007
    992
    179
    43
    Hallo dames,

Allereerst allemaal van harte gefeliciteerd:D.
    Graag wil ik me hier ook toevoegen.
    Heb vandaag een vervroegde echo gehad omdat ik heel erg veel buikpijn had bij mijn eierstok en dachten aan een bbm.
    Heel erg veel zenuwen gehad, maar alles is gelukkig goed en het hartje van ons wondertje al zien kloppen, ben nu al verliefd hihi:D.
    Ik zal van het weekend even kijken als ik een beetje bij gelezen kom!

Geniet ervan dames!!

12. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Dorien heel veel sterkte. Wil je je verhaal nog vertellen?

Sorry van mijn bericht over geen kwaaltjes en je niet te druk maken. Het is natuurlijk voor iedereen anders. Maar omdat ik me ook druk maakte om de afwezige kwalen en alles helemaal goed was wilde ik de meiden hier even een hart onder de riem steken. Nu voel ik me daar een beetje lullig over. Dus nogmaals sorry.

13. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Oh en Petra hoe was het vanavond? Zoo leuk is dät he, wij hebben het afgelopen weekend gedaan.:)

14. Frou81

Frou81 Fanatiek lid

2 nov 2010
    1.678
    638
    113
    West-Brabant
    @Dorien: sterkte...

15. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    daar hoef je toch geen sorry voor te zeggen! iedereen ervaart zwanger zijn anders. Ik ben blij dat ik nu last heb van kwaaltjes omdat dat maakt dat ik me zwanger voel. tuurlijk is het fijn als je nergens last van hebt maar ik klaag niet dat ik nu kwaaltjes heb;)

16. Frou81

Frou81 Fanatiek lid

2 nov 2010
    1.678
    638
    113
    West-Brabant
    Goedemorgen allemaal!
    9 weken vandaag! En ook nog eens jarig. Ga zo maar eens aan een taart beginnen na de boodschappen.
    Kleine man is gisteren flink verwend door de Sint, dus die is heerlijk aan het spelen.

17. Adria27

Adria27 Bekend lid

21 feb 2013
    808
    6
    18
    Vrouw
    maatschappelijk
    candyland
    @Frou81 gefeliciteerd met je verjaardag en je 9 weken mijlpaal

@meisje1987, fijn dat je een vroege echo hebt gehad. Gelukkig is alles goed;)

Hier nog steeds gepieker, door mijn miskraam vorig jaar kan ik niet echt genieten:(. Ik vind dat heel erg jammer. En opeens lijkt 23 december heeeeel ver weg. Aan de ene kant wil ik echt geen vroege echo, de vorige keer heeft dat veel stress opgeleverd. De eerste echo was niet goed en ik moest 2 weken wachten om een nieuwe te maken. We zijn door een hel gegaan en uiteindelijk slecht nieuws gekregen. Ik zit dus niet te springen op een vroege echo.
    Maar het wachten tot ik 8 weken ben duurt ook eindeloos, *zucht*:(

18. daphnev85

daphnev85 Niet meer actief

Hoi dames, gisteren onze eerste echo gehad. En onze frummel doet het uitstekend! 2 dagen vooruitgezet, een sterk hartje en alles zag er goed uit. De gyn zei dat er nog 5% kans was op een miskraam. Ik ben nu al wat meer gerustgesteld, en ga proberen wat te genieten. Volgende echo 2 januari, hopelijk blijft alles goed gaan.

Dorien, mocht je nog hier komen kijken, ik wens je heel veel sterkte toe meid!

19. Juli85

Juli85 Bekend lid

28 aug 2013
    630
    0
    0
    Overijssel
    Heb ik weer...handig zo'n telefoon! Heb per ongeluk abonnement op 1-15 juli verwijdert en kan hem zo niet terug vinden! Iemand die me kan helpen?!

Verder gaat het prima hier...lees wel mee maar krijg niet alles mee!
    Zijn nu bezig met zolder opruimen enz ivm spullen die in de komende babykamer daar heen moeten!

20. MamalovesJ

MamalovesJ Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.044
    0
    0
    Heel veel sterkte dorien! Wat vreselijk!

Meiden wat kletsen jullie snel haha. Of ik ben er te weinig :)

Alles goed met iedereen?
    Las dat er al een paar mooie, goeie echo's zijn geweest?
    Ik mag 23 dec me kleine uk gaan zien!

Deel Deze Pagina