Hallo allemaal Hier nog (aanstaande) mamas uitgerekend eind januari begin febuarie om gezellig mee te kletsen?.. Ik ben 7 februari uitgerekend maar weet dat de baby waarschijnlijk januari al gaat komen omdat ik een geplande keizersnede krijg. Het word voor mij mijn derde kindje, heb al twee jongen van 5 en 8. Voor mijn vriend word het zijn eerste kindje, we wonen nu zo een 4 jaar samen met onze honden en katten in tilburg. We verwachten een meisje waar ik ontzettend naar uit kijk! De zwangerschap verloopt met ups en downs, momenteel thuis omdat ik veel pijn/last heb van mijn bekken en schaambeen, maar met genoeg rust kom ik de dagen wel door. Nou hoop een leuk groepje hier te vinden!
Ook hier 7 februari uitgerekend. Het is mijn 2e kindje, heb een dochter van 20 maanden. We weten niet wat het word. Hier ook last van bekkenklachten en in de ziektewet.
Hey liszet! gefeliciteerd en leuk een jongetje heb je ook al kindjes of word het je eerste? gaat alles goed met de zwangerschap en hoe voel je je? @leenmar leuk dat ook op 7 februari bent uitgerekend! laat je het geslacht ook nog als verassing tot het geboren word? Spannend hoor!