Pff...zit je dan! 3 uur 's nachts! Net na een hoestbui misselijk geworden en dus gedeeltelijk eten en gal eruit gespuugt...ook in eens een bloedneus! Schrok me rot... Heb maar ff bouillon gedronken en 2 beschuitjes met kaas dus hoop dat het nu goed gaat en ik weer kan gaan slapen! Slaap lekker allemaal en een fijn weekend! P.s. kerstboom al staan? Wij in ieder geval wel!
ohh nee Dorien wat vreselijk heel erg veel sterkte.. @Madamev Ja ze vonden het erg leuk , is zo leuk om te doen he! @Juli Ohh he bah hopenlijk neemt het snel af.Gal spugen is zoo vreselijk en doet zo'n pijn. Sterkte
Nougoed, gisteren was de vrouw die mijn echo zou doen ziek en er was geen vervanging en ik kon in geen van de VIER locaties terecht...... (potje gejankt hier!! 5 weken lang de dagen afgestreept op de kalender, had me er zo op verheugd; bellen ze 2 uur van te voren af!) Nu mag ik pas woensdag. Maaarja, hopelijk dan een super geweldige echo. Vandaag wel een klein feestje double digits! 10 weken yay!
@bubblybaby zooo dat is flink zuur...je kijkt er zo naar uit en het is echt aftellen en nog nog langer.....Hopelijk is het snel woensdag
dat meen je....... ik zou ok zwaar teleurgesteld zijn... hoop voor jenop een suoer echo....ik mag ook woensdag en kan ook niet wachten!!...word met.vlagen ontzettend misselijk maar gelukkig hoef ik deze keer niet te spugen....dat was bij mijn dochter wel het geval...
Haha ja Petra super is dat! Vorige week mijn familie gedaan, we wachten nog 2 weken met de rest maar heb d'r nu al zin in! Ik heb de kerstboom ook al staan! Heerlijk leuke tijd
Tsjonge, ik had me woensdag hier gemeld en kreeg donderdag flink bloed... Helderrood druppend... S avonds werd het donkerder en dat drupt nu nog steeds langzaam. De onzekerheid is erorm toegenomen. Maandag bellen om zo snel mogelijk een echo te laten maken of het hartje nog steeds klopt. Ik heb nog wel een beetje hoop, want hoop doet leven toch? *zucht
@gitaartje ik snap dat je hier door onzeker bent, kun je de verloskundige nu niet bellen hiervoor? of in ieder geval morgenochtend? Lijkt me dat ze je hier toch wel mee kunnen helpen. Ik ben vandaag ook weer super onzeker, heb alleen geen bloedverlies maar witte stolsels en kan dat ook niet plaatsen...
@marjolinos Die witte stolsels heb ik ook wel is, dat komt door je slijmprop. Zo lang er geen bloed is is het goed. Ik heb vandaag een super mooie echo gehad met kloppend hartje Zooo blij, nu maandag weer een echo
@ marjolinos witte stolsels heb ik ook heel de zwangerschap, dat kan geen kwaad. Donderdag heb ik de vk gelijk gebeld, maar ze konden niks doen. Ga maandag bellen voor een echo.
Sterkte Gitaartje hopelijk krijg je snel een echo en duidelijkheid. Hier gaat het allemaal nog goed, merk wel dat ik onwijs moe ben. Moet morgen ook weer werken maar heb 0,0 zin..........hopelijk gaat dit snel beter. Volgende week dinsdag alweer de 12 weken echo, zin in
dat is balen want kan me voorstellen dat je hier onzer van wordt/bent! ben blij te horen dat meer mensen er last van hebben en dat ik me dus geen zorgen hoef te maken!
Heel veel sterkte morgen gitaartje. Hopelijk goed nieuws. Dikke knuffel Die witte stolsels heb ik niet. Ik had trouwens door mijn cyclussen heen ook nooit geen vruchtbaar slijm. Zou dat met elkaar te maken hebben? Heb zo weinig klachten, af en toe word het gewoon ongeloofwaardig
@ Dorien: heel veel sterkte!! XX @ Meisje1987: wat fijn dat je een vervroegde echo had en dat alles goed is! Dat zal een hele geruststelling zijn @ Frou81: nog gefeliciteerd met je verjaardag & 9 weken mijlpaal! @ Daphnev85: Fijn dat de echo zo goed was! Hopelijk kun je nu meer genieten @ Julie85: Bah wat naar dat je zo ziek was, hopelijk heb je er niet vaker last van! We hebben hier nog geen kerstboom staan, vandaag nog een verlaat sinterklaasfeestje gehad en dinsdag gaan we ons huis in kerstsfeer maken. @ Bubblybaby: Jeetje dat is balen zeg!! @ Gitaartje: Dat is schrikken zeg, hopelijk kun je snel terecht voor een echo en is alles ok! @ Samantha89: Wat fijn dat je een mooie echo had! En maandag weer? Dat is snel achter elkaar zeg. Maar wel fijn dat je je beebje dan weer kan zien Hier gaat alles ok, ben wel flink moe, maar de misselijkheid viel de afgelopen dagen mee gelukkig. Morgenochtend is het zover, dan heb ik m`n eerste echo. Ben zooooo benieuwd, ik kan niet wachten en vind het tegelijk heel spannend!!
@Soto dat komt omdat ze gisteren hier bij een echo centrum een proefpersoon zochten voor iemand in opleiding dus ik was uitgekozen. En morgen is gewoon bij mijn eigen VK. En ik vond het totaal niet erg Gelukkig een mooi hartje gehoord en die mevr heeft t goed gedaan
Wie van jullie kan de baarmoederrand al voelen ? Ik echt al heel duidelijk :O.. tis echt een dikke rand/soort "bal". Hij komt bij mij al tot de lijn waar je buik begint (als dat logisch klinkt xD). Volgens mij redelijk hoog voor mijn zw.schapsduur. Maar ben gelukkig niet de enige (ben even gaan forumsurfen haha) dus heeft er denk ook mee te maken of je vooruitdragend bent of niet . De een voelt het vroeg en de ander later pas. Ik vind het iig een super geruststellend gevoel. Ik kan nogal goed piekeren nml hihi
De echo was super, alles zag er goed uit en we hebben het hartje duidelijk zien kloppen. Volgens de gegevens nu zou ik 9 weken en 2 dagen zwanger zijn, dus 1 dagje langer dan m`n eigen berekening was. 30 december is de termijnecho @ bubblybaby: als ik straks in bed lig ga ik eens voelen, ik heb geen idee nl