Welkom Liss! Mooie test! Sejh, oh bah! Dat werkt niet echt ook niet echt mee! Heb zelf MS, gelukkig niet veel last van maar wel moe! Maar voel me voor de rest prima. Alleen nog wat last van krampjes. Don't like that.
Hier doe ik zeker weer mee met mvm. Altijd vanaf week 6 meegedaan. Helaas al 2 keer na drie weken moeten afbellen, maar heb toch mooi wel kannen kunnen vullen toen. Alle beetjes helpen toch.
Ik wil ook graag mee komen kletsen! Ik ben in de 2e ronde zwanger geraakt en heb gister positief getest.. Volgens de berekening zal ik vandaag 5weken zwanger zijn. En uitgerekend op 1juli.. Dus het kan ook zo maar een 'juni kindje' zijn of later dan 1juli. Maar voor nu houden we het op 1juli! 18november heb ik op 7+6 mijn eerste echo.. En hoop daarna gauw meer echo's te hebben & ook een termijn echo
Welkom babyluvv en gefeliciteerd! Fijn Toto! Lekker genieten nu! Pfff, wat is er toch gebeurt met de kruidvat testen?! Ik dacht dat mijn test niet meer opliep, maar die test wordt gewoon buiten de afleestijd donker! Want hij is wel donkerder dan gister! Gelukkig. Maar stressen! Weet nog niet of ik mee doe met mvm. Vorige zwangerschap wel gedaan, maar wil eerst meer zekerheid over mijn zwangerschap. Misschien dat ik het later alsnog doe hoor. wel goed doel natuurlijk!
Ja ik vind die kruidvat testen ook niet meer wat het geweest is hoor! Met Clearblue wel overduidelijk.. Net even die digitale gedaan en daar stond op "zwanger 1-2" en dan komt het wel écht binnen moet ik zeggen haha.
Dankjulliewel! Ik wil jullie allemaal ook feliciteren en een fijne zwangerschap wensen. Welke kwaaltjes hebben jullie al? Ik heb sinds vanacht onzettend last van mijn borsten en tepels. Om serieus gek van te worden. Verder vind ik alles stinken, echt letterlijk alles. Zelfs bleek, vroeger hield ik van de geur van bleek, mijn darmen zijn erg druk bezig met rommelen en ik heb zo nu en dan buikpijn. Gelukkig blijft misselijkheid tot nu toe weg. Is het leuk om een lijstje te maken? Wie welke datum is uitgerekend en wie wanneer een afspraak (arts, gyn, vk heeft?)
♡ZWANGER♡ 1 juli Sehj1988 Babyluvv 2 juli 3 juli Smitje 4 juli 5 juli 6 juli Liss90 7 juli 8 juli 1548 9 juli AKOEKKOEK Toto 10 juli 11 juli MvJ1984 12 juli 13 juli 14 juli 15 juli 16 juli 17 juli 18 juli 19 juli 20 juli 21 juli 22 juli 23 juli 24 juli 25 juli 26 juli 27 juli 28 juli 29 juli 30 juli 31 juli ♡ Afspraken ♡ Oktober November 14 november - 1548 - intake vk / 1e echo 14 november - Sehj1988 - intake / 1e echo 18 november - Babyluvv - 1e echo Dit is het lijstje wat ik tot nu toe kon maken, met de informatie die ik hier heb gevonden! Ik hoop dat jullie het ook een leuk lijstje vinden en het leuk vinden hiermee door willen gaan. Als jullie ook al afspraken hebben bij de gyn/vk/arts kunnen jullie die erbij zetten. En mensen die "nieuw" hier mee willen kletsen zich ook op de datum willen zetten
Nou, vanochtend tijdens het kijken van een film mezelf 5 keer moeten bedwingen om niet te gaan huilen hahaha! Af en toe soort krampen in m'n onderbuik. Mooie lijst! Mooi overzichtelijk! Maarre, ik ga een meisje krijgen hoor hahaha. Zal ook maar eens een mailtje sturen naar de VK.
Haha, op zich maakt het mij niet uit. Maar een meisje zou ik wel erg leuk vinden. Ook omdat in mijn vriend zijn familie alle eerst geborenen jongens zijn! En ik dwars genoeg ben om dus eerst een meisje te krijgen Maar het belangrijkste is dat deze zwangerschap wel goed gaat!
Hallo allen, Wil graag meekletsen.. Ik moet het allemaal nog wat laten bezinken maar ben zwangerrr vandaag 4 testen gedaan en een cb digitaal er tegen aangegooid wel een beetje vroeg maar ik had een vreemde menstruatie de laatste keer.... cb gaf 1-2 weken aan en heb mijzelf op 3 weken en 4 dagen gezet Uitgerekend op 12 juli.... Ik ga nu even verder hyperen en zal later alles even teruglezen
♡ZWANGER♡ 1 juli Sehj1988 Babyluvv 2 juli 3 juli Smitje 4 juli 5 juli 6 juli Liss90 7 juli 8 juli 1548 9 juli AKOEKKOEK Toto 10 juli 11 juli MvJ1984 12 juli Weetutniet 13 juli 14 juli 15 juli 16 juli 17 juli 18 juli 19 juli 20 juli 21 juli 22 juli 23 juli 24 juli 25 juli 26 juli 27 juli 28 juli 29 juli 30 juli 31 juli ♡ Afspraken ♡ Oktober November 14 november - 1548 - intake vk / 1e echo 14 november - Sehj1988 - intake / 1e echo 18 november - Babyluvv - 1e echo Dit is het lijstje wat ik tot nu toe kon maken, met de informatie die ik hier heb gevonden! Ik hoop dat jullie het ook een leuk lijstje vinden en het leuk vinden hiermee door willen gaan. Als jullie ook al afspraken hebben bij de gyn/vk/arts kunnen jullie die erbij zetten. En mensen die "nieuw" hier mee willen kletsen zich ook op de datum willen zetten
Van harte gefeliciteerd! 🍼 Geniet van je zwangerschap. & dat hyperen zal snel voorbij zijn denk ik hahaa.. Ik was eergisteren ook helemaal hyper! En natuurlijk ook superblij. Nu alleen nog maar superblij, ik ben te snel doodop om nog te hyperen
Ah op die manier! Ik liep vanmiddag met vriendlief in het dorp.. En er was van alles te doen en toen zat er een meisje (jaar of 2 / 3) bij zo'n kraampje waar kappers aanwezig waren. Werd haar mooie lange haren ingevlochten. Ik betrapte mij erop dat ik wel 5minuteb heb staan kijken en even heerlijk weggedroomd. Ik vind allebei erg leuk hoor, zowel meisjes als jongetjes... maar als je bedenkt, de haartjes laten invlechten enzo.
Hahaha dat zou ik ook kunnen doen! Ben benieuwd of we hier straks allemaal een gevoel hebben wat het wordt en het dan ook goed hebben. Willen we het ook allemaal weten? Wij iig wel. En dan komt er, natuurlijk, een feestje!