Uitgerekend juli 2014!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door MylaJ, 28 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jvs12

jvs12 Bekend lid

24 apr 2013
    982
    0
    16
    NULL
    NULL
    Meiden, gelukkig nieuwjaar. op naar een mooi jaar met een lief, klein, schattige maar vooral gezonde baby voor ons allemaal.

2. jvs12

jvs12 Bekend lid

24 apr 2013
    982
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier net zo hoor, heb echt 0 klachten.

3. xprissiex

xprissiex Fanatiek lid

8 mei 2012
    1.108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Enigste waar ik weer last van heb is misselijkheid. Nu moet ik weer zoeken naar wat ik wel en niet kan eten. Dat is wel irritant.

Zijn er hier trouwens dames die het geslacht NIET willen weten??
    En hebben jullie al een buikje??

Mag ik nog een tip geven. Als je nog voor 5 januari een kinderwagen besteld bij babydump dan krijg je een maxi cosi erbij twv 100 euro. Mocht je een andere zien dan mag je geld bijleggen.

4. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Xprissiex ik heb ook geen klachten hoor. Alleen nog steeds wel erg moe. En moet soxhtends echt wat eten ( deed ik eerder niet ) maar dat is meer omdat ik honger heb dan dat ik misselijk ben. Ik ben nu iets meer dan 12 weken. Rond de 10 was ik er ook bang voor zo van nu moet het toch komen? Maar is alleen maar prettig zo haha. Vind dat moe zijn af en toe al erg vervelend.

5. xprissiex

xprissiex Fanatiek lid

8 mei 2012
    1.108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik werd ook gek van die moeheid. Nu heb ik het alleen als ik TE veel gedaan heb. Ik moet zo en zo eten 's morgens en nu helemaal. Moet zo en zo blijven eten want anders wordt ik beroerd. Dus eet nu tien keer op een dag kleine beetjes.

6. Juli85

Juli85 Bekend lid

28 aug 2013
    630
    0
    0
    Overijssel
    Tip: bij de babydump kun je nu campingbedje bestellen voor maar €29,- ipv €69,- incl. gratis hoeslaken! En gratis bezorgd omdat het boven de €20,- is!!! (Aanbieding geldig t/m 5 januari)
    Ik heb hem net besteld! :D

Buikje zit er al lang en breed...buikje, zeg maar gerust buik! Nog even en ik kan niet meer autorijden als het zo doorgaat... :(

Verder nog erg moe en zere borsten maar de misselijkheid neemt weer wat af gelukkig! Alleen als ik teveel eet word ik op den duur misselijk en spuug ik er alles weer uit!

7. xprissiex

xprissiex Fanatiek lid

8 mei 2012
    1.108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jij bent drie weken verder zie ik :) Ik heb alleen nog een darmen buikje. Die staat wel lekker bol. Ik hoop dat mijn echte buikje nog even op zich laat wachten :) :) Willen het nog niet delen met de buitenwereld.

Ik heb juist helemaal geen gevoelige borsten meer. Ook me tepels doen geen pijn meer. Daardoor dacht ik eerst dat het fout zat maar het hartje klopt nog steeds.

8. Juli85

Juli85 Bekend lid

28 aug 2013
    630
    0
    0
    Overijssel
    Iemand al enig idee waar jullie de babykamer gaan halen/bestellen?!

9. xprissiex

xprissiex Fanatiek lid

8 mei 2012
    1.108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik kan een kamer overnemen van iemand :) :) Dus wij hoeven alleen maar de kleur te bepalen enzo en daar wachten we mee tot we weten wat het is. Ik vond persoonlijk een neutrale kamer niet mooi.

Welke dames hebben hier een nekplooimeting laten doen???

10. inge86

inge86 Actief lid

12 nov 2013
    144
    0
    0
    noord holland
    Wij hebben het kamertje nog van onze dochter. Deze heb ik toen creme geschilderd.
    De wieg is een familiestuk waar mijn moeder en ik ook nog in hebben gelegen.

We gaan straks eerst de kamer van onze dochter opknappen en daarna gaan we de babykamer doen. We moeten alleen nog een behangetje etc uitzoeken.

11. Juli85

Juli85 Bekend lid

28 aug 2013
    630
    0
    0
    Overijssel
    Wij hebben hem vanmiddag besteld! Bij babypark maar geen dure! We moeten alles nieuw hebben want dit is ons eerste kindje...er logt al donker bruin laminaat en de muren worden gebroken wit gesausd en hebben nu ledikantje en commode in het grijs (iets donkerder dan grey wash)

12. xprissiex

xprissiex Fanatiek lid

8 mei 2012
    1.108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het is ook onze eerste :) Wij vonden een nieuwe kamer te duur. Wij willen ook geen tweede kindje.
    Wij hebben de kinderwagen al besteld. En de spullen voor de baby kamer hoef ik alleen maar op te halen.

Muren laten sauzen is ook wel een idee... Dat ga ik thuis maar eens in de groep gooien.

13. Juli85

Juli85 Bekend lid

28 aug 2013
    630
    0
    0
    Overijssel
    Ja wilde eerst behang, maar van woezel en pip is geen behang dus mega grote muursticker besteld van woezel en pip en gewoon sauzen. Mijn moeder wilde anders behangen maar heeft 3 hernia's dus wilde ik haar niet aandoen! Wil ook borduursetjes halen van woezel en pip om dan een lijstje om te doen...
    Maar moet nog genoeg besteld/gekocht worden haha!

14. Frou81

Frou81 Fanatiek lid

2 nov 2010
    1.678
    638
    113
    West-Brabant
    Hier nog het kamertje van de oudste. Mijn vader gaat een soort van bedstee maken voor hem. Verder het kamertje idd sauzen en ik schilder, dus maak ik van die kleine vierkante schilderijtjes. Weet alleen nog niet wat. Disney oid of Woezel en Pip idd...

15. Juli85

Juli85 Bekend lid

28 aug 2013
    630
    0
    0
    Overijssel
    Ook leuk frou, ik kan wel schilderen maar meer dan gewoon plaatjes inkleuren haha! ;)

Heb wel erg veel nodig als ik het zo bekijk...jeetje!
    En dan uitzoeken wat het goedkoopst is maar valt ook niet mee!
    Misschien iemand tips?!

16. Frou81

Frou81 Fanatiek lid

2 nov 2010
    1.678
    638
    113
    West-Brabant
    Babydump? En wat heb je allemaal nodig?

17. inge86

inge86 Actief lid

12 nov 2013
    144
    0
    0
    noord holland
    Inderdaad bij babydump en de hema kun je bijna alles wel halen.

18. Juli85

Juli85 Bekend lid

28 aug 2013
    630
    0
    0
    Overijssel
    Pff wat ik lees op internet en in het boekje van de kraamzorg...?!
    Dus das nogal een waslijst! Te veel om hier neer te zetten haha!
    Hema had ik al niet meer aan gedacht! Tnx...

19. xprissiex

xprissiex Fanatiek lid

8 mei 2012
    1.108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vlak wibra ook niet uit. Daar kan je ook veel dingen halen zoals beddengoed e.d. Hema heeft ook best veel.

Wij zaten er aan te denken om 1 muur met behang te doen en 1 muur blanco met schilderijtjes. Anders wordt het zo druk. Vind die muurschilderingen ook mooi maar daar hebben wij niet echt de ruimte voor.

dames vraag bij babydump even de catalogus aan dan krijg je sokjes erbij en er zit een uitzetlijst bij. Erg makkelijk. Ik heb inmiddels al de helft van die lijst in huis. Oh en er zit een kaartje in voor een baby pakket.

20. MamalovesJ

MamalovesJ Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.044
    0
    0
    Wij gaan rond april kijken voor extra babyspullen,
    2de kindje komt op de kamer bij onze dochter (ruimtegebrek)
    we hoeven alleen nog een bedje natuurlijk, matras, en extra kast.

Voor de rest geen babykamer opnieuw schilderen of inrichten, ook wel lekker vind ik!

Hier nog steeds veel last van borsten, en afentoe mijn darmen.
    Aank week weer naar de verloskundige.

Deel Deze Pagina