Ik heb ook nog geen kwaaltjes. Is heel onwerkelijk. Heb vanochtend weer getest omdat het gewoon niet wil doordringen zo irritant! De test was wel wat donkerder als die van zondag maar dat je nou zegt van wat een knaller nou nee. Zit vandaag of morgen op nod dus misschien komt dat dan nog? Doordat ik ook nergens last van heb is het gewoon heel raar. Het besef is er gewoon niet, afgelopen 2 dagen heb ik gewoon als een roes beleefd alsof ik er zelf niet bij was. Maar nou niet echt een roze wolk roes ofzo. Meer automatische piloot. Hoop dat vandaag de vk terug belt dat het dan iets meer werkelijkheid word. Dit is echt raar haha
@ frou ik hoop dat mijne ook zo op gaan lopen, zit vandaag of morgen op nod, dus het zal nog wel komen? Hier mijn testen, sorry ze staan op kop helaas. Maar de onderste test ( of bovenste als je hem op kop laat staan ) is van vandaag en de andere 2 testen zijn van zondag. Erg duidelijke foto is het helaas niet. Gelukkig zijn ze in het echt duidelijker
Ik had meteen een knaller MadameV, 1 dag voor NOD. Uitgaande van een 34 dagen cyclus. Kon ook zijn dat ik een 30 of 31 dagen cyclus had en dan zat ik al na mijn NOD. Maar sommige vrouwen maken ook sneller en meer HCG aan en een streep is een streep. Hopelijk kan je snel genieten...
Het is ook nog pril he! En een streep is een streep, vroeg miskraam kan maar je bent nu gewoon zwanger. Als je echt zekerheid wil raad ik je aan een digitale test te doen! Online kan je die zeer voordelig kopen. Ik had er twee voor tien euro. Toen ik een streepje zag eerste keer was het zooooo licht dat ik het ook niet wou geloven en heb daarom meteen een digitale test gedaan en dáarvoor moet er wel al wat hcg in je urine zitten! Je bent zwanger, is heel onwerkelijk dat heb ik ook nog steeds. Plus niet iedereen heeeft kwaaltjes, is inderdaad lastig omdat je het dan niet voelt!
@allemaal dank jullie wel! @kwaaltjes, eerste zwangerschap niets in het begin, op gegeven moment bi en op het laatst wat maagzuur. De 2e ging ik met 6 weken over mn nek van de luier van mn dochter zo misselijk alles stonk en mijn beup/bekken, en de 3e nu erg luie darmen (mede door mk) dus snel verstopping , mijn bekken speelt nu heel vroeg op. Ben bang dat ik weer uiteindelijk niet kan lopen. @combinatietest gaan we niet doen. Het is en blijft een kansberekening. Daar zijn we niet van.en die testen die ze in België hebben, zijn hier niet. @datum, wil iemand me op de 14e zetten? Dat lukt niet op mn telefoon. Bah eerst die eerste periode door. Ik kan zo moeilijk blij zijn
Ik begin nu wat misselijk te worden plots Meijtje moet echt lastig voor je zijn nu ja! Hoop echt voor je dat het blijft zitten!! Over welke testen heb je het die ze in belgie wel doen?
De bloedtest die ze bij jullie hebben. Of het is syndroom van down of niet, kunnen ze echt uitsluiten, hier is het een kans op 1 op de weet ik veel wat er uit komt, maar al heb je 1 op 10000 dan kun je die ene krijgen, heb je kan 1 op 250 heb je 249 kindjes die niets mankeren. Buurvrouw had te horen gekregen bijna zeker 1 op 10, kind had gewoon speknek en verder niets. Ze heeft de hele zwangerschap gehuild en zorgen gemaakt Ik hecht meer aan de 20 weken echo als de kleine helemaal gemeten en nagekeken wordt. Geeft ook geen garantie, maar als er echt wat mis is, zien ze vaak al tekenen.
Ok, ja mijn zus had de triple test ofziets laten doen, nekplooimeting enzo en daar konden ze uit constateren dat het syndroom van down had. Was zeker dus waarschijnlijk ook bloed ja. Wist ik niet... Hmhm... Mijn vriend wil het echt weten want hij is niet klaar voor die grote zorg...
@tine dat snap ik, maar geeft geen garantie dat de kleine geen andere afwijking heeft die veel zorg nodig heeft. Bij vriendin (heet ook Tine) had kleine pws, dus het mannetje heeft ook levenlang zorg nodig. Kwam nergens naar boven. Moeten we niet teveel over nadenken, we gaan voor gezonde kindjes. Hoop zo dat alles goed mag gaan voor ons allemaal hier
Ja als je het niet weet weet je het niet natuurlijk Mijn vriend wil het gewoon niet maar als ze maar een kans op de zo veel geven zou ik nooit laten weghalen omdat er veel meer kans is dat het gezond is en voor dat ene kansje ga ik het nooit laten weghalen! Achja we gaan inderdaad voor een gezond kindje!
Hey dames, @kwaaltjes, pff erg misselijk geweest! Vooral vorige week vanaf mijn NOD toen ik nog geen test had gedaan. Zere borsten en tepels, geur word steeds sterker, vanaf zondag dus steken in mijn buik en nu valt het gelukkig mee. Kan echt niet tegen bepaalde luchtjes zoals koffie, ik drink pas sinds vorig jaar af en toe koffie maar nu hoef ik dat echt niet meer! Ook last van verstopping, darmen werken niet echt mee momenteel! Afgelopen weekend 1x naar de wc geweest en normaal gesproken moet ik elke dag. Verder ben ik erg moe, maar heb nu ook 3 dagen avonddienst dus kan daar ook gedeeltelijk door komen. Ik kan nu nog net mijn spijkerbroek aan, maar gebruikte altijd al een riem en die kan ik nog gebruiken maar zal niet lang meer duren. Ook wil ik dus gaan kijken naar een meegroeibh deze week. En wijde shirts heb ik wel nodig omdat ik het niet erg lang meer kan verbergen. Ik ben trouwens wel van de leggings met shirt verlengers of een lang hemd en die heb ik zo al vaak aan dus dat zal straks ook gewoon gebeuren als dit kan. Gewoon omdat het lekker zit en handiger is dan een spijkerbroek! Was niet van plan om een geheel nieuwe garderobe aan te schaffen haha! Tip voor misselijkheid: water met citroensap of citroenranja! Ik drink veel water met citroensap en het werkt echt!!! Cola helpt ook maar mag je niet te veel van hebben! @combinatietest e.d., ik heb geen idee hoe of wat. Wel het een en ander gelezen op site van de vk maar krijg ook nog een brief thuis met een enquete enz dus maar even kijken wat er in staat. Wil het toch met vriendlief bespreken
Ik voel nog niets van kledij die te klein wordt maar bhs zal niet meer heel lang duren jaj Vn geurtjes heb ik niet zo een last wel rook ik gisteren dat mijn vriend zo lekker rook! Hmmm echt raar en hij beweerde dat hij geen geurtje op had, ik herkende de geur ook helemaal niet.... Koffie en cola drink ik zowizo al niet echt dus dat is geen probleem voor mij! Begin wel weer last van zuur te krijgen merk ik! Ik vind het zo leuk om te merken dat mijn buik verandert en straks mijn kledingmaat ik ga wel wat leuke kledij kopen maar heb dus al veel van mn zussen! Inderdaad een legging met een lang shirtje of jurk zit heel fijn! Heb ook al gezegd dat ik dat wil gaan dragen. Daar zie je ook mooi je buikje in vanaf je dat hebt!
Wij doen bewust geen nekplooimeting. Down is voor ons geen reden om te aborteren, dus vind ik de test geen meerwaarde hebben.
Pff...zostraks geel/lichtbruine afscheiding na het plassen...geen buikpijn gelukkig! Net knuffeldoekje ontvangen van woezel en pip maar helaas zwangerschapsboek nog niet...