@ suus wat grappig zeg dat je dochtertje er zo vaak na vraagt. Hier een neefje van 5 die elke x goed in de gaten houdt hoe dik ik ben. Heb hem namelijk gezegd dat het nog heel kang duurt en dat het kindje pas kan komen als die goed gegroeid is en ik heel dik ben haha. Verder gaat het hier nog steeds niet zo, erg last Van mijn benen. Ben blij dat ik donderdag weer na de vk kan. T lijkt nog niet minder te worden terwijl ik echt amper wat doe. Had afgelopen donderdag gevraagd of ik weekje eerder mocht komen ma helaas hadden ze geen plek. Morgen gelukkig weer voetreflex hopelijk kan ze wat voor me betekenen word af en toe gillend gek.
Hallo Dames, Ik ben nog vrij nieuw hier op het forum, maar ben ook uitgerekend in juli. Ik zal alleen al in juni worden ingeleid ivm tweelingzwangerschap en zwangerschapsdiabetes. Ik lees graag met jullie mee. Ben nu 26+1 Week. Groetjes!
Ik dacht laat ik ze eens naast elkaar zetten Begin wel aan te komen nu Pas wel al me kleren nog en bh's draag ik al een tijdje niet meer... Draag sport topjes, zit zoveel lekkerder met me werk. Hoe gaat het met jullie qua buik en aankomen? Wie van de dames was ook af en toe misselijk? Ik heb dat ook steeds vaker...
eerste foto ben ik 18 weken en de tweede foto 20 weken. Zal vd week weer eens nieuwe foto's maken. Ik ben erg veel afgevallen in het begin, en zit nu exact op mijn oude gewicht al 2 weken. Dus ik mag niet ontevreden zijn nav het aantal kilo's. Misselijkheid heb ik wel tot week 20 gehad, maar dat is gelukkig nu helemaal klaar. Sinds woensdag zit ik volledig thuis en merk ook dat ik veel meer energie heb, beter slaap, en minder last van mijn bekken heb. Nu de suikers nog onder controle hihi. Mag niet klagen hoor, ik heb verder een probleemloze zwangerschap. Groetjes!
Hoezo je bloeddruk laten meten bij de fysio? Ik heb ook fysio aangevraagd, heb heel veel last van nek en schouders, hoop toch wat verlichting te krijgen als ik naar de fysio mag.
Aah jeetje! Wat vervelend ook allemaal! Ik hoop dat de kleine lekker goed groeit! Laat je even weten hoe de echo is gegaan?
Omdat ik wilde weten of hij alweer iets hoger was. Bij mij helpt Fysio echt dus hoop dat jij er ook baat bij hebt
Ziet er goed uit xprissiex! Kun je echt ook spijkerbroeken enz nog aan? Hier aardig buikje nu, kan sinds een week of 6 niet meer in mijn broeken. Qua gewicht eerst 5 kilo adgevallen ( niet gespuugd of misselijk ofzo ging gewoon vanzelf ) waarvan nu nog steeds 2 eraf. Mamalovesj hoe is het verder met jou? @ Nathalie waarom zit je in de ziektewet? Ivm je bekken ofzo? Aangezien je aangeeft een probleemloze zwangerschap te hebben?
Ja ik kan nog steeds alles aan haha Me hoge Spijkerbroeken zaten al heel lang niet meer lekker. Zelf toen ik nog geen buik had dus draag alleen me lage broek en veel jogging broeken. Netjes hoor dat je afvalt. Dat had ik in het begin ook. Had gewoon geen trek. Nu nog steeds niet zo maar begint wel weer te komen. Fijn hoor zo een erg beweeglijke baby in je buik haha Vraag me af wat hij af en toe aan het doen is. Volgens mij drie dubbele salto's ofzo
@madamev Omdat ik een een eiige tweeling krijg. Ik combinatie met suikers die niet onder controle zijn en een verkorte cervix heb ik grotere kans op vroeggeboorte. Dus mijn zwaar fysieke baan was geen optie meer, en op kantoor moest ik teveel trappen lopen. Ik beval rond de 35e week en de zowel de gyn als de ARBO vond het beter als ik rust zou krijgen
IK ben helemaal vergeten de nieuwe meiden welkom te heten... Nou ja minigirl welkom terug Heb de lijst ook even opgezocht. Leuk om weer aan te vullen. willen jnathaliec en minigirl even de ontbrekende info invullen??? jnathaliec ?? jaar, ?? kindje Zal ingeleid worden. Suus09 29 Jaar, 3e kindje01 JULI 2014 Bubblybaby 23 Jaar, 1e kindje 05 JULI 2014 MamalovesJ 22 Jaar, 2e kindje 07 JULI 2014 Frou81 32 Jaar, 2e kindje 08 JULI 2014 Juli85 28 Jaar, 1e kindje 09 JULI 2014 Soto 30 Jaar, 2e kindje 11 JULI 2014 Minigirl ?? jaar, ?? kindje 16 juli 2014 Inge86 27 Jaar, 2e kindje 16 JULI 2014 MadameV 24 Jaar, 1e kindje 16 JULI 2014 MandyM, 23 jaar, 2e kindje 18 JULI 2014 Daphnev85 29 Jaar, 1e kindje 22 JULI 2014 Jvs12 32 Jaar, 2e kindje 22 JULI 2014 Samantha89 24 Jaar, 2e kindje 24 JULI 2014 Xprissiex 27 Jaar, 1e kindje, 29 JULI 2014
Zie trouwens dat we al 1850 reacties hebben in dit topic haha Wanneer zitten we aan de max? Vandaag 24 weken Nog tien weken tot aan me verlof Nachten worden wel slechter. Vannacht had ik pijn bij me ribben waardoor ik steeds wakker werd. Kan ook niet meer een klein beetje op me buik liggen want dan begint me zoon drie dubbele salto's te maken Wanneer gaan jullie met verlof? ik met 34 weken. Tegelijk met het WK Hoe gaat het met de babykamers? Schiet niet op. Te weinig tijd. VL heeft k*t diensten op dit moment Hoe gaat het met jullie? Het gaat, ben echt elke dag doodmoe. Zou leuk zijn als er weer wat buik foto's komen. Al erop gezet Hoeveel zijn jullie al aangekomen? Hier 5 kilo en ben nu 24 weken.
Welkom jnathaliec!! Mooie foto`s trouwens! @ xprissiex: ook mooie foto`s van jouw buikje!! Vervelend dat de babykamer niet op schiet, hopelijk heeft je vriend binnenkort wat fijnere diensten! Hier kunnen we nog niks aan de babykamer doen door de verbouwing. Ben blij als we er eindelijk aan kunnen beginnen, m`n handen jeuken... Wanneer gaan jullie met verlof? ik probeer met 36 weken, maar ik weet niet of ik dat ga redden omdat ik al vrij veel last begin te krijgen. We zullen zien... Hoe gaat het met de babykamers? Hier dus nog niks kunnen doen, door de verbouwing. Maar we hoeven niet heel veel, vloer is nieuw en muren zijn netjes. Ik wil graag nieuwe gordijnen en misschien 1 muur in een andere kleur. En nog wat leuke dingetjes aan de muren Hoe gaat het met jullie? Redelijk, ben ook erg moe en de dagelijkse troep van de verbouwing werkt niet echt mee. Maar gelukkig schiet het flink op, dus als `t goed is, is het over een week of 5 klaar. We zitten sinds gister zonder keuken, dus het is even behelpen (12 mei komt de nieuwe pas). Zou leuk zijn als er weer wat buik foto's komen. Ik zal straks ff kijken, heb er nog geen geplaatst Hoeveel zijn jullie al aangekomen? Hier 6,5 kilo en ben nu 26 weken + 4 dagen. Vanmiddag heb ik weer controle bij de verloskundige, ben benieuwd of de groei nog steeds zo hard gaat..
Vandaar Nathalie, is ook geen aanval hoor ma gewoon een vraag. Hier nog steeds geen buikfotos. Die heeft een vriendin op haar camera staan. Ik ga het weekend van Pinksteren met verlof 7 juni is dat. Moet dan nog 5 weken maar neem eerst 1 weekje vakantie en dan 4 weken voor die tijd gaat mijn verlof in. Als ik zolang vol houd. Babykamer moet alleen nog behangen worden verder alles wel voor in huis. Mijn vader doet dat wanneer die x tijd heeft. Qua hoe het gaat nog steeds niet zo ivm mijn benen verhaal ma goed. Aangekomen dus nog steeds niks. @ xprissiex vond het ook al raar als je gewone spijkerbroeken nog aan zou kunnen maar dat het alleen de lage zijn verklaard lekker he dat getrappel voel jij het nu ook veel?
MadameV Me hoge broeken zaten in het begin al niet lekker meer. Zitten en met fietsen zat het niet lekker meer. Werk in de huishouding dus lekker kunnen bewegen is wel handig Had toen nog geen eens een buikje en ook niet aangekomen alleen afgevallen. Maar ben zo en zo een jogging broeken iemand hoor haha dus heb er geen moeite mee
Vanmiddag controle gehad, baarmoeder was weer veel gegroeid dus aanstaande dinsdag krijg ik een groeiecho. Daarnaast nog een keer bloedprikken, nu nuchter en 2 uur na ontbijt om nogmaals te checken op zwangerschapsdiabetes. Ijzer wordt meteen meegenomen omdat ik nogal moe ben de laatste weken. Verder was alles ok, hartje klonk goed en de verloskundige kreeg een schop toen ze de baarmoeder aan het opmeten was Wat is jullie baarmoederhoogte nu? Bij mij zit deze op 1/3 nx en ik dacht dat ze 26 cm had gemeten vandaag.
Dat is bij mij nog nooit gedaan. Heb 24 april weer controle dus misschien dat ze het dan doet? Dan wordt je buik gemeten toch of niet? Ik ben ook erg moe. Neem van Davitamon die mama tabletten en voel me wel beter maar nog steeds erg moe. En dan ook nog lage bloeddruk. Bah
Klopt, bij mij doet ze `t sinds de vorige keer, met 24 weken. Dan meet ze van schaambotje tot bovenkant baarmoeder. Vervelend dat je bloeddruk zo laag blijft! Is je hb nog gecontroleerd? Als dit te laag is kun je je ook erg moe voelen. Sterkte!! X
Voor de aanvulling, ik ben bijna 36 en zwanger van mijn eerste 2 kindjes jongetjes uitgerekende datum 12 juli
Vandaag even nieuwe buikfoto's gemaakt. week 26+3 weken Wanneer gaan jullie met verlof? Ben met 25 weken gestopt met werken, in de ziektewet Hoe gaat het met de babykamers? Schiet niet op, maar nu met verlof doen ik iedere dag wel iets Hoe gaat het met jullie? Op zich goed, suikers alleen niet onder controle, en sinds ik niet meer werk gaat het goed met de bekkeninstabiliteit Zou leuk zijn als er weer wat buik foto's komen. zie boven Hoeveel zijn jullie al aangekomen? Zit nu op mijn startgewicht. Was 8 kilo afgevallen en die zitten er nu weer aan.