Uitgerekend juli 2014!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door MylaJ, 28 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xprissiex

xprissiex Fanatiek lid

8 mei 2012
    1.108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je haalt de woorden uit me mond ;)

2. daphnev85

daphnev85 Niet meer actief

Ik heb die ook gezien, hier in Frankrijk heb je een site vente prive (outlet). De Mutsy stond gisteren in de aanbieding voor 1 dag. Dacht voor 450 euro...

3. xprissiex

xprissiex Fanatiek lid

8 mei 2012
    1.108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb die van mij geconfronteerd. Hij durfde nog alles te ontkennen. Of je hem wel of niet gaat confronteren dat moet je echt zelf beslissen. Als je wilt weten of hij liegt dan vertel je niet alles wat je gezien hebt. Kijken of hij zelf alles verteld aan je. Ik ben bij hem gebleven. Noem het dom noem het liefde...

4. daphnev85

@ Juli,... OF.... als je zijn paswoorden hebt, eventjes afwachten en observeren... kan je ook doen natuurlijk. Misschien was het allemaal heel onschuldig. Hoe reageerde die meid op zijn reactie? Ging ze er op in?

5. xprissiex

xprissiex Fanatiek lid

8 mei 2012
    1.108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sorry.. Wat? Frankrijk? Haha en ik al die tijd denken dat iedereen in Nederland woonde... Kan je daar ook een beetje goedkoop aan spullen komen? Wij zijn in Parijs geweest afgelopen september. Poepie duur allemaal!

6. daphnev85

Hahaha, die vraag heb ik me ook al gesteld (in mijn situatie)... Laten we het maar op liefde houden ;)

7. daphnev85

Ja ik woon in Frankrijk. Ben oorspronkelijk van Belgiƫ maar woon sinds 2 jaar bij mijn vriend hier in Frankrijk. Parijs is inderdaad duur, maar ik koop enorm veel op sites (vente privee, showroomprive, bazarchic). Allemaal merken maar afgeprijsd.

8. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Ik wil je ook niet beledigen hoor xprissiex. Het voelt voor mij als over een kam scheren.

Hoe zit het bij jullie met ma de wc gaan? Ik hoef soms 3 dagen niet en als ik dan moet heb giga buikpijn en moet ik ook ineens. Vind het zo raar dat ik denk van geef gewoon normaal een seintje dat ik moet maar nee ik moet eerst buikpijn krijgen en dan na de wc rennen

9. Juli85

Juli85 Bekend lid

28 aug 2013
    630
    0
    0
    Overijssel
    Euhmm...hij laat die meid niet overkomen hoor! Hij zit onder in NL en ik zit halverwege! Ik heb inderdaad zijn paswoord maar hij verwijdert alles dus kan nu niks meer nalezen.
    Heb het iets van 2 maand geleden ontdekt, precies weet ik het niet meer. Niemand heeft haar verder op facebook van zijn vrienden. Maar hij zegt zelf niet dat hij niet kan vreemdgaan, dat zeg ik! Hij is altijd met collega's dus die zullen dat vast niet goedkeuren en nu helemaal niet!
    We hebben er samen voor gekozen dat we een kleine wilden.
    Ook hebben we besloten om eind januari in ondertrouw te gaan en dat hij de kleine gaat herkennen en dat we eind februari geregistreerd partnerschap aangaan.
    Toch is het wel kloten, maar wil er wel voor blijven gaan.
    Ik wacht het nog even af en ik kan hem altijd nog confronteren.

10. xprissiex

xprissiex Fanatiek lid

8 mei 2012
    1.108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik jou ook niet.. Maar het was niet naar alle mannen. Haha

Hier ook slecht naar de wc. Eet natuurlijk minder en minder gezond. Heb volgens mij zelfs last van aambeien doordat ik niet goed naar de wc ga :( :( Dus pas maar op meiden..... Want prettig is anders. Nu is het een veel voorkomende probleem tijdens de zwschap... Jeeee voor mij..

11. Juli85

Juli85 Bekend lid

28 aug 2013
    630
    0
    0
    Overijssel
    Ik heb eigenlijk verder weinig te klagen haha! Wc gaat hier goed, overgeven word ook minder behalve als ik teveel eet.
    Alleen borsten doen nog verschrikkelijk veel pijn en moe ook nog een beetje!

12. Frou81

Frou81 Fanatiek lid

2 nov 2010
    1.678
    638
    113
    West-Brabant
    @Juli: Heftig... heeft hij geen koudwatervrees? Ik heb het hier namelijk ook meegemaakt. Daar wil ik best met je over praten in een PB, want is nog steeds een erg gevoelig onderwerp.

13. inge86

inge86 Actief lid

12 nov 2013
    144
    0
    0
    noord holland
    @plukplon heel veel sterkte de komende tijd. Denk goed om jezelf.
    Ik weet hoe je je voelt heb in april hetzelfde gehad.

14. MylaJ

MylaJ Actief lid

28 okt 2013
    315
    0
    16
    @plukplon: heel veel sterkte!!

Verder gaat het hier allemaal goed, merk wel dat ik ontzettend moe ben en weinig eetlust. Maar mag verder niet klagen.

Morgenochtend ga ik maar weer eens de sportschool opzoeken, ik trainde best wel fanatiek, maar heb de laatste weken weinig gedaan. Zal wel weer spierpijn worden ;)

15. Juli85

Juli85 Bekend lid

28 aug 2013
    630
    0
    0
    Overijssel
    @frou, heb je een bericht gestuurd! :)

16. gitaartje

gitaartje Fanatiek lid

12 nov 2013
    1.983
    1.251
    113
    @plukplon veel sterkte

@juli tsjonge wat heftig. Ik kan je geen tips geven, zou ook niet weten wat ik in zo'n situatie zou doen.

Vandaag termijnecho gehad en alles is goed. Mijn dag kan niet meer stuk! Ben nu uitgerekend op 25 juli, de verjaardag van mijn oma, die gaat al richting de 90!

17. daphnev85

Hoi meiden, ik heb een vraagje,
    als ik naar de banners van anderen kijk dan klopt mijn uitgerekende datum van mij niet. Zelf had ik bereken (adv eisprong) dat dit 22 juli moet zijn. Maar ik ben nu 12w3d en volgens mijn gyn ben ik 27 juli uitgerekend. Hij rekent 40 weken vanaf eisprong. Normaal gezien is het toch 40 weken vanaf eerste dag laatste menstruatie (bij een normale cyclus). Je krijgt toch zogegegd 2 weken kado? Ik zou graag weten wat nu mijn uitgerekende datum is, vooral voor mijn werkgever want die moet weten wanneer mijn zwangschapsverlof zal ingaan.

18. xprissiex

xprissiex Fanatiek lid

8 mei 2012
    1.108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aanhouden wat de verloskundige zegt. Ik was ook twee dagen vooruit gezet. Dacht 31 juli uitgerekend te zijn nu dus 29 juli. Maar hou je niet vast aan die datum. Is alleen maar zodat ze je niet te lang laten lopen ;)

19. inge86

inge86 Actief lid

12 nov 2013
    144
    0
    0
    noord holland
    @ daphnev85. Je krijgt van je verloskundige een zwangerschapsverklaring. Hierop staat namelijk je uitgerekende datum. Je werkgever heeft deze verklaring ook nodig om je uitkering bij het uwv aan te vragen. Ik zou dus gewoon informeren bin je verloskundige.

20. daphnev85

@ xprissiex Ik vind het heel vreemd. Ik ben precies 1 week verder dan jij en toch schelen we maar 2 dagen betreft de bevallingsdatum. Ik heb trouwens geen verklaring gehad van mijn gyn. Enkel een attest voor de sociale zekerheid maar daar staat geen bevallingsdatum op :( aaaaaahh, ik word gek hier van al die paperassen in Frankrijk. En nergens krijg je informatie. Het was toch allemaal veel simpeler in Belgiƫ hoor!

Deel Deze Pagina