ZWANGER♡ 1 juli Sejh1988 - 28 jaar - 1e kindje 2 juli Esther21 - 26 jaar - 2e kindje 3 juli Smitje 4 juli 5 juli 6 juli 7 juli Leeuwtje18 - 26 jaar - eerste kindje 8 juli 1548 Liss90 TanteLien - 25 jaar - 1e kindje Babyluvv 9 juli Akoekoek - 26 jaar - 1e kindje 10 juli Bubbels84 Skyangel 11 juli Leii - 26 jaar - 1e kindje 12 juli Weetutniet 13 juli Humava - 31 jaar - 3e kindje Butterflypassion - 27 jaar - 1e kindje 14 juli Bjearn - 23 jaar - 1e kindje Veertje86 - 30 jaar - 1e kindje 15 juli 16 juli NicoleAM - 29 jaar - 1e kindje Lisa2 - 32 jaar - 2e kindje 17 juli Jairy0811 - 26 jaar - 3e kindje 18 juli 19 juli 20 juli 21 juli 22 juli 23 juli 24 juli 25 juli 26 juli 27 juli 28 juli 29 juli 30 juli 31 juli ♡ Afspraken ♡ Oktober November 10 november - weetutniet - 1e (extra vroege) echo 11 november - Bjearn - afspraak huisarts 14 november - 1548 - intake/1e echo 14 november - Sehj1988 - intake/1e echo 15 november - Esther21 - intake/1e echo 18 november - Babyluvv - 1e echo 22 november - TanteLien - intake 24 november - Akoekoek - 1e echo 24 november - NicoleAM - 1e echo 29 november - liss90 - 1e echo/intake 29 november - weetutniet - echo/intake December 1 december - Bubbels84 - intake 7 december - TanteLien - 10 weken echo 7 december - Lisa2 - eerste echo 12 december - Bubbels84 - termijnecho Dit is het lijstje wat ik tot nu toe kon maken, met de informatie die ik hier heb gevonden! Ik hoop dat jullie het ook een leuk lijstje vinden en het leuk vinden hiermee door willen gaan. Als jullie ook al afspraken hebben bij de gyn/vk/arts kunnen jullie die erbij zetten. En mensen die "nieuw" hier mee willen kletsen zich ook op de datum willen zetten Tot onze grote verdriet zijn Toto, Nonma, Manaiisa en MvJ1984 van de lijst af en willen we Toto, Nonma, Manaiisa en MvJ1984 heel veel sterkte wensen!
Pff, ik vind het wel lastig hoor.. Veel afvallers al en nog meer als 2 weken tot de echo. Ik probeer zo goed mogelijk positief te blijven! Gelukkig voel ik me wel al echt zwanger en heb ik last van kwaaltjes, is toch echt een opluchting voor mij.
Oh nonma wat verdrietig. Een prachtige knalstreep zegt dus niks. Dat is niet altijd bemoedigend nee, maar ja afwachten is het enige wat we kunnen doen!
Ooh nee Nonma en Manaiisa wat verdrietig dit. Heel veel sterkte! Is het gebruikelijk dat er eerst een echo komt en daarna de intake? Om eerst te kijken of alles goed lijkt of zo? Bedankt
Sterkte Nonma leii dan kan de echoscopiste de echo doorgeven aan de vk en kan zij evt dingen met je bespreken als je daar bent.
ZWANGER♡ 1 juli Sejh1988 - 28 jaar - 1e kindje 2 juli Esther21 - 26 jaar - 2e kindje 3 juli Smitje 4 juli 5 juli 6 juli 7 juli Leeuwtje18 - 26 jaar - eerste kindje 8 juli 1548 Liss90 TanteLien - 25 jaar - 1e kindje Babyluvv 9 juli Akoekoek - 26 jaar - 1e kindje 10 juli Bubbels84 Skyangel 11 juli Leii - 26 jaar - 1e kindje 12 juli Weetutniet 13 juli Humava - 31 jaar - 3e kindje Butterflypassion - 27 jaar - 1e kindje 14 juli Bjearn - 23 jaar - 1e kindje Veertje86 - 30 jaar - 1e kindje 15 juli 16 juli NicoleAM - 29 jaar - 1e kindje Lisa2 - 32 jaar - 2e kindje 17 juli Jairy0811 - 26 jaar - 3e kindje 18 juli 19 juli 20 juli 21 juli 22 juli 23 juli 24 juli 25 juli 26 juli 27 juli 28 juli 29 juli 30 juli 31 juli ♡ Afspraken ♡ Oktober November 10 november - weetutniet - 1e (extra vroege) echo 11 november - Bjearn - afspraak huisarts 14 november - 1548 - intake/1e echo 14 november - Sehj1988 - intake/1e echo 15 november - Esther21 - intake/1e echo 18 november - Babyluvv - 1e echo 22 november - TanteLien - intake 24 november - Akoekoek - 1e echo 24 november - NicoleAM - 1e echo 29 november - liss90 - 1e echo/intake 29 november - weetutniet - echo/intake December 1 december - Bubbels84 - intake 3 december- Humava - eerste echo 7 december - TanteLien - 10 weken echo 7 december - Lisa2 - eerste echo 7 december - Humava - intake 12 december - Bubbels84 - termijnecho Dit is het lijstje wat ik tot nu toe kon maken, met de informatie die ik hier heb gevonden! Ik hoop dat jullie het ook een leuk lijstje vinden en het leuk vinden hiermee door willen gaan. Als jullie ook al afspraken hebben bij de gyn/vk/arts kunnen jullie die erbij zetten. En mensen die "nieuw" hier mee willen kletsen zich ook op de datum willen zetten Tot onze grote verdriet zijn Toto, Nonma, Manaiisa en MvJ1984 van de lijst af en willen we Toto, Nonma, Manaiisa en MvJ1984 heel veel sterkte wensen!
ZWANGER♡ 1 juli Sejh1988 - 28 jaar - 1e kindje 2 juli Esther21 - 26 jaar - 2e kindje 3 juli Smitje 4 juli 5 juli 6 juli 7 juli Leeuwtje18 - 26 jaar - eerste kindje 8 juli 1548 Liss90 TanteLien - 25 jaar - 1e kindje Babyluvv 9 juli Akoekoek - 26 jaar - 1e kindje 10 juli Bubbels84 Skyangel 11 juli Leii - 26 jaar - 1e kindje 12 juli Weetutniet 13 juli Humava - 31 jaar - 3e kindje Butterflypassion - 27 jaar - 1e kindje 14 juli Bjearn - 23 jaar - 1e kindje Veertje86 - 30 jaar - 1e kindje 15 juli 16 juli NicoleAM - 29 jaar - 1e kindje Lisa2 - 32 jaar - 2e kindje 17 juli Jairy0811 - 26 jaar - 3e kindje 18 juli 19 juli Barbsan - 20 jaar - 2e kindje 20 juli 21 juli 22 juli 23 juli 24 juli 25 juli 26 juli 27 juli 28 juli 29 juli 30 juli 31 juli ♡ Afspraken ♡ Oktober November 10 november - weetutniet - 1e (extra vroege) echo 11 november - Bjearn - afspraak huisarts 14 november - 1548 - intake/1e echo 14 november - Sehj1988 - intake/1e echo 15 november - Esther21 - intake/1e echo 18 november - Babyluvv - 1e echo 22 november - TanteLien - intake 24 november - Akoekoek - 1e echo 24 november - NicoleAM - 1e echo 29 november - liss90 - 1e echo/intake 29 november - weetutniet - echo/intake December 1 december - Bubbels84 - intake 3 december- Humava - eerste echo 7 december - TanteLien - 10 weken echo 7 december - Lisa2 - eerste echo 7 december - Humava - intake 12 december - Bubbels84 - termijnecho Dit is het lijstje wat ik tot nu toe kon maken, met de informatie die ik hier heb gevonden! Ik hoop dat jullie het ook een leuk lijstje vinden en het leuk vinden hiermee door willen gaan. Als jullie ook al afspraken hebben bij de gyn/vk/arts kunnen jullie die erbij zetten. En mensen die "nieuw" hier mee willen kletsen zich ook op de datum willen zetten Tot onze grote verdriet zijn Toto, Nonma, Manaiisa en MvJ1984 van de lijst af en willen we Toto, Nonma, Manaiisa en MvJ1984 heel veel sterkte wensen!
Hier bij de praktijk doen de verloskundige zelf de echo tijdens de intake maken, maar inderdaad zoals Humeva zegt indien dit niet zo is dan kan de echoscopist het doorgeven aan je vk. Manaiisa, jij ook een hele hele dikke knuffel!
Zeker veel afvallers, maar dat moet je toch proberen los te zien . Ik heb zelf alleen last van vermoeidheid, zereborsten en veeeeeel plassen. Ben wel nieuwsgierig hoe jullie kwaaltjes er nu uitzien? En zijn er al dames me't buikjes? Die begint bij mij ook al een bolletje worden 😍
Ik heb een mega buik maar echt doordat ik opgezwollen ben. Hadden ik vorige keren oom verdween iets voor 10 weken en daarna begon pas t echte baby buikje. Ik plas me ook suf en verder over de dag heen weeïg gevoel. Af en toe voel ik mijn borsten tintelen
Hier last van wat krampjes/licht trekkend gevoel in me onderbuik. Zo nu en dan voelen m'n borsten wat gevoelig aan en heb ik sporadisch op de dag last van een vlaag misselijkheid. Qua buikje nog niks, maar afgaande op de vorige zwangerschappen kan dit ook nog wel even duren. 😁 Wanneer willen jullie het eigenlijk aan de familie en vrienden gaan vertellen? Wij hebben hier besloten het nu sowieso nog niet te vertellen, we zijn nog erg bezig met het afscheid van vl zijn oma en haar crematie aanstaande donderdag en willen daarnaast ook liever wachten tot na de eerste echo. Ook de kinderen krijgen het dan pas te horen omdat ik nu al weet dat die veeeeeeel te enthousiast gaan zijn haha.
Ik wil het de familie na de ecHo met 10 weken zeggen omdat ik het dan ook aan mijn eigen Kids vertel. Die kunnen hun mond niet houden en ik wil eigenlijk niet dat ze het later weten dan de fam. Ouders vertellen we denken ik wel iets eerder. Mijn beste vriendin wil ik het binnenkort vertellen maar wel in levende lijve als het even kan dus even zien wanneer dat is. Ik denk volgende week ergens. Paar andere goede vrienden de komende weken De rest vd meute met 12 weken ofzo
Wat grappig al die verschillende dingen he! Hier heb ik het wel al verteld aan moeders, schoonmoeder en zus. ik was namelijk 37 kilo afgevallen en ineens een onverklaarbare buik moest ik toch uitleggen. Liever vol trots vertellen dat ik zwanger ben, dan dat mensen denken dat ik aangekomen ben of al vermoedens hebben/krijgen.
Hier ook af En toe misselijk, veel plassen. En soms gevoelige borsteb, maar vergeleken met m'n zoontje ben ik gezegend tot nu toe haha. Wij willen t na de echo gaan vertellen
Mijn moeder weet het en mijn beste vriendin, die is 1.5 week langer zwanger dan ik. Zo leuk!! Ik ga het volgende week denk ik op mijn werk vertellen, ik werk in een winkel en moet nu veel zwaar tillen. Dat is natuurlijk niet heel goed als je zwanger bent. Maar ik twijfel nog wel een beetje, er kan nog zo veel gebeuren en dan moet ik straks 9 collega's gaan vertellen dat het mis is. Ik heb zo'n opgezette buik! Lijk wel 3 maanden zwanger. Beetje zere borsten af en toe. En heeeeel moe!
Nonma en Manaiisa ontzettend veel sterkte. Over de kwaaltjes, ik heb gelukkig niet heel veel kwaaltjes. Ik heb vooral heel erg veel dorst en daardoor moet ik ook heel vaak plassen. Door het vele drinken voel ik me soms ook een beetje duizelig. Ik ben nu ook wel misselijk, maar ik weet nou niet zo goed of het komt door het eten wat ik net heb gegeten wat ik niet zo lekker vond of dat het een zwangerschaps ding is. Over het vertellen. Mocht de eerste echo goed zijn dan vertellen we het onze ouders en zusjes, en ik denk dat ik het mijn bazin dan ook vertel. De rest komt allemaal in het nieuwe jaar, dat is dan rond 14 weken (als ik tenminste zo lang mijn mond kan houden). Even een vraagje aan sportende dames. Doen jullie nog steeds sporten? Is dit dan op normale intensiteit of doe je wat rustiger aan? En wat voor sport? Ik ben normaal gesproken redelijk sportief, ik sport meestal zo'n 4-5x in de week. Maar sinds ik weet dat ik zwanger ben heb ik nog nauwelijks gesport omdat ik toch een beetje bang ben, en oké ook wel moe. Op verschillende websites lees ik nogal wisselende verhalen over sporten. Over het algemeen is de boodschap wel dat sporten goed is, maar het mag allemaal niet te intensief zijn, maar wat is dan intensief? Ik doe aan hardlopen, fietsen en ik was zojuist begonnen met een of ander intensief fitness programma om een sixpack te creëren (zou me nooit lukken, maar dat even terzijde). Nu ben ik bij het hardlopen bang dat ik te hard ga waardoor mijn hartslag te hoog is wat misschien niet goed is. Over het buikspieren trainen lees ik ook verhalen dat het niet goed is. En het fietsen doe ik nu niet omdat het toch een beetje gevaarlijk is nu met de gladheid door nat wegdek/vallende bladeren/etc. Lastig allemaal. Ik vind wel dat ik iets moet gaan doen, want ik voel me zo ook niet heel erg relaxed.
Hoi dames, Hier geen pijnlijke borsten maar wel misselijkheid en krampjes en steekjes in mijn baarmoeder. Pancake: Ik sport ook best veel de laatste tijd (voor mijn doen). 3 keer per week iets van hardlopen en dan nog 1-3 yoga sessies met youtube als ik er zin in heb Zover ik heb gelezen voor het hardlopen is dat prima, zolang je geen nieuwe snelheidsrecords gaat proberen te breken. Dus blijf een beetje bij wat je al kon voor je zwanger werd. Hopelijk helpt dat je wat. Voor de krachttraning weet ik het niet, persoonlijk zou ik daarnee even stoppen. Zeker omdat het een nieuwe activiteit is voor je. Maar als je jezelf niet te hard duwt kan een beetje kracht training best. EDIT: ik vond toevallig net deze link, is wel in het Engels: HIIT Workouts for Pregnant Women | What to Expect