Uitgerekend juli 2017 wie volgt??

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door MvJ1984, 27 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AKOEKKOEK

AKOEKKOEK Fanatiek lid

16 feb 2016
    1.511
    1.053
    113
    Zierikzee
    Jeetje! Jij hebt echt een heel pretpakket! :O Maar goed dat je goede artsen om je heen hebt. Heb gelukkig niet veel last van de MS op dit moment. Alleen zie je bij veel MSers dat ze er na de bevalling een aanval krijgen. Nouja, dat moeten we dan maar zien. Test is gelukkig daarna wel donkerder opgedroogd, maar ik was ff flink pissig! En doordat het vorige keer mis ging (7wkn kloppend hartje gezien, week daarna niet meer), ben ik er nog niet zo zeker van. Nou, hier MOET gewoon een gezonde baby komen :p hahahaha. Maar een meisje zou leuk zijn! Heb hetzelfde, ben ook niet zo subtiel :p haha.

2. AKOEKKOEK

AKOEKKOEK Fanatiek lid

16 feb 2016
    1.511
    1.053
    113
    Zierikzee
    HAHAHAHA, dat doe ik ook! :p

3. Babyluvv

Babyluvv Fanatiek lid

28 aug 2016
    1.269
    133
    63
    Vrouw
    Hahaaa! :) Vandaag begon ik helaas te twijfelen. Omdat ik buiten mijn pijnlijke borsten om helemaal geen kwaaltjes had! :( Zoals eerdere dagen.. Nu weet ik dat je niet elke dag kwaaltjes hoeft te hebben. Maar ik hoop dat het snel 18november is voor de echo.

4. Liss90

Liss90 Actief lid

8 jun 2014
    126
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik ken de twijfel babyluvv, ik heb zelf ook 0,0 kwaaltjes maar op zich hoeft dat nog helemaal niet.. Pas rond de 6 weken beginnen de meeste kwaaltjes las ik.. Komt vast nog haha

5. Toto

Toto Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.061
    9
    38
    Hey meiden, ik meld me hier helaas weer af. Test loopt flink af, dus nu is het wachten op de mk.
    Heel veel succes de komende maanden en ik hoop dat jullie in juni en juli allemaal jullie kindje in de armen mogen sluiten.

6. AKOEKKOEK

AKOEKKOEK Fanatiek lid

16 feb 2016
    1.511
    1.053
    113
    Zierikzee
    Ah nee, dat klinkt niet goed! Ahw wat triest :( Heel veel sterkte Toto! Dikke knuffel! 💑

7. Liss90

Liss90 Actief lid

8 jun 2014
    126
    0
    16
    NULL
    NULL

Ahhh nee Toto wat erg :( weet even niet wat ik moet zeggen.. Wat erg voor je! Ik duim met je mee voor de volgende ronde!

Sterkte!

8. sejh1988

sejh1988 Bekend lid

28 jun 2016
    763
    458
    63
    Taalvrijwilliger, activiteitenbegeleider (vrijwill
    Ik ken dat ik ben zwanger ook heel goed. Dat je gewoon de normale dagelijkse dingen aan het doen bent en dan opeens schiet je dat te binnen.

Ook snap ik de zorgen en twijfels heel goed, het is gewoon een heel spannend proces! Ik ben mijn ozo zere borsten dan ook zeer dankbaar!

Ach nee Toto, wat afschuwelijk, geen woorden voor :( Heel veel sterkte en een hele dikke knuffel!

Hier zit de schrik er goed in vannacht (rond 1 u) naar het toilet en toen ik in het kannetje van MvM keek dreef daar een stolseltje in. Bij afvegen helder rood met allemaal zooi erin (stolseltjes ter grote van speldenknopjes en slijm). Geen paniek wel verdriet. Net de familie ingelicht en dan dit....
    Vriend kruikje gemaakt want had wel een zeurderig gevoel in mijn buik maar geen krampen of pijn, en toch maar gaan slapen.
    Vanochtend met goeie hoop naar het toilet maar nog steeds rood met slijm. Toen VK toch maar gebeld.
    Weer lastig, want nog pril. Toch wilde ze me vandaag graag zien, ze belt in de loop van de dag. Ze drukte me op het hart dat de kans groot was dat er nog niet veel te zien was op de echo, gezegd dat ik dat helemaal begrijp.
    Nu is het afwachten, half uurtje geleden was het wel minder en meer bruin maar nog steeds veel slijm. Weet niet wat ik ervan moet denken. Voel geen paniek of iets dergelijk maar maak me wel zorgen. Voor nu blijf ik erop vertrouwen dat ik over 8 maanden lig te puffen tot het tegendeel bewezen is.

9. Bubbels84

Bubbels84 Fanatiek lid

27 jun 2016
    2.284
    611
    113
    Hallo! Mag ik mij hier ook melden?
    Ik heb vanochtend getest en ik kom op 11 juli uit.
    Heb mij gelijk aangemeld bij vk n hb de 1e echo gepland staan. Al ia dat wel pas over 6 weken (met 10 w) dat duurt nog zoooooooo lang

10. Babyluvv

Babyluvv Fanatiek lid

28 aug 2016
    1.269
    133
    63
    Vrouw
    Hé jeetje wat een nare verhalen allemaal! 😢 Van toto & sehj1988.. ik heb de hele tijd de drang dat ik testen moet kopen, zowel normale testen als cb testen. Die mij een bevestiging geven. Ook durf ik steeds niet naar het toilet, als ik moet.. doodsbang dat er bloed of rode stolsels bij de urine zitten. Ik maak mezelf echt compleet gek! Dan deze verdrietige verhalen.. Lastig! Ik hoop dat het echt gauw 18nov is en ik naar de vk mag..

11. sejh1988

sejh1988 Bekend lid

28 jun 2016
    763
    458
    63
    Welkom en gefeliciteerd Bubbels, dat is nog een lange zit, 6 weken!

Ach Babyluvv, het is zo cliché maar probeer vertrouwen te hebben. Doe meet met mijn mantra;
    Over 8 maanden ben ik aan het puffen en krijg ik een mooie baby op mijn bost!
    Ik visualiseer het zelfs! Het maakt misschien als puntje bij paaltje komt geen reet uit, maar het geeft me kracht.

Doe jezelf een lol en koop geen testen meer. Ik heb na NOD niet meer getest (MvM uitzondering) en ben per direct gestopt met tempen. Omdat ik wist dat ik me anders ook compleet gek ging maken. En dan doet mijn stomme lijf dit, grrr.

Maar ik heb al sinds mij 8e polonaise aan mij lijf, en als ik iets had ging dat nooit normaal en had ik altijd het complete pretpakket. Dus het zou me niets verbazen als ik niet zorgeloos zwanger ga zijn.

Het zijn makkelijke nietszeggende woorden ik weet het, heb zelf een hekel aan cliche's. Maar samen zijn we sterk! En onthoud dat stress ook vreselijk slecht is. Over 8 maanden sturen wij elkaar gewoon een foto van 2 prachtige roze baby's!

12. Babyluvv

Babyluvv Fanatiek lid

28 aug 2016
    1.269
    133
    63
    Vrouw
    Dankjewel sejh1988 voor de oppepper! Dat doet mij weer goed.. Nog 8maand te gaan, was dat maar voorbij he..
    Heeft de vk je al terug gebeld?

13. Liss90

Liss90 Actief lid

8 jun 2014
    126
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jeetje Sejh1988 dat is schrikken! Vind het heel goed dat je moed houd en ik ga heel hard met je meeduimen! We gaan uit van het positieve!

Ik heb net mijn verloskundige gebeld en heb op 29 november mijn eerste afspraak voor een echo+intake, super spannend! Volgens haar berekening zit ik dan wel op 8 juli maar dat kan nog bijgesteld worden.. Vind het zooooo lang duren nog ruim 4 weken maargoed dat is vast zo voorbij (hoop ik)! Wil ons kindje gewoon al zo graag zien haha..

14. sejh1988

sejh1988 Bekend lid

28 jun 2016
    763
    458
    63
    Precies! Ach enerzijds wel, anderzijds er komen vast nog mooie momenten! De geslachts-echo, de eerste schopjes!

Nope, nog steeds aan het afwachten, krijg buikspieren van de spanning haha

Spannend Liss, dus jij mag ook gaan aftellen!!

15. Toto

Toto Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.061
    9
    38
    Heel veel sterkte meid! Hopelijk zit het gewoon nog goed.

16. Nonma

Nonma Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.659
    116
    63
    Vrouw
    Marketing
    Amsterdam
    Hallo,

Mag ik mij hier ook melden?

Nonma, 33 jaar, 2e kindje, uitgerekend 6 juli (denk ik)

Het is mijn vierde zwangerschap, ik heb het afgelopen jaar 2 keer een bbz gehad, 1 in mijn keizersnedelitteken en 1 in mijn rechtereileider. Nu weer zwanger. Ik vind het heel spannend, maar de vorige twee keer had ik direct signalen dat er iets niet goed zat, nu heb ik dat niet. De testen lopen mooi op zoals het hoort. Toch zit de schrik er goed in... Aanstaande vrijdag mag ik voor een vroege echo komen om te zien of het in ieder geval op de geode plek zit. Tot die tijd test ik zelf nog even door. Ik weet dat het niks zegt, maar het geeft toch een gevoel van rust en controle...

Hierbij nog even mijn testjes:

Bijgevoegde bestanden:

• testen.jpg
      testen.jpg
      Bestandsgrootte:
      13,1 KB
      Weergaven:
      2
  17. Nonma

Nonma Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.659
    116
    63
    Vrouw
    Marketing
    Amsterdam
    ♡ZWANGER♡

1 juli
    Sehj1988
    Babyluvv

2 juli

3 juli
    Smitje

4 juli

5 juli

6 juli
    Liss90
    Nonma

7 juli

8 juli
    1548

9 juli
    AKOEKKOEK
    Toto

10 juli

11 juli
    MvJ1984

12 juli
    Weetutniet
    13 juli

14 juli

15 juli

16 juli

17 juli

18 juli

19 juli

20 juli

21 juli

22 juli

23 juli

24 juli

25 juli

26 juli

27 juli

28 juli

29 juli

30 juli

31 juli

♡ Afspraken ♡

Oktober

November
    4 November - Nonma - 1e echo
    14 november - 1548 - intake vk / 1e echo
    14 november - Sehj1988 - intake / 1e echo
    18 november - Babyluvv - 1e echo

Dit is het lijstje wat ik tot nu toe kon maken, met de informatie die ik hier heb gevonden! Ik hoop dat jullie het ook een leuk lijstje vinden en het leuk vinden hiermee door willen gaan. Als jullie ook al afspraken hebben bij de gyn/vk/arts kunnen jullie die erbij zetten. En mensen die "nieuw" hier mee willen kletsen zich ook op de datum willen zetten

18. Liss90

Liss90 Actief lid

8 jun 2014
    126
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd en welkom allemaal!

Ik probeer de lijst aan te passen maar het wil niet lukken.. Willen jullie mij verplaatsen naar 8 juli? En eerste echo en intake op 29 nov?

Alvast bedankt!

19. Lola1986

Lola1986 Actief lid

8 okt 2016
    247
    2
    18
    Hoi meiden,

Gefeliciteerd met jullie zwangerschap! En voor de meiden met bloedverlies, veel sterkte, hopelijk zit het nog goed.

Ik had gister een lichte positieve test. Vandaag de CB digitaal die 1-2 weken aangaf. Mijn NOD is pas morgen of overmorgen (had 18 oktober een positieve ovulatietest). Dus opzich moet het qua hcg wel goed zitten.

Nou had ik vorige maand ook een positieve CB test en toen begon de dag erna bruin verlies en nog een dag later rood bloed en stolsels. Heb er dagenlang flinke buikpijn van gehad.

Ik heb nu gelukkig nog geen bruin/bloed verlies, maar wel steeds zeurende buikpijn. Is dit herkenbaar bij jullie? Ik ken en voel de spanning dus ook om steeds naar het toilet te gaan en te kijken welke kleur de afscheiding heeft 😬

20. sejh1988

sejh1988 Bekend lid

28 jun 2016
    763
    458
    63
    Zo ik ben weer thuis :)
    Voor wat ze kon zien, zit ik qua termijn goed met mijn berekeningen. En wat de termijn betreft zag alles eruit zoals het moest zijn een mooie ronde vruchtzak! Vond dit al zo mooi om te zien! Vooralsnog dus nog niets te zien wat het bloedverlies kon veroorzaken, kan dus van alles zijn.

Door het bloedverlies wilde ze me voor de intake eerder laten komen, maar dan werd het vrijdag ipv maandag maar dan moest ze wel gaan schuiven. Gezegd dat ik dat niet nodig vond, het blijft toch afwachten :) En weer iets meer kans dat we iets zien!

Het advies was om kalm aan te doen, goed naar mijn lijf te bellen en gelijk weer te bellen als ik weer (erger ) ga bloeden!

Welkom en gefeliciteerd Nomna, spannende tijd komt er voor jullie aan!

En welkom en gefeliciteerd Lola! Ik heb vanaf 6DPo tot 16 DPO krampen gehad, vooral in de avond/nacht. Dus dat herken ik wel. Spannende tijd!

Deel Deze Pagina