Superfijn dat alles perfect is!! Leuk dat ze ook even naar de nub wilde kijken, ben benieuwd of het inderdaad klopt
Wij ook. Houden er rekening mee dat het natuurlijk alsnog een meid kan zijn maar ze zij van "met wat ik hier zie is mijn vermoeden een jongen" over drie weken weten we het En dat verder alles goed is, is echt een opluchting hoor.
Oh nou baal ik er gewoon van dat ik alleen maar buik foto's heb haha! Ook al is het niet 100% betrouwbaar het is gewoon leuk dat anderen hun theorie erop loslaten haha. Maar ik heb nou een geslachtsbepalingsecho staan op 27 januari dus dat is morgen over een week al! Ben zo benieuwd! Hoe is het verder met iedereen lekker weekend? Hier alles prima. Deze week box Boxkleed ( nieuw!) en slaapzakje ( nieuw!) op de kop getikt via marktplaats samen voor 80 euro. Blij mee! Goeie koop. Zijn al een heel eind op erg zo. Zo hadden ze bij hema 20% korting op internet bestellingen deze week en waren daar de rompertjes ook nog eens 2 plus 1 gratis dus heb heel benodigdheden besteld en ook bij v&d was online korting hoe meer je besteld hoe meer korting dus heb daar ook heel veel besteld en dan had ik ook nog een kadokaart van 20 euro gewonnen bij de postcode loterij dus helemaal goed! Heb uiteindelijk bij hema en v en d samen 140 euro uitgegeven en dan heb ik echt al een heel groot deel van mijn uitzetlisjst bij elkaar! Yes! Iedereen nog een fijne zondag, geniet ervan
@mamalovesj, ik heb 's ochtends en jij? Vind het allemaal nog erg lang duren... Heb er wel zin in, maar sta nog in dubio voor pretecho!
We zijn net terug van de geslachtsbepaling en we krijgen een zoontje Alles zag er goed uit, hij was lekker bewegelijk en z`n hartje klopte mooi (we hebben `t hartje ook nog even gehoord). Dus we zijn helemaal in de wolken!!! Nu kunnen we lekker gaan shoppen voor kleertjes
Gefeliciteerd sotto! Spannend zo'n gelsachtsbepaling of niet? Wij gaan volgende week maandag ben zo benieuwd!
Gefeliciteerd Soto! Wat een mooie duidelijke echo van jullie mannetje. Leuk he om te weten! Ik vond dat wel heel bijzonder. Dat maakt het allemaal net weer even wat echter! Nu lekker shoppen!!
Gefeliciteerd Soto Ben over een paar weken wel benieuwd of er in juli meer meiden of jongens geboren gaan worden
Leuk dat jullie al weten wat het wordt. Wij willen het niet weten. Laat het maar een verrassing zijn. De jeuk en uitslag zijn gelukkig aan het weggaan daar ben ik wel blij mee. Heb nu helemaal geen kwaaltjes meer dus ga ik weer twijfelen of t nog wel allemaal goed gaat. Heb 5 februari pas weer een afspraak bij de verloskundige.
Dank jullie wel!! Het was heel bijzonder, hij gaf het niet meteen prijs, maar na even geduld liet hij zich mooi zien. Heerlijk ook weer om dat kloppende hartje te zien & te horen. Heb de hele dag met een smile op m`n gezicht rondgelopen en m`n man is ook apetrots Ja, ik ook!! @ Samantha89: jij ook gefeliciteerd!! Leuk he om het te weten? @ inge86: knap dat jullie zo geduldig zijn! Heeft ook wel wat om het pas bij de geboorte te zien.. Fijn trouwens dat de jeuk en uitslag weg zijn!
@Soto jij ook gefeliciteerd. Ja ik kon echt niet wachten, nu kunnen we gericht shoppen, al heb ik nog heel veel van mijn zoontje maar shoppen voor baby blijft leuk.
Knap hoor. Wij hadden nu wel genoeg van al die neutrale dingen. Plus ik wij hadden ook gekeken naar een neutrale kamer maar dat vonden we niet mooi. Nu dat we weten wat we hoogstwaarschijnlijk krijgen zijn we helemaal in wolken... @samantha89 Dat is een duidelijke echo. en je bent pas 13 weken. @soto en weer een jongen. Dat is nummer 2. Wie is de volgende met geslachtsbepaling?
Oh ja ik had van kruidvat een paar dagen geleden een mail gehad met 2 avond kaartjes voor de 9 maandenbeurs Ik heb zo een voordeelkaart. Dus ik ga vrijdag 21 feb gezellig met me moeder even struinen daar haha Gaan er nog meer meiden?? Of woont iedereen te ver weg?
Ik heb volgende week maandag een controle bij de gyn. Hij gaat dan snel even een echo maken, hopelijk ziet hij het geslacht dan. @ dames die het geslacht al weten, klopt het geslacht met de chinese kalender? Ben er wel benieuwd naar...
@daphne: nu weet ik het niet omdat wij het weer een verrassing willen houden, maar bij mijn zoontje klopte hij. Bij mijn vriendin ook, en bij mijn nichtje kwam het zelfs beide keren overeen!
@ xprissiex: ik ga niet naar de 9 maandenbeurs, lijkt me erg leuk maar het is nogal ver reizen helaas.. @ daphnev85: Bij mij klopt hij niet, bij mijn dochtertje ook niet... Ben benieuwd of het bij jou wel klopt! Wat zou `t volgens de kalender worden?
Volgens de kalender een jongetje, maar volgens de nub en skull theorie een meisje... Misschien volgende week maandag meer nieuws