En. Et dit weer savonds lekker mijn pyjama broek aan en lekker onder een deken met warme chocolade melk
Ik steek het rekkertje door het knoopsgat en zo maak ik het dan vast aan de knoop. Mijn rits laat ik lekker open staan, hahahaha ! En dan gewoon een langer losser bloesje erboven
Oh ja heerlijk. Lig zo ook op het moment HAha alleen de chocomelk ontbreekt. Maar das wel een goed idee
Ja ik ook. Niet normaal meer Moet mezelf echt tegen houden om niet heel de kast leeg te eten. Heb vooral veel zin in chocolade.
@Clau1985 ja ik ook hoor vreetbuien niet normaal haha chocolade goed idee ga ik maar eens even zoeken of we dat nog hebben haha.
Haha, dat klinkt heerlijk allemaal! Ik geniet nog even van mijn favoriete broeken zolang ik er nog in pas! Al vind ik een joggingbroek of pyjama in de avond sowieso heerlijk, dus deze zwangerschap gebruik ik als excuus voor mijn man om super vroeg in pyjama met een warme kruik onder een deken op de bank te kruipen Ik wacht nog op de eetbuien... Zelfs daar geen last van Alleen moet ik nu 's ochtends vaker iets eten, omdat ik anders omval. Normaal at ik nauwelijks iets in de ochtend, alleen koffie. Ik kan echt niet zonder koffie in de ochtend, haha. Dat wordt nog moeilijk afleren....
Ik heb juist geen honger. Ik heb nergens geen zin in heb zo vol gevoel en mijn buik opgezet Lekkkeeerr hier nu toch water genomen hihi
@knuffelfloor hihi beter geen honger want dit is niet normaal bij muh als dat nu al begint ben ik over 9 maanden 30 kilo aangekomen haha. Zijn jullie voor de 1e keer nu zwanger of hebben jullie al kindjes
Goedemorgen. Heb even alles meegelezen, voor de 2 dames met bruine afscheiding ik hoop dat dit het was. Ik had gister me afspraak bij de gynaecoloog, toen ze erachter kwam dat ik zwanger was zei ze dat we wel ff konden kijken..volgens mijn eigen berekening was ik gister 5+3. Helaas ben ik lang niet zover was op de echo te zien, ze zag verdikt slijmvlies en wel iets wat lijkt op een beginnende zwangerschap en nu mag ik volgende week vrijdag terug om te kijken of het gegroeid is. Maak me niet heel veel zorgen want met mijn zoontje ben ik ook ruim 1.5 week terug gezet dus dit is gewoon weer hetzelfde hoop ik. Maja dat ik dan nu bijna geen kwaaltjes meer heb op snipverkouden en soms steekjes is niet best voor je gedachten..gelukkig hebben we deze week een hele drukke week. Bij mij zie je nog niks aan me buik behalve dat die blauw is van de spuiten grrr.
Ik moest toch 1x getest hebben met clearblue vond ik Nog 3 nachtjes slapen en dan voor de 1ste echo. Heb best wel zenuwen...
Whaha ik ben benieuwd. Misschien dat het straks wel afneemt de honger gevoel. Ik kan niet zo heel goed naar de wc voor de grote boodschap Dit is mijn eerste zwangerschap.
Ik merk dat ik nu weer 'droog' ben gelukkig! Ik duim mee dat je gewoon een late innesteling hebt gehad. Wat spuit je op dit moment?
Gelukkig, hopen dat het hier nu bij blijft. Bij mijn zoontje kreeg ik een echo op 8 weken en zagen we net een kloppend hartje van net iets meer van 6 weken..dus ik hou maar gewoon hoop dat ik gewoon heel vroeg positief test ofzo. Ga mijn man toch nog wel een x testen laten halen oeps.. Ik spuit me bloedverdunners, deze mogen niet meer geslikt worden in een zwangerschap. Ik hoop dus dat ik deze nog heel lang mag spuiten.
Voor mij ook mijn eerste zwangerschap! Super spannend dus Dat moeilijk naar de wc kunnen herken ik ook! Echt vervelend... Ik probeer nu maar extra vezelrijk te eten, veel groenten, volkoren en fruit. Wij hadden dit weekend bezoek en twijfelden of we het onze vrienden al wilden vertellen, omdat het zo vroeg is. Uiteindelijk toch gedaan, want ik kon het gewoon niet voor me houden, haha! Leuke reacties, maar ook best lastig hoe je zo'n boodschap in een gesprek gooit. Hoe pakken jullie dat aan?
Ja dat aankomen ben ik ook bang voor. Toch proberen me in te houden. Best lastig nu al. Is mijn eerste zwangerschap.