@jeukende borsten, gister hier heel erg en leek ook wel beetje gevoelloze tepels te hebben...appart! @voelen van de kleine, als ik rustig zit/lig/hang voel ik continu de kleine in mijn buik. Buik begint wel enorm in de weg te zitten...haha! Gister babykamer binnen gekregen en gedeeltelijk commode in elkaar gezet! Zometeen ga ik verder met de lades en vanavond samen het ledikantje in elkaar zetten!!
@ soto dat is ook zo als je vragen hebt moet je gewoon bellen. Maar heb altijd het gevoel idd niet te snel willen miepen en dat al zoveel dames dat doen haha. @ xprissiex fijn dat je je kleintje weer goed gevoeld hebt Ik leg me er nu ook wel bij neer ma god wat had ik maandag een baaldag en gister kwam ik ook huilend thuis van de yoga. Had gewoon nog teveel last en kon geen houding vinden die ik vol kon houden echt alles deed me zeer. Gelukkig ging vandaag op werk wel goed. Laatste 2u minder maar met het idee op niks doen vanavond geen tennis dat scheelt alwel een heel stuk. Al zal het altijd moeilijk blijven denk ik want dat stil zitten is gewoon niet mijn aard. Van de physio xprissiex zei mijn vriend ook al. Ma goed ga ook al na de chiropractkr en voetreflex thearapie. Ik ga nu eerst even de komende 2 weken aan kijken ( nu ik dus ook echt toegeef dat het minder moet en dat ook ga doen ) en dan moet ik ook weer voor controle na de vk dus kan ik altijd dan overleggen. Hopelijk geeft het meer rusten me al voldoende kracht om niet nog actie te hoeven ondernemen of minder te gaan werken of wat dan ook. Vind mijn werk juist zo leuk en leid lekker af dan denk ik er ook niet de hele dag aan. Juli en wil het lukken met ib elkaar zetten? Leuk he nu word het al steeds echter. Hier alles al in elkaar. Alleen behangetje nog op de muur ma dat kan nog wel duren paps is druk haha
Alles is inmiddels klaar! alleen plafondlamp nog, houten letters voor haar naam, plankjes, hor en rolgordijn! Fijne avond!
@inge, ja heb wel foto's maar staan op mijn telefoon! Heb ze niet op mijn pagina staan... Als ik er aan denk zet ik ze er op, ga nu slapen! Weltrusten!!
Heb de foto's en fotoalbum babykamer geplaatst op mijn eigen pagina! Voor wie nieuwsgierig is neem gerust een kijkje!
Yess, goed nieuws hier: ik heb geen zwangerschapsdiabetes!! Ben ontzettend opgelucht! Nu even de controle afwachten van 7 april, hopelijk is de groei dan wat minder explosief. Anders krijg ik een extra groeiecho(s). Ben in elk geval wel opgelucht nu... @ xprissiex: fijn dat je de kleine weer goed voelde bewegen! M.b.t. de groei: ik had het wel in de gaten ja, na de 20-weken echo (toen lag de kleine mooi op het gemiddelde) ging m`n buik ineens erg hard en ik kreeg meer klachten (veel harde buiken, misselijk, moe). Qua klachten gaat het nu beter gelukkig, hoewel ik erg moet opletten dat ik niet teveel doe (maar daar hebben meer dames last van hier) Wat mooi!!
Komt me bekend voor Soto. Ik moet er ook erg omdenken dat ik niet te veel doe en me niet te druk maak. Maar ja dat is makkelijker gezegd dan gedaan he.
Hoe gaat het met iedereen? Wat een heerlijk weer he? Vandaag had ik vrij, morgen helaas werken, maar zondag weer vrij gelukkig. Lekker bbq aan dan!
Wat fijn sotto dat je dat niet hebt! Echt super! Idd dar rustiger aan doen moeten er meer hier ahum lastig lastig, Ga ook f je kamertje kijken juli!
Yay voor geen zwangerschaps suiker Ik ga volgende week vrijdag denk ik maar eens testen mag al vanaf de 24e week gaan (standaard bij mijn vk), maar ik heb steeds geen tijd gehad ervoor. Vandaag 4D echo gehad hier 2 plaatjes ervan. Het was erg leuk en bijzonder! Hij weegt al bijna 900gram (woei!)
Hee meiden, Het ging hier om beide beentjes. Uitgebreide echo gehad en nu kwamen ze weer op goede metingen, anders dan bij de verloskundige. Beetje vreemd, maar we gaan er maar weer vanuit dat alles goed zit?! Hoe is het met de meiden hier? Al veel kwaaltjes of valt het nog mee? Ik ben wat sneller moe overdag, aangezien me dochter ook echt aan het puberen is
Wat mooi om te zien he! En 900 gram dat gaat de goede kant op Mijn kleine zat rond de 700 gram de laatste keer
Mooi he die 3d echo's Ik kan ook niet wachten @mamalovesJ er toch vanuit gaan dat alles goed zit? Moet je niet nog een paar keer terug komen? Wel vervelend dat je steeds in deze onzekerheid zit! @soto fijn dat alles goed was. @juli leuk kamertje. Leuke kleuren. Hier donderdag controle gehad. Bloeddruk is laag. 95/60 Hierdoor kan ik wat kortademig zijn. Die pijn die ik ervaar bij het zitten komt doordat alles in de verdrukking zit. Over vier weken weer terug komen en hopen dat me bloeddruk weer wat beter is. Fijn weekend dames en geniet van het mooie weer
Vervelend inderdaad die onzekerheid steeds mamalovesJ! Maar ik zou gewoon lekker positief blijven nu en er maar gewoon vanuit gaan dat het goed zit. Stress is ook niet goed. Jaaa ik ben helemaal verliefd op het snoetje van mijn kleine mannetje en bijna 900 gr was echt super goed ^^ dus ben blij dat hij niets tekort komt bij me hihi. Nu zit hij in de periode dat hij een lekker dikkertje gaat worden en schiet zijn gewicht de lucht in; ben dan ook echt benieuwd hoeveel hij bij de geboorte gaat wegen !
Dat is inderdaad een lage bloeddruk, Heb je er verder geen last van? Ik ben ook sneller buiten adem, maar mijn bloeddruk ligt steeds rond de 120 Ik krijg met 30 weken een extra groei echo weer, ze houden het dus wel in de gaten maar omdat er verschillende metingen uitkwamen is het lastig om me ergens op vast te stellen.
Ja heerlijk is dat he? En gelukkig dat hij lekker groeit. Ik zit ook te twijfelen over nog een 3 of 4d echo, maar ik krijg nog 2 keer groei echo's ook. hier zal de kleine man niet heel zwaar worden, (mijn dochter was ook licht bij de geboorte) en zelf ben ik ook klein...
@mamalovesJ Beetje moe maar daar heb ik al weken last van.. Slaap 's middags veel. Als ik moet lopen of fietsen ben ik snel buiten adem. Dat is minder prettig! Wij laten met 26 weken 3D/4D echo maken. Heb daar echt zin in. Ben benieuwd naar onze kleine man. VK vond het trouwens knap dat ik de kleine al zoveel weken voel en dat ook me buik ook al beweegt. En dat terwijl ik nu bijna 23 weken ben maar zie me buik heel veel bewegen. Zo grappig om te zien. Verder nog steeds een ienemini buikje
Hier is de baby ook al heel lang goed te voelen, zie ook af en toe mijn buik bewegen. Het scheelt denk ik ook dat mijn placenta aan de achterkant ligt. Bij jou ook XprissieX? Afgelopen woensdag weer controle gehad, geen bijzonderheden en alles gaat goed. Bloeddruk van 120/60. Volgende controle alweer 17 april, moet nu om de 3 weken. Ben dan alweer 30 weken, de weken vliegen echt voorbij. Dit weekend lekker bij mijn moeder geweest, veel buiten geweest (mijn moeder woont op een boerderij). De kids hebben zich uitermate goed vermaakt in de zandbak en trampoline. Van mij mag het lekkere weer lekker zo blijven.