Uitgerekend juli 2014!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door MylaJ, 28 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. inge86

inge86 Actief lid

12 nov 2013
    144
    0
    0
    noord holland
    Jeetje mamalovesj wat heftig allemaal zeg.

2. MamalovesJ

MamalovesJ Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.044
    0
    0
    @MadameV hopelijk is er niks aan de hand en trekt het snel weer weg! Soms kan je er ook onzeker van worden hoor al die kwaaltjes!

Bedankt meiden voor de lieve woorden.

Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik wel ben opgelucht. Want als het niet meer gaat samen dan is het ook niet fijn.
    Dit is veel rustiger voor dochter en voor mij.
    Nu nog afspraken maken voor een goede omgangsregeling.

3. Soto

Soto Bekend lid

22 sep 2013
    823
    528
    93
    Vrouw
    Praktijkondersteuner
    Nederland
    Wat heftig, mamalovesj! Heel veel sterkte, hopelijk verloopt het maken van de afspraken soepel.

@ @MadameV: succes morgen, hopelijk is alles in orde!

4. bubblybaby

bubblybaby Fanatiek lid

3 sep 2013
    3.069
    1.037
    113
    Vrouw
    Jemig :( heel veel sterkte...! Begrijpelijk dat jullie het toch geprobeerd hebben voor de kleine, maar het is belangrijk dat jullie gelukkig in het leven staan. Het zal nu zeker zwaar zijn/worden, ik weet natuurlijk niet het hele verhaal, maar uiteindelijk weet je dat het de beste keuze is. Zolang je dat maar weet ❤️. Nogmaals heel veel sterkte in deze moeilijke tijd.

--

Hier echt zo genoten van het lekkere weer in het weekend. Wat hebben we weer geluk gehad met dat zonnetje :). Het was gewoon echt tshirt-weer!

Watvoor wiegje nemen/hebben jullie? Ik zoek iets compacts hihi.

5. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Gelukkig ben ik wel weer gerustgesteld. Met kindje alles goed, hartje weer gehoord altijd fijn. Ik moet nu een buikband kopen en die overdag ( of alleen met werk dat is aan mezelf ) gewoon onder de kleding dragen, savonds dan juist af want je spieren moeten er niet aan gaan wennen. Het komt waarschijnlijk doordat ik sinds die eerste keer voetreflex therapie ineens zo hard ben gegroeid. Heb soms last bovenaan bij de aanhechting of het gevoel dat mijn buik tussen mijn benen hangt, verder kan het geen kwaad gelukkig. Maar gister was het zo erg dat ik onder het fietsen tussen door ben afgestapt, en toen ik later in bad lag had ik ook zo'n aanval kon er bijna niet uit komen zo'n zeer. Kn ook merken dat ik teveel verhalen lees. Laatst nog van een forum lid hier die met 26 weken isbevallen zonder dat ze doorhad al bezig te zijn zeg maar. Gister had ik ook zo'n last ervan dat ik bijna dacht van als dit weeeen zijn ( ik herken het natuurlijk niet ivm mijn eerste ) dan geloof ik het ook. Na de vk na de voetreflex geweest en die zei ook dat mijn hormonen meer vant rit waren als 2 weken geleden. Toch een beetje druk gemaakt dus. Dus ben blij dat ik weer gerust gesteld ben!

Mamalovesj fijn dat je er zo nuchter overna kunt denken en helemaal achter de keuze staat. Al zal het wel moeilijk blijven denk ik. Succes met alles en je kunt ue verhaal hier altijd kwijt.

@ bubblebaby wiegje? Ik heb een ledikant gekocht voor in het kamertje en een hangwieg voor buiten. Verder niet

6. jvs12

jvs12 Bekend lid

24 apr 2013
    982
    0
    16
    NULL
    NULL
    Als aanvulling op het lijstje..

Wij krijgen een meisje.

7. bubblybaby

bubblybaby Fanatiek lid

3 sep 2013
    3.069
    1.037
    113
    Vrouw
    Hoe leuk ^^!

8. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Wat leuk jvs12 straks een zoon en een dochter!

9. MamalovesJ

MamalovesJ Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.044
    0
    0
    Bedankt lieve meiden!
    Doet me goed :)

@MadameV wat goed dat alles goed is met je kindje!
    Dat is wel een fijn gevoel he?

@Jvs, Wat leuk een meid!

@Bubbly, Heerlijk he dat weertje? Lekker veel buiten?
    Dochter en ik zijn nu ook elke dag buiten, echt genieten.

Nee, ik merk wel dat ik het nu makkelijker (Hoe makkelijk het kan)
    Het heb kunnen loslaten. Spreek me ex nu ook heel weinig. Alleen als hij onze dochter wilt zien, maar daarnaast is het hoi, doei...dat is nog wel even wennen. Maar ik merk wel dat ik het ook heerlijk vind om alleen met mijn dochter te zijn. En tot nu toe valt het me niet zwaar...misschien komt dat nog. Straks ook als nummer 2 er is...

10. xprissiex

xprissiex Fanatiek lid

8 mei 2012
    1.108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja het zou wel wat zijn he haha

@mamalovesJ Sterkte!

@jvs12 Toch weer een meisje :) Gefeliciteerd :) Zal de lijst eens opzoeken.. :)

@bubblybaby Ook hier lekker genoten hoor al merk ik wel dat ik niet lang kan lopen. Ben echt al heel snel helemaal kapot... :(
    Wij hebben ook geen wiegje alleen een ledikant. Babykamer zit naast onze slaapkamer en is gelijkvloers dus wij hebben er niks aan.
    Gisteren belde de buurvrouw aan met de info dat we haar box zo mee mogen nemen. Echt super lief. Die willen we voor in de huiskamer.

@madameV Wat goedkoop zeg. Dat is dan zeker alleen een 3d echo meer niet? Misschien scheelt het ook wel per stad... Hier in Amsterdam zijn we natuurlijk lekker overbevolkt dus tja..

Vandaag 20 weken :D Hele weekend geen baby gevoeld. Gisteren wel weer wat. Daardoor ga ik toch twijfelen of ik de baby wel voel?? Ben blij als ik zaterdag de 20 weken echo heb gehad. Wordt ik weer een beetje gerustgesteld.

11. xprissiex

xprissiex Fanatiek lid

8 mei 2012
    1.108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Suus09 29 Jaar, 3e kindje, 01 JULI 2014
    Bubblybaby 23 jaar, 1e kindje 05 juli 2014
    MamalovesJ 22 jaar, 2e kindje 07 juli 2014
    Frou81 32 Jaar, 2e kindje 08 JULI 2014
    Juli85 28 Jaar, 1e kindje
    09 JULI 2014
    Soto 30 Jaar, 2e kindje 11 JULI 2014
    Inge86 27 jaar, 2e kindje 16 JULI 2014
    MadameV
    24 Jaar, 1e kindje 16 JULI 2014
    Daphnev85 29 Jaar, 1e kindje 22 JULI 2014
    Jvs12 32 jaar, 2e kindje 22 juli 2014
    Samantha89 24 Jaar, 2e kindje 24 JULI 2014
    Xprissiex 27 jaar, 1e kindje, 29 JULI 2014

12. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    @ mamalovesj idd fijn dat alles goed is met ons kindje, na 20 weken nergens geen last van hebben en soms niet eens doorhebben dat je zwanger bent, valt het nu af en toe wel even tegen. Vanochtend ook weer te lang en te veel in huis gedaan vervolgens nu weer last van. Moet toch ma leren luisteren haha

Lijkt me ook wel ongemakkelijk zo op het begin met je ex of niet, allebei even wennen aan de nieuwe situatie, maar komt vast goed meid! Je kunt het hier altijd van je afschrijven.

@ xprissiex hier kun je uit meerdere variaties kiezen, dit was de goedkoopste daar zitten alleen foto's bij geen dvd, daar betaal je weer meer voor.

Gefeliciteerd met de mijlpaal! Op de helft! Komt vast goed zaterdag. Ik voel het nou ook steeds regelmatiger op het begin ook maar heel af en toe en dan weer een paar dagen niet.

13. MamalovesJ

MamalovesJ Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.044
    0
    0
    Dankje MadameV

Ik zou gewoon lekker pauzes nemen. Soms even wat kleine dingen doen in huis en dan weer wat rusten?

Voel je verder wel goed? En voel je, je kindje dagelijks nu in je buik?

14. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Ja voel het dagelijks en ook steeds vaker. Verder voel ik me goed maar die buik die zo trekt Pff echt niet fijn. Vandaag voor het eerst een speciale buikband onder mijn kleding gedragen helpt wel goed moet ik zeggen. Je mag hem dan alleen niet de hele tijd om, dus nu net af gedaan en dan merk je het wel weer. Ma morgen relaxt dagje ingecalculeerd . En hoest met jou?.

15. MylaJ

MylaJ Actief lid

28 okt 2013
    315
    0
    16
    Hoi dames,

Hier gaat het allemaal nog lekker, ik merk wel dat ik na een dag werken helemaal gesloopt ben. Van de week had ik na het werken 's avonds veel last van harde buiken en kramp. Heb het besproken op werk en hoef niet meer in de klas te staan. Ook omdat de situatie soms te gevaarlijk wordt (ik werk op speciaal onderwijs). Ik mocht helemaal stoppen, maar dat vond ik ook weer zo wat. Ga nu 2 ochtenden in de week wat administratief werk doen. Het is nog maar 10 weken tot mijn verlof waarvan ook nog 2 weken vakantie en ook nog een dag vrij vanwege pasen. Dus dat ga ik wel uitzingen.

Morgen vertrekken wij voor 3 dagen naar Euro Disney, een cadeautje voor mijn 30e verjaardag. Ik wilde wat leuks met de kids gaan doen ipv een feest geven. We hebben er heel veel zin in.

@MadameV: Dat van teveel doen in huis heb ik hier ook last van. Ben gewoon geen persoon die graag stilzit, maar achteraf krijg je dan de rekening gepresenteerd.....Dus toch maar proberen naar je lichaam te luisteren en geregeld rust nemen hoe moeilijk het ook is.

Nou tot over een paar dagen dames!! Lekker genieten van het mooie weer.

16. Juli85

Juli85 Bekend lid

28 aug 2013
    630
    0
    0
    Overijssel
    Veel plezier Suus! Lijkt me ook leuk om daar ooit nog een keer heen te mogen gaan! :)

Huishouden thuis doe ik alle dagen wat en normaal alles in 1 dag, dit omdat ik er anders ook last van heb/krijg!

17. inge86

inge86 Actief lid

12 nov 2013
    144
    0
    0
    noord holland
    Veel plezier in eurodisney suus09. Wat leuk om daar heen te gaan met de kids.

18. Soto

Soto Bekend lid

22 sep 2013
    823
    528
    93
    Vrouw
    Praktijkondersteuner
    Nederland
    Wat leuk:):):)!! Gefeliciteerd!!!

@ Suus09: heel veel plezier in euro disney, geniet ervan!!

19. Juli85

Juli85 Bekend lid

28 aug 2013
    630
    0
    0
    Overijssel
    Suus09 29 Jaar, 3e kindje, 01 JULI 2014
    Bubblybaby 23 jaar, 1e kindje 05 juli 2014
    MamalovesJ 22 jaar, 2e kindje 07 juli 2014
    Frou81 32 Jaar, 2e kindje 08 JULI 2014
    Juli85 28 Jaar, 1e kindje
    12 JULI 2014
    Soto 30 Jaar, 2e kindje 11 JULI 2014
    Inge86 27 jaar, 2e kindje 16 JULI 2014
    MadameV
    24 Jaar, 1e kindje 16 JULI 2014
    Daphnev85 29 Jaar, 1e kindje 22 JULI 2014
    Jvs12 32 jaar, 2e kindje 22 juli 2014
    Samantha89 24 Jaar, 2e kindje 24 JULI 2014
    Xprissiex 27 jaar, 1e kindje, 29 JULI 2014

20. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Wat lekker suus zo'n weekendje weg leuk zeg! Fijn dat je minder kan op je werk, wat werkte je hiervoor?

Hier bekruipt me soms ook het gevoel dat ik het niet nog 12 weken vol ga houden. Hoop dat het weer wegtrekt, heb dit pas sinds vorige week en hoop op iets tijdelijks, maar man wat valt het op dit moment tegen. Gister hele dag gewerkt en daarna getennist, eind van de avond kon ik bijna niet meer van de bank af komen / lopen. Hoop echt dat het snel weer over is.

Deel Deze Pagina