@ xprissiex en juli geven jullie dat dan ook wel aan Vl aan? Vaak moet je bij mannen duidelijk zijn he haha. Misschien heb ik wel te veel de broek an thuis maar soms gaan mijn nekharen van die verhalen overeind staan. Xprissiex je vriend zal dan gewoon wel moeten na mijn idee. In het kader van samen zwanger haha. Jij hebt het zwaar en geeft dat aan dus deal with it denk ik dan. Als jij juli niet zo hoog op de ladder wil staan dan had ik dat gewoon niet gedaan. Jij bent er zelf bij en weet zelf waar je je wel en niet prettig bij voelt toch? maar goed zoals ik almisschien heb ik thuis ook wel té veel de broek aan. Maar ik doe echt Niks als ik het niet kan of tegenop zie. Fijn dat alles goed was bij de 20 weken echo Inge en bubblebaby. En ook leuke foto's bubbelbaby!
Hoog op de ladder was het niet maar wel eng, en heb het hem van te voren gezegd...maar zijn meer dingen hoor! Maar misschien komt het nog wel...en hij weet hoe ik me voel en dat ik bepaalde dingen gewoon amper tot niet kan omdat ik er dan last van krijg. Maar sommigen hebben er ook gewoon schijt aan...gelukkig dit weekend niet klussen maar wel druk met verjaardag morgen en zondag de 9mnd beurs!
Hee allemaal, Hiep hiep hoera, zit op 20 weken vandaag! Maandag de 20-weken echo, ben een beetje zenuwachtig, maar heb er ook heel veel zin in! Ik zag wat positieve berichten langs komen van 20-weken echo`s, super!! En die foto van de placenta-likker zijn echt hilarisch MamalovesJ: heel veel sterkte & succes vandaag, hopelijk krijgen we straks een superpositief bericht te lezen en kun je weer volop genieten! Verder gaat het hier wel ok, heb weinig last van kwaaltjes, alleen m`n bekken begint enorm veel pijn te doen. De afspraak met de fysio staat gepland, hopelijk gaat dit net zo goed helpen als bij m`n vorige zwangerschap. Babykamer zijn we nog niet aan begonnen, we hebben eerst nog een verbouwing op het programma staan. In week 11 (rond 10 maart) beginnen ze en als het goed is, is het 8 weken later klaar. Duimen dus dat het weer mee werkt, want anders gaat het uitlopen... Ik zie wel op tegen de zooi, maar verheug me ook enorm op het resultaat. We laten een uitbouw maken waar een nieuwe keuken in komt (YES, mét afwasmachine!!!). Zodra de uitbouw klaar is, kan de toekomstige babykamer vrij gemaakt en ingericht worden. Gelukkig hoeft hier niet veel gedaan te worden, muren zijn al geverfd en er ligt een nieuwe vloer. Alleen andere gordijnen en misschien dat ik 1 muur in een andere kleur wil o.i.d.. Oja, hebben jullie al een definitieve keuze kunnen maken voor een naam? Wij zijn nog altijd aan het twijfelen ik vind het zoooo moeilijk!!
Naam is hier al bekend en geboortekaartje is ook voor zover klaar! Ben blij dat ik dat soort dingen allemaal al geregeld heb! Babykamer is in mijn hoofd ook al klaar maar nog een paar dingen nodig. En kleertjes e.d. moeten ook nog enz...inmiddels wel al 2 pakjes gekocht en 2 paar sokjes!
Ik denk dat ik na negen jaar wel weet hoe ik met me vriend om moet gaan... Ook ik heb hier de broek aan. Daar komt bij dat er 10 jaar verschil zit tussen ons. Ken je nagaan! Het maakt niet uit wat ik doe het dringt gewoon niet door. Noem het opvoeding vanuit huis uit!!! Ik weet hoe ik het met mijn kind niet ga doen. Ik denk dat jij het gewoon getroffen hebt dat die van jou anders is. Ik heb geleerd me niet meer zo druk te maken.... Al erger ik me natuurlijk wel. Hier weten wij de naam ook al. Geboortekaartjes ben ik mee bezig. @juli bij kruidvat hadden ze nu schattige stokjes in de aanbieding.
Hier ook de naam gekozen. Hadden we altijd al in gedachten maar sinds een week of 2 echt definitief. Babykamer heb ik voor elkaar alleen nog een leuk behangetje of muur sticker o.i.d. Maar heb wat van pip op t oog. En mijn vader is schilder dus hoeft niet zoveel werk te zijn. @ sotto wat fijn een vaatwasser. Zou echt niet meer zonder kunnen. Wij hebben een jaren 50 huis vorig jaar gekocht en helemaal van top tot teen verbouwd. Nou dan ben je er ook wel klaar mee. Ma het resultaat is dan ook weer top succes maandag. Julli veel plezier op de 9 maandenbeurs. Ik ben gister geweest vond het erg geslaagd. Als je het hebt over sokjes bij de stand van kV hebben ze alles 1+1 gratis. Waaronder sokjes. Heb voor 2.99 6 paar! @ xprissiex ik bedoel het ook niet als aanval hoor. Iedereen is natuurlijk anders. Ma ik bedoel gewoon dat je zelf het beste aan voelt wat je wel of niet wil of kan en dat je omgeving, of dat nou vriend of iemand anders is daar maar mee moet dealen. Geboortekaartjes gaan wij binnenkort ook mee bezig. Gister veel leuke gezien op de beurs en veel folders etc meegenomen dus daar ma Es' in verdiepen.
Yeah! 20 weken vandaag! Time flies! Ik heb vanmiddag het een en ander gehaald bij de Wibra, maar ze hadden weinig rompertjes! Wel slaapzak voor van t zomer...kost ja weinig dat spul daar en ze zijn er toch zo weer uitgegroeid!
Wat fijn om te horen dat iedereen goede 20 weken echo's heeft gehad. Dat is toch wel een hele opluchting Wij zijn gisteren naar het ziekenhuis geweest. Alles is dubbel gecheckt op de echo en zei kon zo ver geen afwijking etc vinden...Daar vond ze ook geen reden toe. Beentjes zijn in het geheel iets klein, maar hij is schijnbaar zelf ook niet heel groot. Dus gelukkig geen reden tot paniek! Ben zo opgelucht. Ze verwacht dat ik geen grote kindjes maakt. Nou kan dat misschien wel kloppen aangezien mijn dochter ook klein was, en ik zelf ook niet groot ben...
Superfijn, wat zal dat een opluchting zijn!! Ben zo blij voor jullie, nu kunnen jullie weer heerlijk genieten!!
@mamalovesj, gelukkig maar! Een hele opluchting zo! Morgen nog iemand naar de 9-mnd beurs? Ik heb hier alles klaar voor morgen. Broodjes e.d. klaar dus alleen in de rugtas en dan kunnen we met de trein naar Amsterdam! Nog wel ff pinnen voor die tijd want dan kan volgens mij daar niet! Fijne avond nog!!
Oh wat fijn dat het toch niets is!!! Heerlijk opgelucht zeker! Ik ben naar de negenmaandenbeurs geweest. Heb zowat met alle winacties meegedaan, haha. Kan geen kwaad dachten we zo ... Vandaag 21 weken joepie!!
Ik ben trouwens vrijdag avond naar de 9 maanden beurs geweest. Ik vond het erg leuk voor een eerste keer. Bij sommigen dingen kon je wel pinnen maar over het algemeen niet. Ik heb alleen de woezel en pip tas en de dingetjes die er in zaten. En dikkie dik slofjes Ik heb trouwens alleen mee gedaan aan de winactie voor de gratis luiers een jaar lang hihi en de bakfiets
Wij zijn net thuis, vond het niet echt wat aan! Vrij weinig...en ontiegelijk druk! Babypark was gewoon dicht omdat ze christelijk waren maar je kon wel de babykamers bekijken. Verder nog rompertjes en pyama gekocht van Woezel en Pip en rompertjes bij BabyDump. Ook nog een mutsje gekocht met naam van onze kleine meid! We waren er na anderhalf uur wel klaar mee haha!!
@mamalovesJ Wat fijn dat alles in orde was. Lekker genieten vanaf nu. @bubblybaby mooie buik al. @juli85 ik vond er ook niet veel aan.... Hier ook buikfoto. morgen 18 weken Hier wil het nog niet echt..... Gelukkig donderdag controle. vind het af en toe best vreemd. Maar ja ze zeggen omdat dit me eerste is dat het daarom zolang duurt.
@ xprissiex: mooi buikje hoor! Het verschilt per persoon en inderdaad kan het bij de 1ste wat langer duren voordat je wat ziet. Ik had bij m`n 1ste zwangerschap ook zo`n klein buikje buikje en na 25 wkn ging het ineens heel snel. Nu heb ik al echt een buik, ik denk wat ik de vorige keer bij 25 wkn had @ bubblybaby: ook een mooi buikje hoor!! @ Juli85: jammer dat het een beetje tegenviel, waren de parkeerkosten niet megahoog? Ik had best eens willen gaan, maar het is nogal ver rijden, dus toch maar niet gegaan.. Straks naar het ziekenhuis, vandaag de 20-weken echo. Verheug me erop om de kleine te zien, maar ik ben ook best zenuwachtig... Vannacht slecht geslapen ervan, ben alweer een paar uurtjes op. Hopelijk kan ik hier straks goed nieuws neer zetten!