@Babs1990 natuurlijk mag dat! @haileybaby een prachtige, duidelijke test! Lekker toegeven aan de moeheid. In mijn zwangerschaps app kreeg ik onlangs een goede partnertip dat hij maar moest koken terwijl ik een dutje deed. Heb hem gelijk doorgestuurd aan mijn man. @Mommy94 Hahaha, ik wordt inmiddels gek van de gevoeligheid van mijn borsten. Ik kan me voorstellen dat jij ze verwelkomt. Nog 1 nachtje slapen. @Secret Promise Leuk dat je er hier ook bij komt! Mijn kwaaltjes beginnen nu langzaam toe te nemen. Kwaaltjes zijn vooral in het eerste trimester toch? En dan het 2e trimester blaak je van de energie. Daar gaan we maar vanuit dan!
Haha snap ik hoor! Ik voel nu verder niks. Met aanraken doet het geen pijn, maar soms begind het met prikkelen. Doet me beetje denken aan de borstvoeding. Alsof er veel melk aangemaakt word ofzo haha. Vandaag nog even doorkomen en dan weer prikken
Aan alle nieuwkomers, welkom en natuurlijk ook proficiat. Ik krijg het niet bijgelezen. Even 2 daagjes niet gelezen/geschreven en ineens 4 pagina's vol geschreven. We hebben heel het huis versierd voor Kerstmis, daar dus mee bezig geweest. Ik voel me goed, veel energie. Wel erg pijnlijke borsten en veel witverlies. Hebben jullie dat ook? Ik weet niet meer wie het vroeg : moeders voor moeders? Ik overweeg dat ook maar ik weet niet of dat vanuit België kan?
@Lilou2019 Mijn borsten zijn ook erg gevoelig... Wit vloed heb ik dan weer niet... Vandaag een clearblue gedaan en een laatste kruidvat 2v5 streepje van de kruidvat kan haast niet donkerder en clearblue geeft 2-3 weken aan! Ik geloof dat ik me er gewoon maar aan toe ga geven en loslaten heb een terugbel formulier van de vk ingevuld en dan zullen we zien.. Ik hoop dat ik me aan dit voornemen kan houden! Moet zeggen dat ik qua kwaaltjes verder eigenlijk vooral merk dat ik gauw moe ben.. 's avonds rond 20uur val ik haast in slaap op de bank en als 't ff kan doe ik 's middags graag ook nog even m'n ogen dicht. Morgen moet ik weer gaan werken, ben benieuwd hoe ik dat ga doen... Werk morgen tot 20uur en die dag erna tot 22:30 en zonder koffie
Die vermoeidheid heb ik nu ook! Ik kak rond 6 uur zo in dat ik in slaap kan vallen. En behalve de buikpijn is dat ook eigenlijk het enigste kwaaltje gelukkig.
Ik ben heel moe en mijn borsten zijn ook al flink aan groeien. Verder ben ik weeïg op de maag soort misselijk maar ook weer niet. Witte vloed ene keer wel andere keer niet.
@Luddewutje Ik doe nu mee met moeders voor moeders. Bij mijn eerdere twee zwangerschappen niet meegedaan. Omdat dit ons laatste kindje wordt heb ik besloten om mee te doen. Op deze manier geef ik anderen ook een kans op een mooi wondertje. Qua stank van de flessen vind ik het meevallen. Het ruikt niet aangenaam, maar daar is alles mee gezegd. Misschien scheelt het dat ik niet enorm misselijk ben.
Lijstje uitgerekend voor juli Marleen86 - 34 jaar - 4e kindje - 2 juli 2021 Charlottei - 34 jaar - 1e kindje - 5 juli 2021 Melanieex - 25 jaar - 1e kindje - 5 juli 2021 Noaxvdv - 21 jaar - 1e kindje - 7 juli 2021 Lenainlove - 32 jaar - 2e kindje - 9 juli 2021 Summer18 - 28 jaar - 2e kindje - 10 juli 2021 Bizzybijtje - 25 jaar - 1e kindje - 11 juli 2021 Slowly - 37 jaar - 2e kindje - 12 juli 2021 Lilou2019 - 36 jaar - 3e kindje - 15 juli 2021 LSL - 34 jaar - 4e kindje - 16 juli 2021 xxLizzy - 29 jaar - 2e kindje - 16 juli 2021 Luddewutje - 35 jaar - 2e kindje - 17 juli 2021 Love and hope - 33jaar - 3e kindje - 18 juli 2021 Bulakgirl - 34 jaar - 3e kindje - 20 juli 2021 Sweety28 - 34 jaar - 2e kindje - 20 juli 2021 Hobbs - 36 jaar - 1e kindje - 21 juli 2021 Gate - 36 jaar - 2e kindje - 22 juli 2021 Secret Promise - 27 jaar - 1e kindje - 24 juli 2021 Haileybaby - 32 jaar - 3e kindje - 27 juli 2021 Liefdesbaby3 - 30 jaar - 3e kindje - Onbekend Mommy94 - 26 jaar - 2e kindje - Onbekend Meauxmeaus - 30 jaar - 1e kindje - Onbekend Afspraken 16 November - Charlottei - 1e echo 16 November - Noaxvdv - 1e echo 17 November - Melanieex - 1e echo 24 November - Luddewutje - Intake 26 November - Lenainlove - 1e echo 26 November - xxLizzy - 1e echo 27 November - BizzyBijtje - 1e echo 27 november- slowly - 1e echo 30 November - Luddewutje - 1e echo 1 December - Meauxmeaus - 1e echo 2 December - Summer18 - 1e echo 3 December - Sweety28 - 1e echo 7 December - Lilou2019 - 1e echo 7 December - Love and hope - 1e echo 8 December - Secret Promise - 1e echo 10 December- Haileybaby- intake en 1e echo 16 December - BizzyBijtje - 2e (termijn)echo 21 December - Love and hope - telefonisch intake 24 December - Luddwutje - 2e(termijn)echo 28 December - Secret Promise - termijnecho + intake
@Mommy94 vandaag weer een spannende dag! Ik ben nu al benieuwd hoe het met je gaat. @Charlottei en @Noaxvdv, jullie hebben vandaag een echo gepland! Hoe is het gegaan? @bluedrake gezellig dat je erbij komt! @Lilou2019 De pijnlijke borsten herken ik absoluut ja. Witverlies niet zo, maar volgens mij hoort dat wel bij zwangerschapsysmptomen. Ik heb nog niet eens aan kerst gedacht! Misschien wel leuk omdat alvast te doen. Voelt je huiskamer toch weer als nieuw en ik zit tegenwoordig 24/7 in dezelfde huiskamer. @bulakgirl wat goed dat je het formulier van de VK hebt ingevuld en wat fijn van de hele duidelijke testen. De vermoedheid ken ik ook hoor. Ik lig tegenwoordig 21:30 op bed en val dan ook gelijk in slaap (voorheen lag ik altijd nog uren te piekeren). Ik heb een formulier ingevuld voor moeders voor moeders. Ik zal binnenkort ongetwijfeld teruggebeld worden over hoe het verder gaat. Dank je wel iedereen voor jullie input!
Spannende dag @Mommy94. Was benieuwd of ik al een berichtje van je kon lezen vandaag, maar tot dusver nog niet. Sterkte als je nog niet geweest bent en ik duim voor je! Ben benieuwd naar de meiden met een echo vandaag! Toevallig hadden mijn vriend en ik t er gisteren over dat het voor ons nog zo lang duurt. Bij onze zoon konden we al een week later terecht, doordat ik heel onregelmatig was. De tweede echo alweer twee weken later en nu is t vanaf positieve test 4 weken wachten, lang!! Er zijn al verschillende met kwaaltjes lees ik. Vervelend hoor, ondanks je dan wel toch steeds een soort bevestiging hebt . Hier al vanaf vóór de test veel kwaaltjes, heel anders dan bij mijn eerste zwangerschap. Momenteel vooral borsten, witverlies en een afwisseling van maagzuur en misselijkheid. Maar goed, mag niet klagen. Ben allang blij dat ik opnieuw zwanger mag zijn. Leuk dat er al wordt nagedacht over de kerst versiering. Enerzijds wil ik de kerstboom deze week ik huis halen, maar ik weet ook dat ik vanaf dan extra uitdagingen heb met mn zoontje, haha. Qua moeders voor moeders heb ik de eerste keer niet mee gedaan. Op dat moment was er tijdelijk een stop, door de vele aanmeldingen. Momenteel heb ik mij niet aangemeld en ik denk dat ik dat ook niet ga doen. Qua eerdere berichten las ik vragen over waar we vandaan komen, welk werk we doen e.d. Zelf woon ik in de provincie Utrecht en ik sta voor de klas op een basisschool. Sorry als ik belangrijke dingen niet heb benoemd in dit bericht. Het is bijna niet bij te houden al die berichten. Er wordt gezellig gekletst. Ik lees alles mee hoor en probeer dan soms met een “vind ik leuk” te laten weten dat ik het gelezen heb, maar op alles reageren lukt mij (nu nog) niet. Fijne dag vandaag!
@Mommy94 Ik ben nog aan het duimen, hopelijk vandaag een fijne bevestiging voor jou!! @alle dames met een echo: hopelijk kloppende hartjes, laat het ons weten! Hier weinig nieuws, lekker weekend gehad maar nu wel erg slapjes op mijn benen. Moe, hoofdpijn, maagzuur: check check check. Misselijk gelukkig niet. Nog 1,5 wk tot mijn eerste echo... Echt aftellen!
Lijstje uitgerekend voor juli Marleen86 - 34 jaar - 4e kindje - 2 juli 2021 Charlottei - 34 jaar - 1e kindje - 5 juli 2021 Melanieex - 25 jaar - 1e kindje - 5 juli 2021 Noaxvdv - 21 jaar - 1e kindje - 7 juli 2021 Lenainlove - 32 jaar - 2e kindje - 9 juli 2021 Summer18 - 28 jaar - 2e kindje - 10 juli 2021 Bizzybijtje - 25 jaar - 1e kindje - 11 juli 2021 Slowly - 37 jaar - 2e kindje - 12 juli 2021 Lilou2019 - 36 jaar - 3e kindje - 15 juli 2021 LSL - 34 jaar - 4e kindje - 16 juli 2021 xxLizzy - 29 jaar - 2e kindje - 16 juli 2021 Luddewutje - 35 jaar - 2e kindje - 17 juli 2021 Love and hope - 33jaar - 3e kindje - 18 juli 2021 Bulakgirl - 34 jaar - 3e kindje - 20 juli 2021 Sweety28 - 34 jaar - 2e kindje - 20 juli 2021 Hobbs - 36 jaar - 1e kindje - 21 juli 2021 Gate - 36 jaar - 2e kindje - 22 juli 2021 Secret Promise - 27 jaar - 1e kindje - 24 juli 2021 Elisabeth83 - 37 jaar - 5e kindje - 24 juli 2021 Haileybaby - 32 jaar - 3e kindje - 27 juli 2021 Liefdesbaby3 - 30 jaar - 3e kindje - Onbekend Mommy94 - 26 jaar - 2e kindje - Onbekend Meauxmeaus - 30 jaar - 1e kindje - Onbekend Afspraken 16 November - Charlottei - 1e echo 16 November - Noaxvdv - 1e echo 18 November - Elisabeth83 - afspraak gyn 17 November - Melanieex - 1e echo 24 November - Luddewutje - Intake 26 November - Lenainlove - 1e echo 26 November - xxLizzy - 1e echo 27 November - BizzyBijtje - 1e echo 27 november- slowly - 1e echo 30 November - Luddewutje - 1e echo 1 December - Meauxmeaus - 1e echo 2 December - Summer18 - 1e echo 3 December - Sweety28 - 1e echo 7 December - Lilou2019 - 1e echo 7 December - Love and hope - 1e echo 8 December - Secret Promise - 1e echo 10 December- Haileybaby- intake en 1e echo 16 December - BizzyBijtje - 2e (termijn)echo 21 December - Love and hope - telefonisch intake 24 December - Luddwutje - 2e(termijn)echo 28 December - Secret Promise - termijnecho + intake
Hallo allemaal, man een week niet overtuigd te zijn van mijn testen, had ik vandaag dan toch bijna knal test. Daarom meld ik mij nu pas aan. mij ben ongeveer uitgerekend op 24 juli, maar zal rond 10 juli bevallen. Ik word namelijk altijd ingeleid. Woensdag eerste afspraak bij gynaecoloog. Zullen ze vast wel echo maken waarom natuurlijk niets valt te zien.. maargoed. Spannend!!!! Stiekem hoop ik dat ze al iets kunnen zien.
Hoi meiden. Ik kom net terug van de gyn. HCG hormoon was vrijdag 796 en nu 1500 ongv dus die is mooi verdubbeld!! Verder was er op de echo nog niks te zien en was mijn slijmvlies wel wat aan de dunne kant. Rond de 4.5 stond op de foto vorige keer 7.5 hij vond dit wel wat dun. Nog steeds willen ze een buitenbaarmoederlijke niet helemaal uitsluiten. Maar wij vinden het zelf toch een beetje raar en weten totaal niet de aanleiding waarom ze dat zo willen onderzoeken. Echo doet geen pijn en er is ook niks afwijkends te zien. Ook geen hefige krampen in mijn buik ofzo en de schouderpijn is volledig weg (toch verkeerd geslapen). Wel een beetje bruinverlies sinds 3 dagen. Ze zeggen zelf ook al elke keer dat het normaal is dat ze nog niks kunnen zien. Woensdag moet ik dus weer het zelfde doen. Bloedprikken en een echo in de middag. Dan zit het HCG hormoom waarschijnlijk rond die 2000 en hopen ze wel wat te zien. Maar ook dit is nog steeds niet zeker, want ook deze kan nog net te vroeg zijn... snappen jullie het? Voor nu ben ik toch wel hel blij dat het hormoon zo goed gestegen is. Ik begin er zelf langzaam wel vertrouwen in te krijgen dan we volgende week ergens iets kunnen zien op de echo. Ik ben waarschijnlijk 5 a 5.5 week zwanger. Onze gok van de bevruchting en het hormoon komt hiermee wel overeen. Nou hoop dat er woensdag wat te zien zal zijn dan ben ik hopelijk van die prikken en echo's af voor nu even. We duimen weer vrolijk verder.
@BizzyBijtje : Je bedoeld waarschijnlijk in elkaar zakken en niet kakken @Mommy94 : Al nieuws? Hier 's avonds ook moe, al 2 avonden in de zetel bij de tv in slaap gevallen. Voormiddag gewerkt en namiddag samen met mijn dochtertje 16 maanden een dutje gedaan, zalig.
Hallo dames, ik meld me hier ook, Ik ben als ik het goed berekend heb 8 juli uitgerekend. Ik ben 32, en zwanger van ons 3e kindje 7 dec moet ik voor het eerst naar de vk, moet dus nog een tijdje geduld hebben.
@Mommy94 Wat fijn dat je nu een hele goede HCG stijging hebt! Wat een opluchting moet dat zijn. Ik had gelezen in een ander topic over je bruinverlies. ik kan me voorstellen dat dat even schrikken is en dat dan de hoop in je schoenen zinkt. Maar gewoon een harstikke mooi resultaat dus vandaag. Het feit dat alles blijft toenemen (HCG en slijmvlies) lijkt me een hartstikke mooi teken. Hopelijk inderdaad vanaf woensdag dan gewoon alles duidelijk te zien op de echo! @Elisabeth83 wat leuk dat je aanschuift! Je hebt wat spannende dagen gehad. Wat ontzettend fijn dat je nu eindelijk die knaltest in handen hebt!
@Mommy94 : We hebben elkaar overlapt, ik vroeg juist of je al meer wist en net nadat ik verzonden had, als ik het. De waardes goed gestegen, dat is toch goed nieuws. Ja, die echo was nog te vroeg. Misschien woensdag ook nog. Blijft nog wat bang afwachten. Later kan je er misschien nog mee lachen. Ik wens je alle succes toe
Lijstje uitgerekend voor juli Marleen86 - 34 jaar - 4e kindje - 2 juli 2021 Charlottei - 34 jaar - 1e kindje - 5 juli 2021 Melanieex - 25 jaar - 1e kindje - 5 juli 2021 Noaxvdv - 21 jaar - 1e kindje - 7 juli 2021 Mama8781 - 32 jaar - 3e kindje - 8 juli 2021 Lenainlove - 32 jaar - 2e kindje - 9 juli 2021 Summer18 - 28 jaar - 2e kindje - 10 juli 2021 Bizzybijtje - 25 jaar - 1e kindje - 11 juli 2021 Slowly - 37 jaar - 2e kindje - 12 juli 2021 Lilou2019 - 36 jaar - 3e kindje - 15 juli 2021 LSL - 34 jaar - 4e kindje - 16 juli 2021 xxLizzy - 29 jaar - 2e kindje - 16 juli 2021 Luddewutje - 35 jaar - 2e kindje - 17 juli 2021 Love and hope - 33jaar - 3e kindje - 18 juli 2021 Bulakgirl - 34 jaar - 3e kindje - 20 juli 2021 Sweety28 - 34 jaar - 2e kindje - 20 juli 2021 Hobbs - 36 jaar - 1e kindje - 21 juli 2021 Gate - 36 jaar - 2e kindje - 22 juli 2021 Secret Promise - 27 jaar - 1e kindje - 24 juli 2021 Elisabeth83 - 37 jaar - 5e kindje - 24 juli 2021 Haileybaby - 32 jaar - 3e kindje - 27 juli 2021 Liefdesbaby3 - 30 jaar - 3e kindje - Onbekend Mommy94 - 26 jaar - 2e kindje - Onbekend Meauxmeaus - 30 jaar - 1e kindje - Onbekend Afspraken 16 November - Charlottei - 1e echo 16 November - Noaxvdv - 1e echo 18 November - Elisabeth83 - afspraak gyn 17 November - Melanieex - 1e echo 24 November - Luddewutje - Intake 26 November - Lenainlove - 1e echo 26 November - xxLizzy - 1e echo 27 November - BizzyBijtje - 1e echo 27 november- slowly - 1e echo 30 November - Luddewutje - 1e echo 1 December - Meauxmeaus - 1e echo 2 December - Summer18 - 1e echo 3 December - Sweety28 - 1e echo 7 December - Lilou2019 - 1e echo 7 December - Love and hope - 1e echo 7 December - mama8891 - 1e echo 8 December - Secret Promise - 1e echo 10 December- Haileybaby- intake en 1e echo 16 December - BizzyBijtje - 2e (termijn)echo 21 December - Love and hope - telefonisch intake 24 December - Luddwutje - 2e(termijn)echo 28 December - Secret Promise - termijnecho + intake