Uitgerekend juli 2017 wie volgt??

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door MvJ1984, 27 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babyluvv

Babyluvv Fanatiek lid

28 aug 2016
    1.269
    133
    63
    Vrouw
    Ik zie dat ik al een paar berichten gemist. Dus even een paar pagina's gelezen.
    Gefeliciteerd met jullie zwangerschap NicoleAM, Manaiisa, & Hamava!

MvJ1984 heel veel sterkte gewenst en een hele dikke knuffel voor jou.

Nonma succes morgen meid.. Laat even weten hoe het gegaan is.

Liss90 ik wou dat ik nog maar 1x per anderhalf uur of een uur naar het toilet hoefde.. Mijn toilet bezoekjes zijn bijna elk kwartier, verschrikkelijk! Ik kan beter op het toilet gaan wonen..

Mijn vriend heb ik zonder een normale test te geven(die ik al paar x had gedaan) direct de cb digitaal gegeven, en zij in eerste instantie wat moet ik met dit ding waar je overheen hebt geplast, totdat hij het schermpje zag.. Hahaa

2. MaM8910

MaM8910 Bekend lid

27 sep 2014
    871
    9
    18
    Zuid-holland
    Ik heb een Facebook groep gemaakt Juli 2017 babies. Dit is een geheime groep dus je vrienden kunnen dan niet zien dat je hiervan deel uit maakt! Als jullie toegevoegd willen worden, stuur dan een berichtje met je Facebook naam zodat ik je kan toevoegen aan de groep!

3. Liss90

Liss90 Actief lid

8 jun 2014
    126
    0
    16
    NULL
    NULL
    Pb gestuurd!

4. Humava

Humava Niet meer actief

mvj1984sterkte meid. :(

Ik heb ook nog geen afspraak gemaakt bij de vk. Als mijn testen in het weekend dat goed oplopen bel ik komende week voor een afspraak.

5. Babyluvv

Babyluvv Fanatiek lid

28 aug 2016
    1.269
    133
    63
    Vrouw
    Pb gestuurd!

6. Leii

Leii Actief lid

29 jul 2016
    207
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oooh mvj1984 wat lijkt me dat erg! Heel veel sterkte toegewenst!
    Ik heb nog geen afspraak gemaakt bij de vlk..
    Volgende week ga ik dat doen denk ik, jullie dan?
    Of dacht je, zwanger! En hing je aan de telefoon?😉

7. TanteLien

TanteLien Actief lid

1 nov 2016
    184
    97
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Oh nee, wat erg :( Heel veel sterkte

8. TanteLien

TanteLien Actief lid

1 nov 2016
    184
    97
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik ga me nu aanmelden bij een verloskundige Leii. Kan me gewoon digitaal aanmelden en dan bellen zij terug voor een afspraak.

Heb vanochtend voor de zekerheid nog een testje gedaan en kreeg een berichtje van mijn vriend, nou die streep is wel heel duidelijk. Stiekem geloofde ik het af en toe even niet na die ene test.. Ook al was die ook al flink positief :)

9. Humava

Humava Niet meer actief

Weten jullie toevallig of een vk binnen een aantal kilometer van je huis moet zitten? We 2 jaar geleden verhuisd en de vk waar ik zat toen ik zwanger was van mn dochter en zoon zit nu dus 7km verderop. Ik zou graag daar weer gaan maar geen idee of dat kan.

10. Pancake

Pancake Lid

27 okt 2016
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat veel nieuwe zwangere dames, gefeliciteerd!

MvJ1984 wat erg, heel veel sterkte.

Ik heb me gisteren digitaal aangemeld bij de verloskundige. Ben nog niet teruggebeld, maar verwacht wel binnenkort een telefoontje. Vorige keer had ik het pas bij 6 weken gedaan, maar ik zou nu graag een iets eerdere echo willen (geen idee of ze dat doen), dus dacht dat misschien makkelijker te regelen zou zijn als ik me iets eerder aanmeld.

11. Liss90

Liss90 Actief lid

8 jun 2014
    126
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hi meiden ik maak me toch wel een klein beetje zorgen merk ik.. Heb zo gigantische buikpijn pffff echt niet te houden bijna.. Hopelijk is het een goed teken maar merk dat ik er wel onzeker van wordt zeg..

12. Babyluvv

Babyluvv Fanatiek lid

28 aug 2016
    1.269
    133
    63
    Vrouw
    Je kunt deze vk bellen en het verhaal uitleggen? Dat je daar graag weer bij wilt, maar de afstand 7km langer is.. Dan kunnen ze altijd zeggen of dit wel of niet kan.

13. Babyluvv

Babyluvv Fanatiek lid

28 aug 2016
    1.269
    133
    63
    Vrouw
    Ik heb ook momenten met gigantische buikpijn, in de onderbuik. Deze zijn ook snel weer weg. Maar wat het betekend of het een goed teken is of niet, dat weet ik niet..

14. Humava

Humava Niet meer actief

Ja dat ga ik ook doen idd. Maar ik dacht misschien weet iemand het toevallig :)

15. Humava

Humava Niet meer actief

liss90Ik heb ook buikpijn af en toe. Niet echt dat ik krom lig maar wel vervelend. Er gebeurt natuurlijk van alles met Je lichaam. Als het heel lang aan blijft houden zou ik even een vk bellen.

16. Babyluvv

Babyluvv Fanatiek lid

28 aug 2016
    1.269
    133
    63
    Vrouw
    Nee, ik zou je niet kunnen helpen aan een antwoord.. Ik denk dat er inderdaad wel een maximum aantal km is, maar hoeveel dit dan zal zijn heb ik geen idee van

17. Pancake

Pancake Lid

27 okt 2016
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    Buikpijn is hier ook aanwezig. Ik heb constant zo'n zeurende pijn in mijn onderbuik, heel irritant. Ook geen idee of het een goed teken is of niet. Ik hou mezelf maar voor dat het oké is en dat de pijn er is omdat er wat ruimte gemaakt moet worden.

18. Babyluvv

Babyluvv Fanatiek lid

28 aug 2016
    1.269
    133
    63
    Vrouw
    Zwangerschap gaat wel gepaard met buikpijn.. Omdat inderdaad je baarmoeder moet groeien en alles moet wijken hiervoor. Het zou denk ik pas ernstig zijn wanneer het aanhoud en echt extreem is

19. AKOEKKOEK

AKOEKKOEK Fanatiek lid

16 feb 2016
    1.511
    1.053
    113
    Zierikzee
    Als het goed is staat het op densiteit van de vk wat hun werkgebied is ;). Mijne zit ongeveer10 km verderop.

Wat een buikpijnen allemaal! Laten we hopen dat dat allemaal groeiende baarmoeders zijn :D heb heel af en toe zeurende onderbuik en af en toe steekjes. Voor de rest eigenlijk niets meer :( dat maakt mij weer onzeker.

Iedereen is gewoon zwanger en blijft dat ook! Zo! Wil niet van nog meer afscheiding nemen!

20. Babyluvv

Babyluvv Fanatiek lid

28 aug 2016
    1.269
    133
    63
    Vrouw
    We blijven gewoon ondanks het lastig is, allemaal van het positieve uitgaan.. Jeetje! Ik heb altijd zwanger willen worden en moeder willen worden.. Maar ik vind zwangerschap minder leuk, niet omdat ik m'n kindje niet wil. Maar omdat het toch vanalles met zich mee brengt, zo'n zwangerschap.. kwaaltjes maar ook stiekeme angst.. Mensen laten we de tijd doordraaien naar juli 2017! Dat lijkt mij veel beter.. ;)

Deel Deze Pagina