@ sotto veel succes! @ juli ja dat dacht ik al dat babypark dicht zou zitten. Op zondag kun je ook nooit op hun site komen. Grappig dat iedereen het zo anders ervaart ik vond de beurs echt heel erg leuk! @ xprissiex het begint een beetje te komen he? Tot afgelopen woensdag zag je bij mij ook nog vrij weinig. Maar nadat ik vorige week na die voetreflextherapeute was geweest en ze vertelde dat mijn buik/rug spier heel strak stond en die losser heeft gemaakt zie je het ineens wel heel goed. Vond het ook raar dat het zo lang duurde.
@soto, we zijn met de trein gegaan! Dus auto ergens anders geparkeerd. Scheelt een heel stuk maar moest alsnog een behoorlijk stukje lopen...
Moet Even me ei kwijt..... Ik heb veel moeite met werken. Heb veel last van me rug vooral onderin. Eigenlijk doet me hele lichaam pijn(kan wel janken af en toe) Ik doe natuurlijk 30 uur huishouding dat is niet niks. Heb vorige week contact gehad met het bedrijf dat onze ziekmeldingen regelt en die denken dat het ook beter is als ik even minder ga werken. Moet nu alleen nog met me leidinggevende bellen. Iets wat voor mij best moeilijk is aangezien ik mezelf een enorme aansteller vind. 18 weken en moet nu al minder werken. Ben van mezelf überhaupt niet zo een zeur als het om werken gaat. Meld me nooit ziek en blijf nooit thuis dus mezelf hieraan overgeven is best moeilijk. Met gevolg dat ik het dus steeds uitstel.... Maar weet wel zeker dat als ik zo doorga dat ik binnenkort volledig uitgeschakeld zal zijn....... Bah wat haat ik mezelf op dit moment. Ben niet iemand die opgeeft.
Wat rot zeg, maar inderdaad niet te lang wachten met bellen naar je leidinggevende. Je kan beter wat minder gaan werken en dat je langer door kunt gaan, dan dat je over een paar weken helemaal moet stoppen. Kan me voorstellen dat je moeite hebt met eraan toegeven, maar je moet maar denken dat het een heel verschil is met de situatie voorheen (voor je zwangerschap) omdat er nu `n persoontje volledig afhankelijk is van jou. Bij m`n vorige zwangerschap ben ik ook te lang door gegaan met m`n volledige uren (voelde dat het te zwaar was, maar vond mezelf toen ook een aansteller, dus bleef maar door gaan). Bij de echo bleek m'n dochtertje achter te liggen qua groei en toen ben ik direct minder gaan werken. Daarna trok het weer wat bij gelukkig, maar ik heb toen wel in m`n oren geknoopt: goed luisteren naar je lijf tijdens je zwangerschap! Veel sterkte in elk geval en je bent echt geen aansteller!
Nog even een heel happy berichtje van mijn kant: de 20-weken echo was helemaal super. We krijgen echt een zoon (hij liet het nog even duidelijk zien) en alles was helemaal in orde. De echoscopiste was een ontzettende leuke vrouw en heeft ons veel uitleg gegeven over alles, superfijn. De kleine was gigantisch bewegelijk, heel leuk om te zien!! Hij gaf de placenta nog een kusje, zie foto. We hebben ook alles op cd mee gekregen, dus misschien plaats ik straks nog een foto
Is bij iedereen verschillend, van mijn 1e zag je tot 23 weken hlemaal niks daarna konden wij het zien maar voor buitenstaanders nog steeds niet. Geen zorgen meid
@Soto, Wat goed en fijn zeg! En leuk he die echo's? Lekker genieten nu. @Prissie, Bij mijn dochter kreeg ik ook pas een buik met 27 weken...Het zegt echt heel weinig nog. Wel een mooie buik heb je!
@ xprissiex ik zou ook eens overleggen, misschien heeft ze ook wel aangepast werk? Dat je bv bepaalde dingen tijdelijk niet meer hoeft te doen? Net wat sotto zegt je kan ook nog te lang doorgaan terwijl het eig al een tijdje niet meer wil. Dan ben je nog verder van huis. Sotto wat dijn dat alles goed was en wat een mooie foto!
Als ik aangepast werk zou moeten doen dan moet ik stoppen met me werk want als ik niet 100% kan werken dan hebben mensen niks aan me. Ik zit nu thuis. Hoor morgen wat er met me gaat gebeuren. Verveel me dood.. Is niks voor mij maar me lichaam schreeuwt dank je wel... @soto mooie foto
Oké je hebt dus al wel contact met je leidinggevende opgenomen. Goedzo. Goed dat je de rust hebt genomen. Tis ook maar een idee hoor van aangepast werk, misschien heeft je leidinggevende wel een idee hierover. Succes iig morgen
Ze had het vandaag natuurlijk weer te druk. Dus nu maar hopen dat ze morgen wel belt. Hoef zo en zo niet meer te werken deze week dat is fijn. Ik weet dat het maar een idee was maar dat gaat helaas niet in mijn werk haha Ik wil zelf even 50% werken anders zit ik binnen de kortste keren weer thuis...
misschien hebben ze aangepast werk voor je kan je op kantoor helpen oid. Kan me heel goed voorstellen dat je nog niet wilt stoppen met werken en nu al thuis wilt zitten. Aan de andere kant luister goed naar je lichaam die geeft niet voor niets aan dat het teveel is. Sterkte in ieder geval
Vandaag de 20weken echo gehad en voor zover ze kunnen zien is ons kindje helemaal gezond! En we krijgen weer een prinsesje! <3 Gefeliciteerd soto, en een mooie echo!! Wat naar prissie, dat is het vervelende van lichamelijk zwaar werk, je kan niet minder hard gaan werken of tijdelijk een andere functie beoefenen. Ik ken het, ik werk zelf in de zorg als Verzorgende.. Succes, ik hoop dat er een oplossing komt. En met de pijn moet je uitkijken dat het geen bekkeninstabiliteit is, voor hetzelfde geld zit je over een paar weken in een rolstoel.
neem alle rust die je nodig hebt xprissiex. Ik snap dat je je er niet goed bij voelt maar het moet! En het is maar tijdelijk. Je beebje is nu het belangrijkste, die gaat voor alles!
Dank je wel meiden Ik heb morgen controle dus zal dan ook eens vragen of die pijn in me onderrug niet het begin is van bekkeninstabiliteit.
Suus09 29 Jaar, 3e kindje, 01 JULI 2014 Bubblybaby 23 jaar, 1e kindje 05 juli 2014 MamalovesJ 22 jaar, 2e kindje 07 juli 2014 Frou81 32 Jaar, 2e kindje 08 JULI 2014 Juli85 28 Jaar, 1e kindje 09 JULI 2014 Soto 30 Jaar, 2e kindje 11 JULI 2014 Inge86 27 jaar, 2e kindje 16 JULI 2014 MadameV 24 Jaar, 1e kindje 16 JULI 2014 MandyM, ?? jaar, ?? kindje, 19 juli 2014 Daphnev85 29 Jaar, 1e kindje 22 JULI 2014 Jvs12 32 jaar, 2e kindje 22 juli 2014 Samantha89 24 Jaar, 2e kindje 24 JULI 2014 Xprissiex 27 jaar, 1e kindje, 29 JULI 2014 MandyM wil jij nog even de onbrekende informatie invullen? Of anders even neerzetten dan doet een ander het wel invullen. Klopt deze uitgerekende datum? 6 jongens en 4 meiden en 2 verassingen het kan nog gelijk worden haha.
Hoi dames, Ben lekker een paar dagen met de kinderen weg geweest. We hebben ontzettend genoten van het mooie weer. Nu lekker de rest van de vakantie thuis relaxen. Ik voel mij opzich erg goed. Alleen 's avonds last van rugpijn en soms harde buiken. Vanavond weer controle bij de verloskundige. XprissieX: Het is heel moeilijk om aan te geven dat het niet meer kan, ik ervaar dit zelf ook op mijn werk. Maar ik denk maar zo, die ziektewet is er niet voor niets. Als ik een kantoorbaan zou hebben zou ik het misschien langer kunnen volhouden, maar als zij mij geen vervangende werkzaamheden dan is het jammer. Kies voor jezelf en je kleine mannetje. Misschien kan de verloskundige je wat advies geven.
Mandy m gefeliciteerd met je dochter. En wat fijn dat alles goed was! Ik mag morgen! Ben er nog steeds lekker relaxt onder gelukkig maar heb er wel erg veel zin in! Suus lekker een paar dagen weg, waar ben je geweest? Xprissiex heeft je leidinggevende vandaag wel gebeld? Hoe nu verder? Ik heb vandaag ook gesprek gehad met mijn bazin wanneer verlof enz. Ik wil graag werken tot 4 weken voor die tijd en 1 week extra vakantie. Dan stop ik 5 weken van tevoren. Dat is nog tot Pinksteren. Vond ze een goed plan ( had ik al verwacht aangezien Pinksteren nog vaak wel een gewild weekend is in de kapsalon, kan ze me dan nog wel goed gebruiken ) ik had natuurlijk ook anders kunnen beslissen maar dit is wel mijn ideaal beeld en voor haar ook fijn.
Ja ben vandaag gebeld door me leidinggevende en moest contact opnemen met Cohesie zo heet het bedrijf dat over onze ziekmeldingen gaat. Moet morgenochtend werken en met de VK gaan praten en Fysio gaan doen. Ik had zelf zoiets van ben maandag naar huis gegaan omdat het niet meer ging en nu moet ik morgen weer werken. Durfde er ook niet tegen in te gaan. Die man dwong me zowat om ja te zeggen, dat als ik nee had gezegd dan ik dan niet mee wilde werken zeg maar..... Dit is de hele korte versie van de hoe en wat....
Suus09 29 Jaar, 3e kindje01 JULI 2014 Bubblybaby 23 Jaar, 1e kindje 05 JULI 2014 MamalovesJ 22 Jaar, 2e kindje 07 JULI 2014 Frou81 32 Jaar, 2e kindje 08 JULI 2014 Juli85 28 Jaar, 1e kindje 09 JULI 2014 Soto 30 Jaar, 2e kindje 11 JULI 2014 Inge86 27 Jaar, 2e kindje 16 JULI 2014 MadameV 24 Jaar, 1e kindje 16 JULI 2014 MandyM, 23 jaar, 2e kindje 18 JULI 2014 Daphnev85 29 Jaar, 1e kindje 22 JULI 2014 Jvs12 32 Jaar, 2e kindje 22 JULI 2014 Samantha89 24 Jaar, 2e kindje 24 JULI 2014 Xprissiex 27 Jaar, 1e kindje, 29 JULI 2014