Dankjewel! Fijn dat bij jou alles er goed uit zag! Bloedverlies zegt niet altijd wat hoor... Heb ik bij mijn zoontje ook gehad en die huppelt hier al 3 jaar vrolijk rond😁 Ik ben blij dat ik vrijdag al terecht kan, niet al te lang in spanning...
♡ZWANGER♡ 1 juli Sehj1988 Babyluvv 2 juli 3 juli Smitje 4 juli 5 juli 6 juli Nonma 7 juli 8 juli 1548 Lisa90 9 juli AKOEKKOEK Toto 10 juli 11 juli MvJ1984 12 juli Weetutniet 13 juli 14 juli 15 juli 16 juli 17 juli 18 juli 19 juli 20 juli 21 juli 22 juli 23 juli 24 juli 25 juli 26 juli 27 juli 28 juli 29 juli 30 juli 31 juli ♡ Afspraken ♡ Oktober November 4 November - Nonma - 1e echo 10 november - weetutniet - 1e (extra vroege) echo 14 november - 1548 - intake vk / 1e echo 14 november - Sehj1988 - intake / 1e echo 18 november - Babyluvv - 1e echo 29 november - lisa90 - 1e echo/ intake 29 november - weetutniet - echo/intake Dit is het lijstje wat ik tot nu toe kon maken, met de informatie die ik hier heb gevonden! Ik hoop dat jullie het ook een leuk lijstje vinden en het leuk vinden hiermee door willen gaan. Als jullie ook al afspraken hebben bij de gyn/vk/arts kunnen jullie die erbij zetten. En mensen die "nieuw" hier mee willen kletsen zich ook op de datum willen zetten
Heel enthousiast begon ik aan m'n broodmaaltijd.. 2 broodjes, 2 stuks fruit (mandarijn & banaan) en een glas water. Om vervolgens het brood niet weg kunnen krijgen. Tot kokhalzend aan toe.. 2 broodjes werd dus anderhalf broodje. Gelukkig smaakt het fruit me beter
Ik ben niet zo handig met lijsten. Wil iemand mij er op zetten? 10 juli 32 jaar 3e kindje 1 dec intake 12 dec (termijn) echo
Ik zal even mij laptop opstarten en jou erbij opzetten Bubbels. Wil met de telefoon ook wel, maar met de laptop is net zo handig. Ik zie dat jij ook je leeftijd & hoeveelste kindje hebt doorgegeven. Helaas heeft niemand anders dit gedaan. Als anderen dit alsnog doen, kan dat ook meegenomen worden in de lijst.
♡ZWANGER♡ 1 juli Sehj1988 Babyluvv 2 juli 3 juli Smitje 4 juli 5 juli 6 juli Nonma 7 juli 8 juli 1548 Lisa90 9 juli AKOEKKOEK 10 juli Bubbels84 11 juli MvJ1984 12 juli Weetutniet 13 juli 14 juli 15 juli 16 juli 17 juli 18 juli 19 juli 20 juli 21 juli 22 juli 23 juli 24 juli 25 juli 26 juli 27 juli 28 juli 29 juli 30 juli 31 juli ♡ Afspraken ♡ Oktober November 4 November - Nonma - 1e echo 10 november - weetutniet - 1e (extra vroege) echo 14 november - 1548 - intake/1e echo 14 november - Sehj1988 - intake/1e echo 18 november - Babyluvv - 1e echo 29 november - lisa90 - 1e echo/intake 29 november - weetutniet - echo/intake December 1 december - Bubbels84 - intake 12 december - Bubbels84 - termijnecho Dit is het lijstje wat ik tot nu toe kon maken, met de informatie die ik hier heb gevonden! Ik hoop dat jullie het ook een leuk lijstje vinden en het leuk vinden hiermee door willen gaan. Als jullie ook al afspraken hebben bij de gyn/vk/arts kunnen jullie die erbij zetten. En mensen die "nieuw" hier mee willen kletsen zich ook op de datum willen zetten Tot onze grote verdriet is Toto van de lijst af en willen we Toto heel veel sterkte wensen!
Ik kan eventueel de lijst aan passen, en de leeftijd van Bubbels, jouw en mijzelf neerzetten en hoeveelste kindje. Van de rest weet ik dit helaas niet, of ik moet kijken of de meiden ook in het andere topic (bevalling topic van 1 - 15 juli zitten en daar de informatie pakken
Vandaag zijn mijn pijnlijke tepels en borsten verdwenen.. Of njaa, het staat er zo stom, de pijn is verdwenen. Op een beetje zeur gevoel in de buik na en kokhalzen tijdens het eten, ben ik zo goed als 'kwaaltjes vrij' ..... Heerlijk hoor, geen pijnlijke borsten en tepels meer, maar anderzijds, vond ik het niet zo erg omdat ik wist waarom ze zo pijnlijk waren. Ook mijn darmen zijn al sinds een dag of 3 opgehouden met rommelen..
Hallo dames, gefeliciteerd allemaal! Ik wil me ook graag aanmelden bij deze groep. Ik heb vanochtend voor het eerst positief getest na de eerste ronde! Dat zou betekenen dat ik 8 juli uitgerekend ben Had al zeker een week last van mijn buik, krampjes, maar ik werd maar niet ongesteld. Verder heb ik eigenlijk nog nergens last van. Hoe kan ik mij zelf in de lijst zetten? Of moet dat gedaan worden door diegene die hem heeft aangemaakt?
Gefeliciteerd TanteLien met je zwangerschap! Je kunt je zelf op de lijst zetten, door bij de laatste lijst op "Quote" te drukken en dan scrollen naar de datum, wat jouw uitgerekende datum is en daar je naam bij zetten. Mocht dit niet lukken, wil ik je wel helpen! Wel zodra je op Quote hebt gedrukt staat er in het begin van de tekst