Uitgerekend juli 2017 wie volgt??

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door MvJ1984, 27 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nonma

Nonma Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.659
    116
    63
    Vrouw
    Marketing
    Amsterdam
    Als het goed is binnen een uur... Als het mis is moet ik vandaag nog terugkomen...

2. Liss90

Liss90 Actief lid

8 jun 2014
    126
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat een spanning.. Ik duim heel hard met je mee!

3. AKOEKKOEK

AKOEKKOEK Fanatiek lid

16 feb 2016
    1.511
    1.053
    113
    Zierikzee
    Jeetje wat spannend, Nonma! Hopelijk krijg je straks goed bericht!🍀🍀🍀

En Liss, buikgriep! Bah! Beterschap hoor 💊💐

Voor de koffiedrinkers onder ons.. Hoe doen jullie het? Ik neem Max 3 bakjes koffie (ochtend,middag,avond) en de rest cafeïne vrij of Rooibos thee. Ik trek het nou echt niet om het zonder koffie te doen, al is dat wel beter 😔

4. Liss90

Liss90 Actief lid

8 jun 2014
    126
    0
    16
    NULL
    NULL
    Haha ik dronk altijd één kopje koffie per dag maar die laat ik nu staan.. Ben over op de groene thee lemon :) voor zover ik las is 1 kopje per dag wel oke toch?

5. Nonma

Nonma Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.659
    116
    63
    Vrouw
    Marketing
    Amsterdam
    Bloeduitslag was goed, hcg was 750, prima voor deze termijn en ws gewoon te vroeg om iets op de echo te zien... Maandag mag ik terugkomen voor een echo... Blijft nog even spannend dus!

Koffie: ik drink niet veel koffie, maar ik let er ook niet echt op hoor... En ik drink best veel cola light, maak me niet zo heel druk over dat soort dingen eerlijk gezegd... Eerste keer ook niet gedaan 😊

6. MaM8910

MaM8910 Bekend lid

27 sep 2014
    871
    9
    18
    Zuid-holland
    Wat fijn Nonma!!

Ik ben geen grote koffie drinker, 2 of 3 per dag normaal gesproken maar nu zit ik op 1 per dag :)

7. Liss90

Liss90 Actief lid

8 jun 2014
    126
    0
    16
    NULL
    NULL

Super fijn Nonma! Gelukkig mag je maandag weer kijken dat is wel heel fijn! Voor nu genieten :)

8. Pancake

Pancake Lid

27 okt 2016
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat fijn dat de bloeduitslag goed was Nonma.

Liss, beterschap!

9. Humava

Humava Niet meer actief

nonma gelukkig was de uitslag goed!! Is toch weer een geruststelling.
    liss90 beterschap!
    NicoleAm ik heb nog 2 testen thuis. Morgen doe ik er nog een en de laatste met 5 weken ofzo. Ik wil wel een knaller zien 😊.

Ik dronk 4 bakken koffie per dag. Nu alleen 's morgens 1 en als ik aan het werk ben ook 's middags een kop.

10. sejh1988

sejh1988 Bekend lid

28 jun 2016
    763
    458
    63
    Taalvrijwilliger, activiteitenbegeleider (vrijwill
    Ik zie dat ik op mijn telefoon heel veel pagina's gemist heb, dus wil toch even de moeite doen om even fatsoenlijk te reageren :D maar jullie gaan zó snel :D

Welkom en gefeliciteerd; Manaiisa en NicoleAM en Humava!

MvJ1984, ongelofelijk veel sterkte :( Geen woorden voor!

Had het geloof ik al eens doorgegeven maar doe het nog een keertje :) SejH1988, 28 jaar, 1e kindje :)

Mooie testen NicoleAM! Spannend dat het er misschien meer zijn!
    Mijn vent bleef alle 3 de testdagen vragen of ik zeker wist dat het niet vals positief was ;)

Ik ben nogal ongeduldig en vlot dus had met 3+6 de verloskundige al gebeld en met 4+3 stond MvM al voor de deur :)

Plassen valt hier gelukkig nog wel mee! Alleen mijn borsten, ze doen zo'n pijn!! Ik kan niet meer zonder bh, zelfs niet in bed.

NicoleAM, ik zal je even een PB sturen voor de FB groep!

Humava, begrijpelijk dat je MvM overslaat!

Ik heb 10, 12 en 14 DPO getest, daarna niet meer. Ik ken mezelf te goed en zou mezelf compleet over de zeik helpen :) Maar ik begrijp 100.000% waarom mensen door testen!!

Ik zie hier iig mooie testen!

Wat een spanning Nonma :(:( Jeetje, ik ga keihard voor je duimen hoor!! Wel mooi dat de bloeduitslag goed was!!

Ah joh Pancake, als het geen slecht weer is heb je wat last van je rug of voel je je niet zo lekker en ga je daarom met de auto! ;) Wat belachelijk dat je niet eerder kon en zo wel dat je zelf moet betalen :( waarom is dat?

Oei Liss, beterschap! Het heerst enorm!

Ik drink alleen maar cafeïne vrije koffie Akoekoek. Maar volgens mij moeten die 3 wel kunnen toch? Zou je niet je lunch koffie ook nog kunnen vervangen voor cafeïne vrij?

Hier nog steeds dagelijks wat bloed bij het afvegen, wisselend van roze naar bruin. Heb zelf het gevoel dat het toch een inspanning dingetje is. Nog 10 dagen, ben de dagen aan het wegstrepen op mijn krijtbord ;)

11. Babyluvv

Babyluvv Fanatiek lid

28 aug 2016
    1.269
    133
    63
    Vrouw
    Jeetje wat voel ik mij verrot! :( krampen en steken.. in mijn onderbuik en net onder mijn borstkas. Geen bloedverlies.. Ik zit steeds te denken om de vk te bellen, of ik langs mag komen .. :( Maar denk dat ik eerst m'n schoonzus die ook zwanger is (van haar 2e) even een appje stuur en vragen wat zij er van denkt.. krampen zijn met vlagen maar niet echt in lage vorm (qua pijn).

Ook kan ik mijn broek niet eens dicht

12. Liss90

Liss90 Actief lid

8 jun 2014
    126
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik had dat dus gister ook en vandaag is mijn buikgriep begonnen :( zo vervelend! Kon gister niks meer van de pijn in mijn buik kon niet eens fatsoenlijk liggen maar nu sinds vanmorgen diaree als water pfff het houdt niet op iedere 5 min zit ik op de wc maar ben wel blij dat dat de reden was van mijn krampen en pijn!

13. Nonma

Nonma Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.659
    116
    63
    Vrouw
    Marketing
    Amsterdam
    Krampen: check... Ik heb echt een Mega zeurende onderbuik😖 word er zo onzeker van!! Maar ja het hoort erbij... Zolang ik geen bloed zie moet ik er maar op vertrouwen dat het goed komt... Die eerste weken,blijven gewoon onzeker!

14. Babyluvv

Babyluvv Fanatiek lid

28 aug 2016
    1.269
    133
    63
    Vrouw
    Hier geen diarree. (Komt misschien nog?) Wel ineens ook ontzettend misselijk! Misschien ook een buikgriep hier? Kon m'n eten ook niet weg krijgen, dus maar laten staan.. Wel heel last van winderigheid.. Sorry voor de tekst..

15. MaM8910

MaM8910 Bekend lid

27 sep 2014
    871
    9
    18
    Zuid-holland
    Buikgriep heerst heel erg!! Doe rustig aan meiden. Probeer zoveel mogelijk water te drinken en rustig te doen :)

16. sejh1988

sejh1988 Bekend lid

28 jun 2016
    763
    458
    63
    Taalvrijwilliger, activiteitenbegeleider (vrijwill
    Buikgriep heerst idd en vergeet niet wat de zwangerschap met je darmen doet!
    Ik heb PDS en het duurde even voordat ik de krampen van elkaar kon onderscheiden. Ik heb nu ook best vaak last van buikpijn en hevige krampen en dat zijn 9 van de 10 keer mijn darmen.
    Die schijnen al alle kanten op geduwd te worden, dus kan me voorstellen dat ze daarvan van streek raken ;)

Hoop dat het je een beetje gerust stelt. Maar als je het niet vertrouwd, bellen! Ik heb al 3x gebeld. Voelde me ook een zeur maar ze namen me heel serieus.

Kwam er net achter dat mijn vader mijn zwangerschap door verteld heeft aan de buurman. Das nou zo'n vent die zn kop niet kan houden.
    Buiten het feit dat ik ze gevraagd heb hun mond te houden, is het ook nieuws wat uit mijn mond moet komen!
    Ben er heel boos en verdrietig om :(

17. TanteLien

TanteLien Actief lid

1 nov 2016
    184
    97
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Wat fijn Nomna! En maandag is gelukkig ook niet te ver weg.

Ik ben vandaag gebeld en mijn afspraken staan ook! Vond het zo raar dat iemand me opbelde en zei gefeliciteerd met je zwangerschap haha. 22 november intake en op 7 december de eerste echo. Ik kan echt niet wachten!!

Ik dronk eerst iedere dag 1 kopje koffie en daar ben ik nu helemaal vanaf gestapt. Al mis ik hem wel.. Nu drink ik in de ochtend een kopje groene thee, is gelukkig ook lekker, zeker met dit koude weer.

18. Babyluvv

Babyluvv Fanatiek lid

28 aug 2016
    1.269
    133
    63
    Vrouw
    Helaas is mijn ontlasting zojuist net ook veranderd.. ik vermoed een buikgriep je hier? Zou de meest positieve verklaring zijn denk ik? Van de krampen enzo

19. TanteLien

TanteLien Actief lid

1 nov 2016
    184
    97
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    ♡ZWANGER♡

1 juli
    Sehj1988
    Babyluvv

2 juli

3 juli
    Smitje

4 juli

5 juli

6 juli
    Nonma

7 juli

8 juli
    1548
    Liss90
    TanteLien - 25 jaar - 1e kindje

9 juli
    Akoekoek - 26 jaar - 1e kindje

10 juli
    Bubbels84

11 juli

12 juli
    Weetutniet

13 juli
    Humava - 31 jaar - 3e kindje

14 juli
    Manaiisa - 36 jaar - 4e kindje

15 juli

16 juli
    NicoleAM - 29 jaar - 1e kindje

17 juli

18 juli

19 juli

20 juli

21 juli

22 juli

23 juli

24 juli

25 juli

26 juli

27 juli

28 juli

29 juli

30 juli

31 juli

♡ Afspraken ♡

Oktober

November
    4 November - Nonma - 1e echo
    10 november - weetutniet - 1e (extra vroege) echo
    14 november - 1548 - intake/1e echo
    14 november - Sehj1988 - intake/1e echo
    18 november - Babyluvv - 1e echo
    22 november - TanteLien - intake
    24 november - Akoekoek - 1e echo
    24 november - NicoleAM - 1e echo
    29 november - liss90 - 1e echo/intake
    29 november - weetutniet - echo/intake

December
    1 december - Bubbels84 - intake
    7 december - TanteLien - 10 weken echo
    12 december - Bubbels84 - termijnecho

Dit is het lijstje wat ik tot nu toe kon maken, met de informatie die ik hier heb gevonden! Ik hoop dat jullie het ook een leuk lijstje vinden en het leuk vinden hiermee door willen gaan. Als jullie ook al afspraken hebben bij de gyn/vk/arts kunnen jullie die erbij zetten. En mensen die "nieuw" hier mee willen kletsen zich ook op de datum willen zetten

Tot onze grote verdriet zijn Toto en MvJ1984 van de lijst af en willen we Toto en MvJ1984 heel veel sterkte wensen![/QUOTE]

20. MaM8910

MaM8910 Bekend lid

27 sep 2014
    871
    9
    18
    Zuid-holland
    Balen Sejh1988! Echt vervelend als iemand anders je geheimpje doorverteld, zeker als je weet dat die ook zijn mond niet kan houden!

Deel Deze Pagina