Uitgerekend juli 2014!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door MylaJ, 28 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Daar is ook een topic van, gaat over de vorm van de schedel. Wat je dus ook al zou moeten kunnen zien vanaf 12 weken ong. Maar het is en blijft natuurlijk een theorie

2. Soto

Soto Bekend lid

22 sep 2013
    823
    528
    93
    Vrouw
    Praktijkondersteuner
    Nederland
    Er is inderdaad een topic over de skull theorie bij "echo`s en onderzoeken" geloof ik. Ik had hier ook foto`s geplaatst en daar dachten ze een meisje. Maar er waren volgens mij best veel mensen waarbij het wel klopte. Moet je alleen een goede echofoto hebben...

3. Juli85

Juli85 Bekend lid

28 aug 2013
    630
    0
    0
    Overijssel
    Lopend vanaf de Nigellestraat naar de RAI... :(

4. xprissiex

xprissiex Fanatiek lid

8 mei 2012
    1.108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Er rijd een mooie bus naar centraal en daar vandaan een metro tot aan de deur van de RAI. Waarom lopen??

5. xprissiex

xprissiex Fanatiek lid

8 mei 2012
    1.108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb daar nooit om gevraagd dus weet niks over de vorm van de schedel.. Heb alleen maar foto's van plat op de rug. Meer niet.

6. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Dat hoeft ook niet als je een goede echo hebt maakt het niet uit hoe je kindje ligt... Er zijn dames hier online in het topic skull theorie die het leuk vinden om erna te kijken voor je. Is ma net of je dat wil. Ik weet ook niet of je er helemaal vanuit kunt gaan het is toch een theorie net als bij nub, maar wel leuk om te weten vnd ik

7. xprissiex

xprissiex Fanatiek lid

8 mei 2012
    1.108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind mijn echo's niet duidelijk genoeg om dat na te gaan. Ze zijn niet mooi scherp (helaas) Maar als ik er morgen aan denk zal ik eens een foto plaatsen. :) misschien dat anderen er iets uit op kunnen maken.

8. Samantha89

Samantha89 Actief lid

2 okt 2011
    376
    0
    0
    Verkoopmedewerkster bij Kruidvat
    Rilland
    Ja ik ga met de trein is wat makkelijker en ik heb zelf in Amsterdam noord gewoond en gewerkt. We woonden in Durgerdam en werkte op buikslotermeerplein :)

9. Juli85

Juli85 Bekend lid

28 aug 2013
    630
    0
    0
    Overijssel
    Vandaag de kaarten besteld voor de 9mnd beurs incl. dagretour van NS...toch besloten om niet te blijven overnachten! Wij gaan dus zaterdag of zondag heen zien we dan wel weer!

Morgen ga ik de vk bellen...t voelt niet fijn onder in mijn buik en heb er nu al 3 dagen last van en maak me best wel zorgen...afwachten dus!

Nu maar proberen te slapen
    Goodnight!

10. xprissiex

xprissiex Fanatiek lid

8 mei 2012
    1.108
    0
    0
    NULL
    NULL
    "Om tijdens je zwangerschap te voorspellen of een baby een jongen of een meisje wordt, gebruik ik het hieronder gegeven rekensommetje. Dit pas ik al jaren toe en het heeft altijd nog gewerkt."
    Neem het getal 49. Tel daarbij de maand op waarin de eerste dag van je laatste menstruatie was. Trek van dat getal jouw leeftijd af. Vervolgens trek je van dit getal één af, dan twee, dan drie, enzovoorts. Doe dit tot je niet meer verder kunt aftrekken. Het getal dat overblijft, zal je dan vertellen of het een jongen of een meisje wordt: is het getal even, dan wordt het een meisje. Bij een oneven getal wordt het een jongen.
    Bijvoorbeeld:
    49 + 3 = 52 - 28 = 24 -1 = 23 - 2 = 21 - 3 = 18 - 4 = 14 - 5 = 9 - 6 = 3.
    In dit voorbeeld wordt het dus een jongen!

ik kwam dit tegen. Mijn laatste menstruatie was september en na me miskraam niet meer ongesteld geweest maar meteen zwanger geraakt. Dus ik houd maar september aan. Mijn uitslag? JONGEN haha

11. Frou81

Frou81 Fanatiek lid

2 nov 2010
    1.678
    638
    113
    West-Brabant
    @ Xprissiex: volgens deze berekening krijg ik ook een jongen! En als ik kijk naar mijn vorige zwangerschap zou dat een meisje zijn. Maar heb toch echt een zoon gekregen!

12. daphnev85

daphnev85 Niet meer actief

Moet je de leeftijd aanhouden op het moment dat je zwanger werd? Mijn laatste menstruatie was in oktober, toen was ik 28, ondertussen ben ik er 29. Als ik 28 aanhoud kom ik op een jongen uit, als ik 29 aanhoud een meisje...

13. Frou81

Frou81 Fanatiek lid

2 nov 2010
    1.678
    638
    113
    West-Brabant
    Idd, leeftijd op het moment dat je zwanger raakte of als je bevalt? Heb nu gedaan op het moment dat ik zwanger raakte. Anders klopt het bij mijn zoontje dus wel!

14. xprissiex

xprissiex Fanatiek lid

8 mei 2012
    1.108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk de leeftijd die je had. Want op het moment dat je zwanger raakte was het geslacht al bepaald.

Als ik september aanhoud dan is het jongen. Houd ik me miskraam aan dus oktober is het een meisje.

15. Soto

Soto Bekend lid

22 sep 2013
    823
    528
    93
    Vrouw
    Praktijkondersteuner
    Nederland
    Wat grappig!! Bij mij klopt de berekening, er kwam 1 uit, dus een jongen:)

16. xprissiex

xprissiex Fanatiek lid

8 mei 2012
    1.108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat grappig!
    Wat moet ik nou aanhouden?? September of oktober?
    Bij alle berekingen die ik trouwens doe op internet komt er een meisje uit... Sorry verveelde me.. Zoveel fabeltjes en berekingen.. Maar wel grappig..

17. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    @ juli wat voor gevoel heb je dan, kun je het beschrijven?

Xprissiex wat een leuk rekensommetje! Hierbij komt bij mij uit 6,mest zou dus betekenen een meisje. Grappig want dat gevoel krijg ik zelf ook steeds meer al heb ik een hele tijd gedacht jongen, en mijn vriend denkt ook een meisje dus ben benieuwd! Heb je ook de Chinese kalender gedaan? Daar kwam bij mij ook meisje uit namelijk.

Heb je ng meer van die leuke berekeningen en theorieën kom maar op! Zoo leuk!

18. xprissiex

xprissiex Fanatiek lid

8 mei 2012
    1.108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh jeetje ja genoeg maar dat doe ik thuis dan wel even. Zal wel wat linkjes neerzetten..

leeftijd en conceptie jaar. Ik ben 27 en 2013 is oneven dus meisje. Even is ook meisje. Is het even en oneven is het jongen.

19. MylaJ

MylaJ Actief lid

28 okt 2013
    315
    0
    16
    Leuk al die bakerpraatjes. Ik ben er ook heel veel mee bezig. Ben echt zo nieuwsgierig.

De chinese conceptie geeft bij mij een meisje aan. Bij mijn vorige 2 zwangerschappen klopte hij 1x wel en een keer niet. Nog 12 daagjes geduld en dan weten we het eindelijk.

Mijn dochter is er heilig van overtuigd dat ze een zusje krijgt, want de baby heeft geen piemel blijft ze stug volhouden, hahaha.

Gelukkig heeft ze straks nog een aantal maanden om aan het idee te wennen mocht het een jongen zijn ;).

Ik twijfel of ik naar de 9 maanden beurs zal gaan. Ik vind het erg leuk, maar ook erg vermoeiend. Ik woon wel in de buurt, maar vind het wel een onderneming.

20. Juli85

Juli85 Bekend lid

28 aug 2013
    630
    0
    0
    Overijssel
    @madamv, pijn in mijn onderbuik wat eerst steken waren en nu zeurende pijn...gaat gelukkig al wat beter.
    Volgens vk bandenpijn of blaasontsteking. Vanmorgen kersenpittenzak erop gelegd en toen ging het al wat beter.

Als ik al die berekeningen doe krijgen we een jongen...dus zal wel een jongen worden haha nog ff 4 weken wachten helaas!

Deel Deze Pagina