Uitgerekend juli 2014!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door MylaJ, 28 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Misschien ik als eerste as maandag? De geslachtsbepaling? Wel leuk idd die thuistesten. Heb de urinetest niet gedaan ma de Chinese kalender en pythagoras zeggen meisje. Die test met de vragen jongen dus we zullen zien.

Frou, ik doe meestal in bad kun je lekker onderuit hangen. En anders vl?

2. Juli85

Juli85 Bekend lid

28 aug 2013
    630
    0
    0
    Overijssel
    @Frou, goede vraag ik wil dat ook haha!
    Als ik nu onder de douche sta ga ik wijd staan en dan door mijn knieeen en dan lukt het redelijk en verder gewoon op gevoel...hoef ik niet aan vl over te laten want ben bang dat dat niet goed gaat komen en hij wil dat trouwens ook liever niet omdat hij bang is mij zeer te doen!

3. Frou81

Frou81 Fanatiek lid

2 nov 2010
    1.678
    638
    113
    West-Brabant
    Ik ga zelf op de rand van het bad zitten idd. Maar als die buik nog dikker wordt kun je er echt amper bij. Dan toch maar weer met spiegel en op de tast. Haha

4. xprissiex

xprissiex Fanatiek lid

8 mei 2012
    1.108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga meestal op me hurken zitten maar of ik dat ook nog kan als ik straks dikker ben.... Geen idee...

Hier een foto van mijn huidige buikje 13+2 :) Had deze gisteren even vlug gemaakt.... Wil het eigenlijk vanaf nu echt gaan bijhouden maar de foto dan wel door iemand anders laten maken voor een mooi album.

Zijn er meer dames die het leuk vinden om hun buikfoto hier neer te zetten???

Bijgevoegde bestanden:

5. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Ik heb nog niet 1 buikfoto gemaakt. Wil het wel gaan doen maar dan wel gewoon met kleren. Voel me niet zo prettig helemaal ontbloot. Mijn buik begint namelijk aardig te rekken en dat kun je aan de striae zien. Ook ben ik niet heel smal dus had het nog niet echt zin een buikfoto te maken. Ik leek meer gewoon dik geworden als zwanger zeg maar.

Onder bijhouden doe ik heel vaak toch al op de tast. Heb zonnscheermesje met zeepblok eraan daar bezeer je je ook niet zo snel mee. Ben benieuwd hoe dat straks gaat. Maar hopelijk gaat dat helemaal goed komen.

6. xprissiex

xprissiex Fanatiek lid

8 mei 2012
    1.108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk dat wij hier niet kijken naar hoe "dik" je wel of niet bent... Je hoeft je niet te schamen hoor. Ik heb al striae omdat ik jaren geleden ietsje breder was als nu.
    Misschien dat je een keer een foto wilt uploaden met kleren aan? :) Niemand hier zal oordelen hoor....

7. jvs12

jvs12 Bekend lid

24 apr 2013
    982
    0
    16
    NULL
    NULL
    Je man laten doen.

8. jvs12

jvs12 Bekend lid

24 apr 2013
    982
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier ook de testjes gedaan (behalve de urinetest) maar zowel jongen als meisje hahaha.
    Mijn gevoel zelf is een jongen.

9. daphnev85

daphnev85 Niet meer actief

Om welk uur moet je MadameV? ik maandag om 12u...

10. Juli85

Juli85 Bekend lid

28 aug 2013
    630
    0
    0
    Overijssel
    Mijn buik...

image.jpg

Sorry, is gedraaid! Komt van mijn telefoon af...

11. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Weet ik xprissiex is lief van je. Maar nu. Ziet het er gewoon nog niet echt zwanger uit zeg maar. Over een paar weken oké:) beloofd.

Och tuurlijk Daphne jij ook maandag? Ik savonds 10 voor 8.

Vind het echt zoooo spannend! Heb er vanacht zelfs weer over gedroomd. En 1 x wakker geweest tussendoor. De eerste x was het een jongen de 2 e x een meisje. Heb nu 1 x over een jongetje en 2 x over een meisje gedroomd dus kan er niks van op aan. Mijn gevoel zegt even niks meer haha

12. xprissiex

xprissiex Fanatiek lid

8 mei 2012
    1.108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Van je telefoon af? Hoe doe jij dat uploaden dan?

Mooi buikje hoor :) Jij kan zeker je broeken niet meer aan? Of vertekend deze foto?

13. xprissiex

xprissiex Fanatiek lid

8 mei 2012
    1.108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hou ik je aan :)

Jullie mogen maandag. Spannend. Ik ben echt benieuwd hoor. Teller staat op 2 jongens nu.

14. MylaJ

MylaJ Actief lid

28 okt 2013
    315
    0
    16
    Ik zal vanavond vragen of mijn man even een foto van mijn buik wil maken. Zelf lukt dat niet echt.

Misschien is het leuk om weer een lijstje te maken?

Zal ik beginnen en iedereen die wil het lijstje quote en aanvult?

Suus09, 29 jaar, 3e kindje, 01 juli 2014
    Volgende echo: 4 februari 20 weken echo

15. Juli85

Juli85 Bekend lid

28 aug 2013
    630
    0
    0
    Overijssel
    Euhm onderaan het vlak waar je wat typt staat meer opties en dan via paperclip wat dan boven dat vlak staat uploaden en dan dat scherm sluiten en dan kun je via dezelfde paperclip waar nu een pijltje bij staat die foto hierbij zetten...pff lastig zo uitleggen haha!

Ik heb nog 1 broek die ik aan kan en mijn jogging broek...ben zelf ook stevig dus vandaar al een aardig buikje!

16. xprissiex

xprissiex Fanatiek lid

8 mei 2012
    1.108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Okay nog iemand die zegt dat ze stevig is.. Jullie zijn volgens mij allemaal gek ;) :)
    Je bent wel al bijna 16 weken hoor. Dat is al een aardig eind om een buikje te hebben/kruigen hoor.

17. Juli85

Juli85 Bekend lid

28 aug 2013
    630
    0
    0
    Overijssel
    Haha...was voordat ik zwanger was al stevig hoor! Maar schaam me niet voor m'n buikje momenteel! :)

18. xprissiex

xprissiex Fanatiek lid

8 mei 2012
    1.108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Okay Ik weet niet wat jullie onder stevig of niet slank verstaan maar het zal echt wel meevallen..
    Ik vind dat je je zo en zo niet hoeft te schamen voor je buik.. Er groeit natuurlijk wel een mensje in :)

19. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Begrijp me niet verkeerd ik schaam me er ook niet voor hoor. Maar met een blote buik op de foto gaat me gewoon net even iets te ver. Ben er al heel trots op dat ik nog helemaal niet! Ben aangekomen. Dus daar ben ik wel blij mee. Komt nog genoeg denk ik dan maar.

Zou iemand mij op de lijst willen zetten? Op de telefoon is dat heel lastig.

MadameV 1e kindje 16 juli
    Volgende echo as maandag geslachtsbepaling

Fijn als we weer een up 2 date lijst hebben. Er zijn er volgens mij heel veel afwezig

20. xprissiex

xprissiex Fanatiek lid

8 mei 2012
    1.108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Suus09 29 Jaar, 3e kindje, 01 JULI 2014
    Inge86 27 jaar, 2e kindje 07 JULI 2014
    Juli85 28 Jaar, 1e kindje 09 JULI 2014
    Soto 30 Jaar, 2e kindje 12 JULI 2014
    Frou81 31 Jaar, 2e kindje 11 JULI 2014
    MadameV 24 Jaar, 1e kindje 16 JULI 2014
    Daphnev85 29 Jaar, 1e kindje 22 JULI 2014
    Samantha89 23 Jaar, 2e kindje 24 JULI 2014
    Xprissiex 27 jaar, 1e kindje, 29 JULI 2014

Jvs12 onbekend graag zelf even invullen.

Dit zijn de meiden die de afgelopen twee weken actief zijn geweest. Mocht je er niet bij staan zet je zelf er dan even tussen :)
    De laatste lijst staat op pagina 115.

Deel Deze Pagina