Wij gaan wel naar de 9mnd beurs...maar we maken er een weekend van! Nog ff lekker weg met z'n 2en omdat we ook niet op vakantie kunnen dit jaar!
Ja dat de echo zo duidelijk was had ik ook niet verwacht maar ben heel blij. Wij gaan ook 21 februari naar de 9 maanden beurs
@julia85 Ik zie dat jij ook een stukje moet rijden. Kan begrijpen dat je er meteen een leuk weekend van maakt. Wij vinden het ook jammer dat we niet weg kunnen dit jaar maar de reden is ook heel bijzonder... @samantha89 Wat leuk jij ook de 21ste En ook jij moet een flink stukje rijden. Ik ben echt de enigste uit omgeving Amsterdam volgens mij Nou ja omgeving, ik woon in Amsterdam.
Ik ga donderdag de 20e na de 9 maanden beurs. Ook met mijn moeder haha. Kan me er nu al op verheugen! Is er deze week nog iemand met geslachtsbepaling? Anders ben ik misschien de eerst volgende. As maandag. Ben heel benieuwd. Vl denkt meisje. Ik dacht heel lang jongetje maar door mijn heel realistische droom over een meisje laatst weet ik het niet meer. Chinese kalender zegt ook meisje. We zullen zien!
Reden is ook bijzonder! Ben zelf nog nooit echt in Amsterdam geweest en vriendlief al heel vaak en die wil me dan het een en ander laten zien of dat we nog dagje Artis doen. Gaan Bed en Breakfast doen dus alleen ontbijt en slapen. Heb er veel zin in, duurt ook niet zo lang meer! Eerst vandaag of morgen kaarten bestellen!
Dan zou je de eerste zijn met een meid... Ik moet pas 6 februari. Nog even twee weken wachten. Ik vind het zo leuk dat ik nu eens zwanger ben op de 9maandenbeurs. Alleen wel weer jammer dat ik geen buik heb. Dat wordt dus geen schilderijtje op me buik haha
Als het weer een beetje meewerkt kan je genoeg doen hier. Oh ga vooral even een ijsje halen bij v/d linde. Zit op de nieuwedijk. Dan ben je goed ingeburgerd haha. Verder kan je makkelijk met de metro bij de RAI komen. Mijn advies is om dat niet met de auto te doen. Duur en onhandig.
We gaan slapen aan de Nigellestraat...volgens mij geen metro daar in de buurt!? Wilden sowieso niet met de auto naar de RAI dus kan ook zijn dat we met de trein gaan, auto kunnen we wel kwijt bij de B&B maar t is 16 min vanaf de RAI en gaan die zaterdag eerst naar de RAI en zaterdag op zondag slapen we daar dus... Mijn buik is al goed zichtbaar...
Jeetje dat is helemaal in noord. Ja vanaf daar moet je eerst naar centraal station en dan verder met de metro. Je kan wel met de auto naar noord hoor. Maar naar de RAI zou ik dat niet doen. Maar dat is echt jullie keuze natuurlijk. Maar omdat het zaterdag is en gezien de afstand raad ik het af. Geheid dat je flink vast komt te staan. Misschien dat ik over twee weken ook wat begin te bollen haha
We gaan van hieruit direct door naar de RAI als dat mogelijk is...dus trein is dan het beste. Verder moeten we maar ff zien hoe of wat Je kan ook met de bus naar de 9mnd beurs/huishoudbeurs vanaf hier maar geen zin om de hele dag verplicht daar rond te moeten slenteren. Ook laatste keer naar de HHB viel de chauffeur bijna in slaap achter het stuur dus nee we gaan niet met de bus haha!
Hoi dames na wat gegoogle over de betrouwbaarheid van de NUB theorie ben ik er nu niet meer zo zeker van dat het een jongen is. Ze blijken er dus heel vaak naast te zitten. Ik probeer mijn vriend dus nu ook duidelijk te maken dat het ook een meisje kan zijn maar hij wilt er nog niet aan geloven. Nu zou ik terug willen naar afgelopen zaterdag en dan niks vragen over het geslacht. En ja ik weet het als het maar gezond is... Uiteraard. Maar bijna iedere man wilt natuurlijk een zoon... Althans de mannen die ik ken wel..
@julia85 Oh op die manier. Jullie gaan vanuit huis meteen naar de RAI. Hoe lang doe je daar over dan? Zal zo en zo een lange, drukke maar gezellige dag worden....
Als we met de auto gaan anderhalf uur (zonder files e.d.) En met de trein 1 uur en 10 min en dan nog iets van half uur met de bus mits het niet druk is in de trein want zie mij niet zolang staan in de trein...! We kunnen in ieder geval wel weer gaan wanneer we willen ipv wachten op volk wat met de bus weer terug moet...
Weet jij toevallig niet iets wat dichter in de buurt is bij de RAI? Qua B&B? Stel dat we met de auto zouden gaan en we moeten lopend naar de RAI zijn we anderhalf uur onderweg...beetje te veel van het goeie haha!
Wij gaan waarschijnlijk ook nog naar de 9maandenbeurs het is toch maar een half uurtje rijden voor ons.
Ja je moet je er niet teveel op vast pinnen. De nub rond 12 weken is soms heel moeilijk. Het kan er een jongen uitzien maar dit kunnen de opgezwollen schaamlipjes van een meisje zijn. Volgens mijn nub en skull theorie is het een meisje maar ik heb nog niks gezegd tegen mijn vriend. Eerst zeker weten... Voor dat ik hem laat dr
Nou weet niet of alle mannen graag een zoon willen hoor. Mijn vriend maakt het niks uit en hij denkt een meisje dus. Wij gaan wel met de bus na de 9 maanden beurs, ik verwacht dat er genoeg te doen is om je al die tijd te vermaken en ik geloof dat het 6 uurtjes daar was ofzo. Vind dat wel mee vallen. Vooral het gemak van voor de deur uit en in stappen spreekt me aan haha! Xprissiex heb je ook gelezen over de betrouwbaarheid van de skull theorie ? Kwam daar ook uit een jongen?
NUB moet je juist laten doen met 12 weken. En zo uitsteekseltje is wel goed zichtbaar hoor. Het heeft met twaalf weken nog geen geslachtsorgaan alleen een begin van daarom de nub theorie. Mijn vriend is bij de echo's aanwezig dus het hem niet vertellen gaat een beetje moeilijk...