Uitgerekend juli 2017 wie volgt??

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door MvJ1984, 27 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TanteLien

TanteLien Actief lid

1 nov 2016
    184
    97
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik heb gelukkig nog niet te veel kwaaltjes :). Behalve ontzettend opgeblazen borsten en heel af en toe een kleine vlaag van misselijkheid. Dus ik ben wel benieuwd wat me nog allemaal te wachten straat.

Ik sport nu nog 2/3 keer per week in de sportschool. Ben namelijk nog aan het revalideren van een operatie in februari. Ik wilde deze vraag eigenlijk ook stellen, omdat ik soms best zware oefeningen moet doen van de fysio. Ook voor mijn buikspieren en rug, dus ik twijfel of ik het haar moet vertellen, zodat het programma eventueel wat aangepast kan worden. Maar niemand weet het dus nog bij ons, we willen ook wachten tot na de eerste echo. Wat zouden jullie doen?
    Ik ga het trouwens volgende week wel op school vertellen, aangezien ik vaak in het lab sta en dat mag ook niet meer altijd..

2. Barbsan

Barbsan Fanatiek lid

1 mei 2015
    1.727
    690
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    M'n test van vandaag (links) is in vergelijking met die van woensdag helemaal niet opgelopen..
    Zit welliswaar nog 2 dagen voor nod.. maar ben er even flink van geschrokken :(

3. Humava

Humava Niet meer actief

Hij is wel licht Barbsan, maar je zit nog voor nod dus het kan nog alle kanten op. Hoop dat ie toch mooi gaat oplopen

4. Esther21

Esther21 Bekend lid

16 okt 2016
    516
    172
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Huvama, wat voor werk doe je? Ik werk namelijk ook in de winkel ( ah) en moet ook lossen/spitsen/vullen loop gemiddeld 20.000 stappen per dag. Kan nooit goed zijn toch? Ga hier als het dinsdag goed is ook mee naar me baas. Ben officieel leidinggevende kassa, maar me collega had hartproblemen en vandaar dat ik hem nu ondersteun. Maar wil geen risico's lopen.

Voor alle sporters, volgen's mij kan je bijna alle sporten uitoefenen. Zelf wel naar me trainer gelopen en kracht mag je gewoon op 70% blijven doen. Rechtebuikspiereen niet maar schuine wel.

5. Bubbels84

Bubbels84 Fanatiek lid

27 jun 2016
    2.284
    611
    113
    Hij is idd wel licht maar van waneer was die andere?

Ik zou het wel aan fysio zeggen rechte buikspier oefeningen moet je niet meer doen namelijk. Dus ik zou om aanpassing vragen :)

6. MaM8910

MaM8910 Bekend lid

27 sep 2014
    871
    9
    18
    Zuid-holland
    Tantelien: ik zou het zeker wel vertellen voor andere oefeningen

Barbsan: is inderdaad wel licht.. overmorgen nog een test proberen. Als je nog voor nod bent kan het inderdaad alle kanten nog op

7. Humava

Humava Niet meer actief

Ik werk bij Bruna. Ik sta dus ook de hele dag, loop ook heel veel. Dat is niet erg alleen het tillen is niet goed. Wij hebben nu natuurlijk allemaal agenda's. Die dozen zijn vaak zwaarder dan 20 kilo. Ook heel veel kerstkaarten. En de tijdschriftenbakken en boekendozen zijn ook snel 10 kilo. Dat mag je eigenlijk niet tillen.

8. Humava

Humava Niet meer actief

9. Barbsan

Barbsan Fanatiek lid

1 mei 2015
    1.727
    690
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik heb besloten niet meer te gaan testen. Afspraak bij de verloskundige staat op 6 dec. En dan zien we wel verder. Kan me zelf anders alleen maar gek blijven maken..

10. Babyluvv

Babyluvv Fanatiek lid

28 aug 2016
    1.269
    133
    63
    Vrouw
    Een vraagje, zijn er hier mensen bekend met de berekening 'vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie En hier 10 dagen bij optellen?' En vanaf daar beginnen met weken tellen, hoelang je zwanger bent.. Of alleen met het berekenen vanaf de eerste dag van laatste menstruatie zelf?

11. Pancake

Pancake Lid

27 okt 2016
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tante Lien, gewoon even uit nieuwsgierigheid, wat voor werk doe je in het lab (of wat studeer je omdat je het over school hebt)? Ik werk zelf ook op het lab, dus vandaar mijn nieuwsgierigheid.

12. Jairy0811

Jairy0811 Fanatiek lid

19 sep 2016
    2.217
    1.383
    113
    Hier rekenen we alleen vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie. Die andere lijkt me ook niet heel erg kloppen, als je er ook nog 10 dagen bij moet tellen.

Hier ben ik zojuist door de verloskundige terug gebeld. 29 november hebben we een afspraak staan voor een intake gesprek en de eerste echo! Zoooo spannend weer en zo leuk :D
    We gaan het dan 2 december met pakjesavond aan de kids en mijn schoonfamilie vertellen. :D

13. Esther21

Esther21 Bekend lid

16 okt 2016
    516
    172
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ja ik zie het inderdaad! Bedankt voor het doorgeven ga hier dinsdag mee naar me baas. Wil dan wel snel vervangend werk. Kan jij het ontwijken?

14. Humava

Humava Niet meer actief

Ja het meeste wel. Dan laat ik anderen gewoon voor me tillen :p.

jairy oh wat heb jij al vroeg je echo! Fijn om een datum te hebben om naar uit te kijken hè:)

15. TanteLien

TanteLien Actief lid

1 nov 2016
    184
    97
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik studeer Biomedische Wetenschappen, dus ik kom vaak in aanraking met bacteriën of virussen. En ik kan me voorstellen dat alle stoffen die gebruikt worden ook niet altijd even gezond zijn. Ik heb in ieder geval een keer een advertentie gezien, waarin stond dat als je zwanger bent dat je dit zo snel mogelijk moet aangeven.

16. Jairy0811

Jairy0811 Fanatiek lid

19 sep 2016
    2.217
    1.383
    113
    Ja hé, ik heb voor de zekerheid gevraagd of we dan ook echt iets gaan zien ( stomme vraag natuurlijk haha), maar dan ben ik 7 weken dus dat zit dan wel goed. Het is inderdaad heel erg fijn om nu een datum te hebben waar we naar uit kunnen kijken, kan niet wachten haha. 😁

17. Babyluvv

Babyluvv Fanatiek lid

28 aug 2016
    1.269
    133
    63
    Vrouw
    Ik kende deze berekening ook niet. Nog nooit van gehoord.. vond het ook iets heel raars! M'n schoonmoeder kwam ermee aan en ze was er zo stellig van.. Zij lijkt wel de enige die deze berekening kent.. 🤔

18. Bubbels84

Bubbels84 Fanatiek lid

27 jun 2016
    2.284
    611
    113
    Haha nou je schoonmoeder heeft het mis hoor,
    Die berekening eerste dag laatste ongi gaat echter wel uit van 28 dagen cyclus met en ei op dag 14. Uiteraard is bijna geen enkele dame zo gemiddeld en daarom kan de d Day zo wijzigen. Had jij een langere cyclus dan 28 dagen dan zou ik idd ook van die dagen later uit gaan dan dat je cyclus langer duurde dan het gemiddelde

19. Pancake

Pancake Lid

27 okt 2016
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat leuk. Ik heb ook biomedische wetenschappen gestudeerd. Omdat ik tijdens mijn studie ontdekte dat promotieonderzoek niks voor mij is, maar ik het labwerk wel heel erg leuk vind ben ik gaan werken als research-analist. Ik werk zelf met behoorlijk gevaarlijke bacteriën, maar heb er eerlijk gezegd nooit over nagedacht te melden dat ik zwanger ben. We dragen beschermende kleding en besmettingskans is behoorlijk klein dus ik denk dat het geen kwaad kan. Verder worden we ook jaarlijks getest. Wat ik heb begrepen is dat ik alleen niet met radioactiviteit mag werken.
    Misschien dat ik me toch maar eens moet verdiepen in de regels.

20. PMJ

PMJ Nieuw lid

3 okt 2016
    1
    0
    0
    Hallo allemaal

Vorige maand hebben we een miskraam gehad en we zijn nu direct weer zwanger geworden. We hebben een prachtige donkere positieve test gehad. Ik denk dat we nu 4+3 zwanger zijn. Graag zou ik gezellig met jullie mee babbelen op de geheimzinnige facebook pagina:). Groetjes

Deel Deze Pagina