Wij willen het ook graag weten. De vorige keer hebben we met 16 weken een pretecho laten doen met geslachtsbepaling. Was erg leuk! Ik heb mezelf altijd gezien als een jongensmama, maar wie weet...een meisje zou ook zo leuk zijn!!!
Ik zou het ook willen weten, vriendlief ook. Ik heb zelf al 2meisjes namen & 3 jongens namen bedacht. Ik wil ook liever echte meisjes kleding of jongens kleding willen kopen, ipv witte kleding of algemene kleding
Voor ons is het 2x al een verrassing geweest. Deze keer wsk ook. Ligt een beetje aan hoe flexibel vl is, want die wilde het eigenlijk wel altijd weten. Heb dus al 2x mijn zin gehad, dus misschuen dat we deze keer wel geslachtsbepaling doen, maar dan wel pas met de 20 wk
Jaaaa wij kunnen niet wachten tot we weten wat het word.. Bij mijn dochtertje wisten we het met 15 wk en die hebben we laten doen bij Prenatal Hearts in Amersfoort en ook meteen daar haar eerste kleertjes gekocht haha.. Vond het zo heerlijk om te weten wat het word.. Ben zo benieuwd hoe ze het straks gaat vinden om grote zus te zijn...
Ik wil niet weten wat het geslacht wordt... bij mijn oidste 2 was het ook een verassing en ik vind t een mooi iets om tijdens de geboorte de verassing te zien... Maar ieder voor zich natuurlijk iedereen in mijn omgeving wil en wilden het geslacht wel weten... dat heeft ook wel iets hoor..
*whoop whoop* 4 weken dansje! Wij willen ook graag weten voor de babykamer en wij niet allemaal van die wit/beige/bruine dingen willen krijgen. En ik vind het ook wel leuk om een klein feestje te hebben om er zo met een aantal erachter te komen wat het geslacht is Gisteren maar eens aangemeld bij de VK. Zal morgen wel een belletje krijgen voor een afspraak. Wat gaan we allemaal doen vandaag? Ik ga zo een koopzondag draaien Fijne dag dames!
Werkse vandaag AKOEKOEK! Hier een rustig dagje.. Denk even kijken bij de prenatal voor een "ik word grote zus" shirt ofzo haha wij willen het komende week aan mijn ouders en schoonouders vertellen.. Vraag me alleen zo erg af wat nou de precieze dag van mijn eisprong is geweest.. Heb dit keer namelijk niks gemerkt.. dat maakt de termijnecho nog spannender! Als ik 1 oktober laatste menstruatie dag aan hou en dan een cyclus van 28 dagen dan nu 4 weken en 1 dag... Spannend!
Ik denk dat het juli groepje groot gaat worden in het nod groepje van deze week zijn er volgens mij al 8 of 9 met een positieve of tuur test... Gisteren aangemeld voor MvM dus zal binnenkort wel een telefoontje krijgen... Maandag even kijken of ik de vroege echo in het ziekenhuis bij mij in de buurt kan krijgen anders moet ik bijna 100km rijden voor t ziekenhuis waar ik de operatie heb gehad... vind ik een beetje onzin.. ik denk dat elke gynaecoloog wel een vroege zwangerschap kan opsporen.... (heb eerder een bbz gehad, eileider verwijderd, andere eileider een klemmetje die in juli verwijderd is, omdat de kans op opnieuw een bbz vele malen groter is moet ik rond 6 week zwangerschap een echo hebben)
Dankje! Mijn moeder en haar man weten het al. Ze raadde het. Sjonge jonge En een vriendin en haar man ook omdat mijn vriend zich versprak tegen haar man. Ja, dan moet zij het ook maar weten. Ik zit een beetje met het zelfde qua eisprong. Wanneer ik een positieve test verwachtte, had ik 'm niet. Dus denk dat ik nog wat korter zwanger ben dan ik denk. Maar houd 'm eerst hier wel op.
Ohhh veel succes weetutniet! Ik duim met je mee! Ik heb me niet aangemeld bij de NOD groep dat is wel jammer maar het kwam bij ons vrij onverwachts! Leuk zeg, ben benieuwd hoe groot de groep zal worden
Gezellig! Lijkt mij ook niet zo moeilijk om een dossier over te dragen aan een ander ziekenhuis, toch? Maar misschien denk ik te makkelijk. Maar wat pittig he! Een BBZ en dan ook nog dat ze je eileider hebben moeten verwijderen. Zou een nare tijd zijn geweest Hopelijk zit dit eitje wel op de goede plek
Ik dacht vanmorgen laat ik de tweede test uit de verpakking nog even doen en ineens stond er 2-3 terwijl er gister stond 1-2 dus denk dat mijn eisprong dan 15 oktober was... Die week hebben we het alleen op de 13e "gezellig gemaakt" dus dat moet dan kloppen hahaha.. Hoorde weleens dat de kans op een meisje dan groter is.. We zullen zien toch fijn om te zien dat de test wel oploopt! Merk dat ik me nog best onzeker voel..
Haha, a girl it is! Mooie test hoor. Heb er ook nog 1. Misschien doe ik 'm morgen of bewaar ik 'm nog even.
Hahaha mijn gevoel zegt meteen van wel ja, we zullen toch nog even geduld moeten hebben! Ja ik dacht ik doe hem gewoon ook omdat ik dus niet wist wanneer me eisprong was en nu doordat hij vandaag over is gegaan naar 2-3 moet het haast wel de 15e zijn...
Dan zat je gister op 4+6 denk ik?? Ik had 'helaas' maar 1 cb test en vind het nu jammer om nog eentje voor 13euro bij te kopen
Huh als ik op 1 oktober voor het laatst ongesteld werd en op 15 oktober mijn eisprong had bij 28 dagen dan ben ik toch nu 4+1... Of tel ik verkeerd? Op internet staat ook overal 4+1... Hahaha
Zo even bij lezen- en kleppen Wij zijn vrijdag en gisteren bij familie van vriend geweest om het nieuws te vertellen In ieder geval bij zijn vader en zusje. Vanochtend lekker uitgeslapen. Inmiddels weten mijn moeder, vader en opa/oma het ook! Mijn zusje wist het al, als eerste Moest het aan iemand kwijt. Om 13.00 gaan we met mijn schoonzusje + 2 nichtjes video bellen, kijken hoe hun reactie is! Liss90 --> Welkom en gefeliciteerd! Wat een mooie test! Wat een prachtige verrassing!! Heerlijk hé als je die die 1-2 weken ziet staan he! En een mooie 2e test, gaaf! En je bent vandaag volgens die berekening 4+1 Akoekoek --> Jeetje, MS lijkt me heftig joh! Ik lees daar veel over. Ik heb chronisch pijnsyndroom in de vorm van CVS, Hypermoblitietssyndroom en secundaire Fibromyalgie. Een hele vergaarbak haha. Ik loop sinds mei bij een fantastische revalidatie arts en heb een van de beste bekken fysio's in mijn telefoonboek dus heb wat dat betreft er wel vertrouwen in! Wat ontzettend schrikken van je test, rot dat die je zo onzeker kunnen maken he :x Begrijpelijk dat je nog even wacht met MvM! Vreselijk die tranen hé, ik bedwing ze niet meer, koen toch of ik nu wil of niet Jij een meid ja? Hier MOET het een kerel worden volgens vriend Maf hé hoe snel je je verpreekt hah. Merk ook dat ik soms weinig subtiel ben dus vind het niet gek als mensen het zouden raden Smitje --> Wat naar dat de moeheid zo heftig is! Ik doe al vanaf dinsdag mee voor MvM! Ging een beetje vlot maar ben blij dat ik al heb kunnen beginnen Toto --> Oh wat naar dat je al 2x hebt moeten afbellen, vreselijk Gelukkig bij jou ook geen roze meer te zien! Babyluvv --> Welkom en gefeliciteerd! Dan zouden we samen oplopen, dat zou wel héél leuk zijn Ik heb sinds 6 dpo krampen gehad, die stopten op de NOD. Vanaf 10 dpo vreselijk zere borsten, nog steeds. En sinds vorige week woensdag al flink misselijk in de ochtend. Dat komt en gaat een beetje gelukkig. Als het zo blijft, prima! Wat een leuk lijstje heb je gemaakt, thnx!! Weetutniet --> Welkom! Onwerkelijk gevoel he! Mijn zusje is bakker, dus die krijg het geslacht in een envelop en gaat een gendercake bakken Stond op haar buck it list zei ze, komt dat even goed uit! Maar geen feestjes, daar heb ik een spuughekel aan Alleen vriend en ik gaan 'm aansnijden en zusje filmt haha. Ik doe vandaag lekker niks! Vreselijk drukke week gehad en voel het enorm in mijn lijf. Dus vandaag is PJ dag Werkse Akoekoek Leuk Liss90, zo'n grote zus shirt! Heb het geluk dat ik deed tempen dus weet mijn exacte eisprong dag. Zo weet ik dan ook dat dit een verrassing-ei was en een voltreffer want we hebben deze ronde maar 1x onbeschermde sex gehad en dat was de dag ervoor
Ooh oeps, nee sorry. Dan was je gister aan het eind van 1-2 weken dus 4weken (dat valt dan nog onder 1-2 weken) en val je vandaag onder de 2-3weken van cb. Als ik het dan zo goed heb. En je mij begrijpt
Dankjewel sejh1988. Ik hoop dat m'n berekening goed is, maar daar komen we 18nov achter. (Laatste menstrustir begon 25sept) En ik niet een week achter loop (iets met geen ovu testen gebruikt deze ronde).. Jeetje, ik ben zo hyper ondanks dat ik snel moe ben hahaa! En kan alleen maar de hele dag denken ik ben zwanger, ik ben zwanger Gisteren in de winkel, zeg ik plots tegen vriend, ik moet echt even uitrusten want ik ben zwanger.. En dat met 5weken! 😂😂 volgens mij keken mensen me echt aan van hoe bedoel je zwanger we zien niks