Vandaag was mijn NOD en vanaf 10 dpo zijn mijn tests al pistier. Zou het leuk vinden met nog een paar dames meer te kletsen! Dus wie nog meer net zwanger en eind juli uitgerekend? Kom maar op met de leuke verhalen!
hoi! Ik had ook in je andere topic gereageerd dat we gelijk lopen Ik wil wel mee kletsen, de andere juli topics zijn al zo groot. Wij zijn zwanger van ons 3e kindje, zwanger van een cryo. Ik vind het weer heel spannend! Jij bent dus ook een vroegtester Ik testte 9 DPO negatief en 11 DPO licht positief.
Ja ik vond her andere topic ook al zo groot, dus vandaar dat ik een nieuwe maakte! Echt toevallig dat we precies gelijk lopen en ook de echo op dezelfde dag hebben. Hoe voel jij je? Ik ben zo onzeker over alles en heb telkens de angst dat er Iers mis zal gaan.
Ja ik snap je angst ik vind het ook weer erg spannend, maar ik kan nu ook wel een beetje genieten. Ben ook nog klacht rij, alleen beetje gevoelige boobs. Bij m'n vorige zwangerschappen was ik erg misselijk vanaf 6 a 7 weken tot een week of 20. Dus ik probeer nog ff te genieten. Maar ik ga ook heel vaak naar de wc om te checken of er geen bloed is. En de echo vind ik ook heel spannend. Heb jij al symptomen?
He dames, ik wil ook wel meebabbelen. Gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Ik ben 29 en sinds februari 2015 bezig voor mn eerste kindje. Nu voor de vierde keer zwanger en toch wel angstig dat het nu wel goed gaat. Ik krijg met 7 weken een echo en daar ben ik wel blij mee, al duurt dat in mijn beleving ook nog eeuwen. Ik heb af en aan meer of minder gevoelige borsten, lage rugpijn en wat steken in mn buik. Liefs
Leuk frummels dat je ook meekletst! ook ik ben in ronde 22 zwanger geworden (en ben ook 29 Haha). Ik heb ook in mijn 7e week een echo. Mag van mij wel eerder want ben erg zenuwachtig of alles wel goed is. Tammie, ik controleer ook telkens of er geen bloed is. Van de week had ik enorme buikpijn, kom dan niet blijven staan en moest echt gaan liggen. Was heel erg bang dat het toch niet gord zat. Nu heb ik een beetje zeurderig gevoel en ook zijn mijn borsten wat gevoeliger. Hopelijk ben je dit keer niet zo misselijk vanaf week 6/7. Lijkt me echt verschrikkelijk!
Jeetje dat is toevallig zeg! Hopelijk kont het nu allemaal goed voor ons! Heb jij eerder ook een miskraam gehad of ben je vooral angstig omdat het zo lang geduurd heeft voor het raak was? Ik ben ook erg bang voor bloed. Ik gebruik nu wel utrogestan en dat geeft wel wat rust omdat ik dit eerder niet gebruikt heb tijdens mn zwangerschappen.
Gezellig frummels! Wat rot dat je miskramen hebt gehad, dat lijkt me echt verschrikkelijk. Ik duim voor een plakkers nu. Voelt het anders nu? @papallona is er een rede dat het lang duurde bij jullie? Ik ben trouwens ook 29
Naast forum (bovenaan op de website), zit een knopje "clubs". Je kan een clubje aanmaken en dan mensen hiervoor uitnodigen en toevoegen. Zo zit je in een besloten clubje wn staat niet alles openbaar. Ik Vind het zelf heel fijn, niet alles staat dan zo openbaar en het praat wat makkelijker.
Jahoor prima, zat ik vorige keer ook in (besloten club). Maar we kunnen hier nog even schrijven om 'leden te werven' haha....of allebei. Ik heb nu wel een goed gevoel Tammie, maar dat had ik de eerste twee zwangerschappen ook...Ik probeer zoveel mogelijk positief denken en mn angsten weg te drukken. Ik heb een aftelapp op mn telefoon richting eerste echo. Dat helpt wel!
Ik heb de app 'countdown'. Als achtergrond heb ik een foto van hoe een embryo eruit ziet met 7 weken gezet, zodat ik weet waar ik naartoe leef
Ik heb ook een aftelapp! Hihi, goed idee om een embryo op de achtergrond te zetten! Ga ik ook ff doen!
Dag dames is er nog ruimte voor mij erbij? Ik heb gister een positieve test gehad. En ik had morgen ongesteld moeten worden. Ik vind het echt superrrrrrr spannend. Ik heb een dochter van 9 en een zoontje van bijna 2. Mijn dochter komt uit een eerdere relatie. Ik heb voordat ik zwanger raakte van zl heel veel miskramen gehad. Dat is een van de redenen dat ik het heel erg spannend en moeilijk vind. Ik ben ook al 34 dus de vruchtbaarheid word alleen maar minder. Ik hoop dat dit een plakkertje is. En ik ook in juli ga bevallen. Ik ga morgen gelijk de verloskundige bellen! Ik merk dat ik het nog moeilijk kan bevatten. Vind het zo iets bijzonders. Zwanger te mogen zijn
Welkom sereenalain en gefeliciteerd! Tuurlijk is er plek. Jeetje jij ook al miskramen meegemaakt, heftig hoor. Snap dat dit dan weer extra spannend is. Liep je in de MM voor de zwangerschap van je zoontje?
Vanochtend heel licht positief getest, nog erg onwerkelijk... mag ik meeschrijven? Merk dat ik het allemaal flink onzeker en spannend vindt
@sabagirl gefeliciteerd meis, hier ook dat onzekere overweldigende gevoel. Het scheelt dat ik een klein manneke om me heen heb drentelen. Beetje afleiding. Anders blijf ik maar malen. @frummels nee ik ben gelukkig om zwanger te worden niet de mm in gegaan. Wel tijdens mijn zwangerschap. Ik bleek zwangerschapsdiabetes te hebben.