Oh leuk om iemand te "ontmoeten" die hetzelfde heeft gedaan . Wij werken ook niet met de meest gevaarlijke bacteriën uiteraard, maar ik weet niet zo goed wat precies de regels daaromheen zijn. Aangezien ik vanaf deze week nieuwe vakken moet kiezen en stage moet zoeken, wil ik wel even weten hoe dat zit. Plus alles wat er nog omheen komt, mocht ik klachten krijgen waardoor ik niet meer naar school zou kunnen etc. Op dit moment ben ik op 8 juli uitgerekend en zou ik mijn scriptie tegen eind juni in moeten leveren! Dus dat wordt nog even spannend.
Welkom PMJ! En gefeliciteerd! Hopelijk gaat het dit keer wel goed! Humava; grappig! We hebben dezelfde werkgever!
PMJ Gefeliciteerd!!! AKOEKKOEK heej wat toevallig! Leuk werk hè. Werk je bij een franchise Bruna of een eigen winkel?
Heel leuk! Alleen toen vorige week de pallets met kerstkaarten binnen kwamen heb ik alles wel ff vervloekt! Werk bij een Bruna eigen winkel.
Oh ja die hadden wij afgelopen dinsdag, ben vandaag alle displays in elkaar aan het zetten....Ik werk ook bij een eigen winkel.
Jeetje wat lang nog allemaal 😑 ik vind tot as dinsdag al lang... Maar wel weer ontzettend spannend
Ah ik nog 15! Zo spannend en leuk😄 Tijd gaat hier wel snel voorbij vind ik, de wachtbank vond ik veeeel erger en langer duren!! Voor mij voelt het 'goed zo' nu ik zwanger ben, en heb er alle vertrouwen in dat alles goed gaat komen!