Dit kon bijna mijn verhaal zijn Laatste menstruatie was op 24 september, vermoedelijke eisprong op 10 oktober. Vandaag getest en de clearblue gaf bij mij ook 2-3 weken aan!
Ik ook vandaag NOD en waarschijnlijk uitgerekend voor 4 juli. Voel me ook echt zwanger. Moet wel zeggen dat ik ook redelijk wat menstruatiepijnen heb en dat maakt mij soms wat ongerust
Hoi allemaal! Gefeliciteerd en wat leuk en spannend om in deze groep te zijn Ik weet net dat ik zwanger ben van ons eerste kindje! 4-5 weken nu. Het is ook meteen mijn allereerste zwangerschap. Uitgerekende datum zou rond 1 juli worden denk ik, want de eerste dag van mijn laatste menstruatie was 26 september. Tot nu toe nog weinig klachten, vooral steken in mijn onderbuik sinds een aantal dagen. Daarom was de test meer een bevestiging van een vermoeden dat ik al had. Hopelijk blijft het zo goed gaan...
Gefeliciteerd iedereen! Ik ben nu 4,3 week zwanger van ons eerste kindje zwangerschap. Vanochtend ben ik mee geweest met mijn schoonzusje haar controle. Ze is 32 week zwanger alleen het gaat niet vlekkeloos. Gelukkig heb ik nog niet last van huilbuien ik heb mijn mond gehouden...... Pfff dat is echt moeilijk als je zo close met haar bent en het liefst willen vertellen......
Ik herken mezelf in jouw verhaal ! Ik heb ook 2 miskramen (wel vroege) achter de rug en nu eindelijk opnieuw weer zwanger met ronde 22 Ik heb ook al erg mooie testjes (10, 12 en 14 dpo), maar ik blijf toch ook nog steeds erg angstig hoor... maandag moet ik opnieuw bloed laten testen en op 5,6 weken mijn eerste echo al
Hoi Allemaal Ik voeg me ook graag toe. Ik heb vandaag na een bloedtest gehoord dat ik Zwanger ben. We zijn zwanger geworden na een icsi behandeling. Na deze zware periode zo super blij bij de eerste poging meteen zwanger te zijn. Met mijn eigen berekening zou ik 3 juli 2019 uitgerekend zijn.
Ik was heel onzeker over de test van zwanger en kids. Deze kleurde echt met een half uur knallende roze. Het begon echt wel een tuur streepje het liep wel op maar ik twijfelde. Ik had nog een van kruidvat early liggen en die knalde direct positief kon niet naar kijken Het verschil naar iets na vijf minuten
Proficiat meid !! Fijn dat je zwanger bent geraakt na al die ellende ! Ik heb zelf IUI gehad, maar ICSI lijkt mij nog zoveel zwaarder. Ik ben zelf ook voor 3 juli uitgerekend. Duimen voor mooie plakkertjes nu !!! Ik vind het toch best wel spannend nu allemaal. Op 14 dpo al mijn knaller in handen. Voor mij toch wel al een grote mijlpaal aangezien ik 2x een vroege mk heb gehad en nooit hoger ben geraakt dan 30 hcg. Nu op 12 dpo zat ik op 67 hcg. Maandag moet ik opnieuw bloed laten trekken, maar ik denk/hoop dat het dit x een plakkertje blijft met de utrogestan En daarna is het stressen of het vruchtje wel mooi in een vruchtzakje zit... komt dat eigenlijk veel voor dat het verkeerd zit? Ik ben zo angstig daarvoor... Dit waren trouwens mijn testjes waar ik zo trots op ben. 10-12-14 dpo
Die + is wel erg duidelijk, daar kan je niet omheen!! Misschien heb je een iets latere innesteling gehad dan gedacht, omdat je op het andere testje nog niet veel zag? Ik duim ook voor een plakbeestje
Ik test al op nod al super positief alleen het duurde paar uur voordat allebij de strepen sterk genoeg waren. De tuur strepen had ik toen ook na vijf minuten zo als nu op 9 dpo had ik ook een tuur streep maar dat bleef zo. Maar ik ging toch erg twijfelen
Ik mag al op eerste echo op 6 november n.a.v. mijn 2 herhaalde miskramen. Dan ben ik 5,6 weken Mijn gyn wil alles goed opvolgen, waarvoor ik echt superdankbaar ben. Verder heb ik maandag nog een 2de bloedtest om te kijken hoe het hcg is gestegen.
Die tuurstreepjes ook hé... zo irritant. En dat testje maar in alle richtingen draaien, voor het raam, onder een licht,...
hallo. heeft er al iemand zijn hcg waarden laten checken. ik net gebeld naar de dokter en heeft bevestigd dat ik dus inderdaad 4-5 weken zwanger ben. Hcg stond op 282.
Op 12 dpo was het 67. Zou normaal om de 48u moeten verdubbelen ongeveer. Ik moet nu maandag terug, dus een week later. Op 12 dpo was ik 3,5 weken