♡ZWANGER♡ 1 juli Sejh1988 Babyluvv 2 juli 3 juli Smitje 4 juli 5 juli 6 juli Nonma 7 juli 8 juli 1548 Liss90 TanteLien - 25 jaar - 1e kindje 9 juli Akoekoek - 26 jaar - 1e kindje 10 juli Bubbels84 11 juli 12 juli Weetutniet 13 juli Humava - 31 jaar - 3e kindje 14 juli Manaiisa - 36 jaar - 4e kindje 15 juli 16 juli NicoleAM - 29 jaar - 1e kindje 17 juli 18 juli 19 juli 20 juli 21 juli 22 juli 23 juli 24 juli 25 juli 26 juli 27 juli 28 juli 29 juli 30 juli 31 juli ♡ Afspraken ♡ Oktober November 4 November - Nonma - 1e echo 10 november - weetutniet - 1e (extra vroege) echo 14 november - 1548 - intake/1e echo 14 november - Sehj1988 - intake/1e echo 18 november - Babyluvv - 1e echo 22 november - TanteLien - intake 24 november - Akoekoek - 1e echo 24 november - NicoleAM - 1e echo 29 november - liss90 - 1e echo/intake 29 november - weetutniet - echo/intake December 1 december - Bubbels84 - intake 7 december - TanteLien - 10 weken echo 12 december - Bubbels84 - termijnecho Dit is het lijstje wat ik tot nu toe kon maken, met de informatie die ik hier heb gevonden! Ik hoop dat jullie het ook een leuk lijstje vinden en het leuk vinden hiermee door willen gaan. Als jullie ook al afspraken hebben bij de gyn/vk/arts kunnen jullie die erbij zetten. En mensen die "nieuw" hier mee willen kletsen zich ook op de datum willen zetten Tot onze grote verdriet zijn Toto en MvJ1984 van de lijst af en willen we Toto en MvJ1984 heel veel sterkte wensen!
Pa belde net geëmotioneerd en met hangende pootjes. Voel zich heel rot, maar het was hem in zijn enthousiasme ontglipt. Daar kan ik dan ook weer niet lang boos over blijven want zoiets zou mij ook kunnen gebeuren. Gezegd dat ik wel teleurgesteld was en dat als ie nu z'n mond houd we vriendjes blijven Ik denk echt dat het een buikgriepje is Babyluvv
Jeetje wat is er al weer veel geschreven zeg! Ik kom net terug van mijn werk en heb alles even snel doorgelezen, maar ga het strakjes nog even goed doen! Spannend voor iedereen he? En die buikgriep.. Pff.. Beterschap 😳 Ik ben moeeeeee zo moe. En mijn borsten doen errgg pijn, hele dag al zo'n gevoel van toeschietreflex.. (voor de mensen die nog geen borstvoeding hebben gegeven beetje lastig om uit te leggen, maar dat gevoel heb je alsof je borsten ineens vollopen met melk en het er uit moet.. Of zoiets 🙈 Mijn vorige zwangerschap had ik bekkeninstabiliteit en nu na een dag werken heb ik best last van mijn rug, net boven mijn rechterbil en ik ben er echt bang voor. NIET fijn en zeker niet met drie kleintjes erbij..
sejh1988 wat jammer dat je vader het al heeft doorverteld. Ik hoop dat de buurman het voor zich houdt. Manaiisa wat je zegt over je borsten heb ik ook een beetje. Doet bij mij niet veel zeer maar wel dat gevoel van toeschietreflex idd. Ik heb bij m'n vorige zwangerschappen geen last van mijn borsten gehad dus dit is nieuw voor mij. Bekkeninstabiliteit heb ik ook gehad. Ik ga gelijk goed oefeningen doen en hopelijk heb ik er dan niet zo veel last van. Ik ben ook niet fit vandaag. Stront verkouden ik heb hoofdpijn en ben zo moe! En dan zijn de buren ook nog aan het verbouwen en precies nú aan onze kant in de muur aan het boren en hakken. Echt niet grappig op het moment.
Mijn hele maag inhoud is zojuist ook eruit gekomen. Mn buikpijn is met vlagen lijkt op menstruatie pijn. Ik heb dit op internet gevonden: Vooral in het begin van je zwangerschap kunnen deze krampen heel vervelend zijn, je baarmoeder groeit dan extra hard. Het lijkt dan precies op menstruatiepijn. Probeer toch te ontspannen. Daar klam ik mij aan vast. Heb het nummer van de vk gebeld zonder resultaat want er was geen spreekuur. Durfde niet op "1" te drukken, de noodnummer. Ik maal mezelf ook gewoon compleet de kop gek. Dat zei een collega van mij vandaag nog..
Hartstikke logisch meid. Het is ook spannend. Probee toch te ontspannen en te onthouden dat stress en spanning ook niet goed is voor de beeb. Het klinkt wss l*llig maar je hebt er 0 invloed op. Goed voor jezelf zorgen en jezelf (laten) verwennen! Oh die rot bekkeninstabiliteit he Manaiisa en Humava. Ik ben een van de 'gelukkige' die er voor de zwangerschap al last van heeft, heb ook gelijk bij de bekken fysio aan de bel getrokken. Goed dat jullie al oefeningen hebben. 'Voordeel' is wel dat je het vroeger herkent. Doe maar rustig aan (tot zover dat kan ) Ik snap ook echt niet hoe borsten zo pijnlijk kunnen zijn... Vannacht geprobeerd zonder bh/top te slapen. Gewoon echt een No-Go, niet te doen Beterschap Humava, hopelijk voel je je snel beter! Ik jank al de hele dag zonde rede Laat het maar gewoon gaa, toch geen houden aan haha.
Her voelt inderdaad als menstruatiepijn... Heel vervelend want het voelt zo tegenstrijdig, maar het hoort er echt bij! Sterkte met de buikgriep!! Vermoeidheid is hier ook alom aanwezig! Ik herken dit niet van mijn zoontje, toen voelde ik vrij weinig... Heb ook nergens trek in... Niet echt misselijk maar gewoon nergens trek in..
Babyluvv, die buikpijn/krampen horen er echt bij. Het is een beetje lullig maar ik heb vier miskramen gehad en ze komen allemaal onverwachts. Bloedverlies gehad, zowel bij miskramen als bij goede Zwangerschap.. Misselijkheid idem dito helaas. Het enige wat je kunt doen is zo goed mogelijk voor jEzelf Zorgen, en pak je rust want je hebt hem nodig. En ik weet heel goed hoe onzeker je kunt zijn, ik ben het nu ook. Maar ik probeer te vertrouwen op een goede afloop, maar het is heel moeilijk. Maar je hebt er geen grip op.. Dus dan maar positief proberen te blijven! Ik hoop niet dat ik nu heel pessimistisch klink. Maar we moeten zo goed als kan vertrouwen op ons lichaam!
Manaiisa, ik heb ook wel dat pessimisme.. 2 keer eerder zwanger geweest en ik heb nu nog geen kinderen rondlopen. Denk soms dat het er niet inzit voor ons.. maar misschien nu wel!? Daarom hoop ik zo hard dat het er 2 of 3 zijn want dan is de kans groter dat er iig 1tje overblijft aan het eind van de zwangerschap. Nog 20 dagen tot de echo 😂😂
Ik was een heel bericht aan het typen maar toen viel mijn telefoon uit, grr. Ik wilde zeggen dat ik heel goed begrijp dat je de hoop verliest, nadat ik vier miskramen achter elkaar had dacht ik ook dat het nooit meer zou lukken. Maar toch, heb drie gezonde kinderen! En ik ken ook een aantal vrouwen die echt moeilijk zwanger raakten, die uiteindelijk minstens twee kinderen kregen. Verlies niet het vertrouwen, ook al is dat moeilijk.
Ps... Wat voor oefeningen doen jullie voor je rug? Ik kan me de oefeningen niet zo herinneren en ik ben maar in bed gaan liggen omdat ik van de rugpijn niet meer kon zitten..
Ik heb niet echt oefeningen voor mijn rug maar ben wel van plan met deze te gaan beginnen: https://m.youtube.com/watch?v=bEiGdAi5Szo
Planken, planken, planken en nog eens planken haha. Ook heb ik een fitnessbal, dan moet ik op m'n rug gaan liggen, benen op de bal en dan langzaam van links naar rechts rollen. Ook mag ik op mijn rug gaan liggen en mijn heupen optillen. Ik wil mij sowieso gaan aanmelden bij Zwangerfit. Dat is voornamelijk gebaseerd op bekken problematiek
Hallo Dames, Mag ik meeschrijven? Heb vandaag tweemaal een positieve test gehad. Heb de testen van de Kruitvat gebruikt. Volgens een berekening op basis van mijn laatste menstruatie zou ik tussen 7 en 14 juli 2017 uitgerekend zijn.
bjearn welkom! Gefeliciteerd met je positieve test! Wordt dit jullie eerste kindje? Ik doe op het moment vooral oefeningen voor mijn onderrug, die heb ik laatst bij de fysio gekregen. Als ik echt weer last van m'n bekken ga krijgen ga ik weer naar de bekken fysio. Ik ben de hele week al zo vroeg wakker. Ik ben onwijs moe maar elke morgen tussen 5 en 6 wakker.
Dankje wel. Er is op dit moment alleen geen spraken meer van een 'jullie'. De vader heeft heel recent de relatie verbroken omdat hij een ander had. Hij is al wel op de hoogte, dit heb ik direct na een positieve test gedaan. Heb hem gevraagd overna te gaan denken.
Welkom Bjearn! Gefeliciteerd! Wel vreselijk voor je dat je er nu dan alleen voor staat zeg! Hopelijk komen jullie er goed uit samen...
Dit was een nacht from hell! Jeetje.. Gister nadat ik gedouched heb en m'n hele maag inhoud eruit kwam, dacht ik ik drink alleen nog.. Daar kwam de melk, later ook de water.. Nogmaals water. Toen thee. Weer water. Ik kon niks binnen houden. Vriendlief was het echt zat dat gespuug en ook bezorgd. Dus die had huisartsenpost al gebeld. In middels had ik wat slaap gevonden, dus konden we weer wakker worden om met de ha post aan de telefoon. Ze stelde mij allemaal vragen, waarop ik veel nee kon antwoorden waardoor ik nog niet direct langs hoef te komen. Daar was ik een beetje chagrijnig op, ik wou dat deze vrouw mij hielp. Ze moest het overgeven stoppen en mijn buik verzachten. De diarree interesseerde me op dat moment niet.. Maar ik moest afwachten en aanzien. Als mijn situatie verslechterde moest ik direct weer bellen en terug komen. Inmiddels had ik reuze dorst. Maar het enige wat ik mocht van die vrouw was elke 10min een nipje water .. Een uur dat vol te hebben gehouden toch maar in slaap vallen. Tot ik paar uur wakker werd van de dorst en dan ging een glas water.. heerlijk! Totdat er ook weer uit kwam
bjearn wat een nare situatie zeg. Hopelijk komen jullie er samen uit. Babyluvv gets wat vervelend dat je zo ziek bent. De assistente van de ha kan ook niet zoveel doen als je griep hebt. Sterkte hopelijk knapt je snel weer op.
Nee ze kunnen dan ook niet zo veel doen, klopt.. Ook al zou je willen van wel. Dat je mag langs komen en alles is weer goed. Maar mijn buikgriep is ook niet ernstig genoeg. Zonder bloed bij de urine, ontlasting of overgeven.. Nee mevrouw ik heb geen hoofdpijn dus ook niet uitgedroogd. Dus ik kon prima thuisblijven vanacht.