Hmm ja als je maar op 1 dag onbeschermde seks hebt gehad is dat de enige kans idd. Vervelend meid dat ze niet goed oplopen. Ik ga voor je duimen dat het toch goed zit.
Hoi Palmboom, welkom! Wanneer is je uitgerekende datum? Dan zet ik je op de lijst. Manaiisa; is inderdaad nog heel licht (( ik hoop dat ie alsnog donkerder wordt de komende dagen. Ik heb zelf nog niet getest, ik lig nog in bed.
Hoi meiden, Mag ik me voorzichtig hier komen melden? Al een paar dagen lichte testen, maar ze lopen netjes op. De test van vanmorgen maakt het dat we het langzaam gaan geloven. Ik vind het super spannend weer en tevens ook een beetje dubbel gezien we gisteren te horen kregen dat VL zijn oma is overleden.
Het streepje droogt vast nog wel iets doneder op maar dan nog zit er vrees ik geen oploop in je testen wat je wel graag had willen zien... vrees dat het er niet heel rooskleurig uitziet meis....pff wat vervelend die onzekerheid hè?
Nou, ik ben blij met mijn test vandaag. Nog geen hele klanner maar gaat de goede kant op Jairy: Welkom! Wil je ook jouw (geschatte) uitgerekende datum doorgeven? Dan zet ik je ook op de lijst
Netjes nicole! Welkom nieuwe dames! Benieuwd hoe groot de club wordt haha, zal een hele lijst worden! Veel praten ook in de andere juli club of niet?
Mooie test! Mijn uitgerekende datum zou voor nu 17 juli zijn, exact 6 jaar en drie dagen na mijn zoontje zijn verjaardag dan haha.
Ziet er netjes uit Nicole. Hoeveel testen heb je nu gedaan? En hoe lang ben je nog van plan om door te testen?
♡ZWANGER♡ 1 juli Sejh1988 Babyluvv 2 juli 3 juli Smitje 4 juli 5 juli 6 juli Nonma 7 juli 8 juli 1548 Liss90 TanteLien - 25 jaar - 1e kindje 9 juli Akoekoek - 26 jaar - 1e kindje 10 juli Bubbels84 Skyangel 11 juli 12 juli Weetutniet 13 juli Humava - 31 jaar - 3e kindje 14 juli Manaiisa - 36 jaar - 4e kindje Bjearn - 23 jaar - 1e kindje 15 juli 16 juli NicoleAM - 29 jaar - 1e kindje 17 juli Jairy0811 - 26 jaar - 3e kindje 18 juli 19 juli 20 juli 21 juli 22 juli 23 juli 24 juli 25 juli 26 juli 27 juli 28 juli 29 juli 30 juli 31 juli ♡ Afspraken ♡ Oktober November 4 November - Nonma - 1e echo 10 november - weetutniet - 1e (extra vroege) echo 14 november - 1548 - intake/1e echo 14 november - Sehj1988 - intake/1e echo 18 november - Babyluvv - 1e echo 22 november - TanteLien - intake 24 november - Akoekoek - 1e echo 24 november - NicoleAM - 1e echo 29 november - liss90 - 1e echo/intake 29 november - weetutniet - echo/intake December 1 december - Bubbels84 - intake 7 december - TanteLien - 10 weken echo 12 december - Bubbels84 - termijnecho Dit is het lijstje wat ik tot nu toe kon maken, met de informatie die ik hier heb gevonden! Ik hoop dat jullie het ook een leuk lijstje vinden en het leuk vinden hiermee door willen gaan. Als jullie ook al afspraken hebben bij de gyn/vk/arts kunnen jullie die erbij zetten. En mensen die "nieuw" hier mee willen kletsen zich ook op de datum willen zetten Tot onze grote verdriet zijn Toto en MvJ1984 van de lijst af en willen we Toto en MvJ1984 heel veel sterkte wensen!
Ik heb 3 testen gedaan, die 2 die je ziet en de eerste van 11 dpo. Ik wil er nog wel een echte knaller zien. Heb toch nog een aantal testen liggen.
In de bvallingsforum is er ook een juli 1 tm 15 club. Dan ia de omvang wat beter beheersbaar . Ik vind het altijd zo verwarrend die twee forums want zowel in bevalling als zwangerschap club staan ze op maand ingedeeld.
Jairy; ik heb het aangepast Bubbels; oh dat wist ik niet.. naja ik blijf gewoon alleen hier en de Facebook groep. Ik sta nu ook op 16 juli uitgerekend dus val al niet in die groep
Ik heb wel even een berichtje gestuurd naar die groepen over de Facebook groep! Kijken of we die kunnen vergroten
jairy welkom! Leuk ook jij voor een 3e kindje NicoleAM je testen Zien er mooi uit! Ik ga ook nog voor een knaller, donderdag denk ik dan ben ik 5 weken zwanger.
Woohooo ik mag me ook een trotse bezitter noemen van een mooie test!! Zooo blij nu hopen dat alles goed blijft gaan. Als alles goed is ben ik op 14-7 uitgerekend.
Wat een hoop nieuwe mensen allemaal! Leuk leuk! Welkom en gefeliciteerd allemaal! Manaiisa, hoe ziet je test er opgedroogd uit? Kv heeft veel tijd nodig helaas.