Hoi allemaal! Ik val nog op de valreep in juli 2021. Ik ben 35 jaar en ik heb een paar dagen meegedaan met april 21 maar toen kreeg ik na een positieve test alleen nog maar negatieve testen. Vandaag eindelijk weer een streepje. 14 of 15 dagen na eisprong.. Ons eerste kindje na lang proberen. We liepen al bij de huisarts en ik ben al doorverwezen naar de gyneac9oloog. Vraagje.. ik had een helderrode bloeding op 6dpo en ook een op 12 dpo.. 2 keer afzonderlijk van elkaar. Kort en gelukkig zette beiden niet door. Zijn er meer meiden die 2 keer een afzonderlijke bloeding hadden? Morgen nog een keer testen maar ik heb echt het gevoel dat het dit keer raak is.
Spannend @Zon85 ... zelf geen ervaring met bloedingen, maar soms kan het toch ook door de innesteling oid komen? Heb je al een eerste echo gepland? @Melanieex bah, vervelend. Hopen op een negatieve uitslag!
@bulakgirl dankjewel! @xxLizzy Ja hoop het ook! Wachten duurt zo lang, als het goed is binnen 24 uur de uitslag.
Ik ben gesloopt! Deze week nu 40 uur erop gehad, gisteren gaf de stappenteller op de telefoon haast 30.000 stappen, m'n horloge 16.000 en vandaag zo'n 12.000 op m'n horloge en 23.000 op m'n telefoon... Ben een uurtje eerder naar huis gegaan hoor MN buik doet zeer, m'n voeten ook en ik ben gewoon op... Ga even een dutje doen... Ik hoop dat de komende week wat minder pittig is.. Anders hou ik 't niet vol ben ik bang
Zo, klinkt heftig. Ik snap dat je gesloopt bent. Wel goed naar jouw lichaam blijven luisteren hoor. Hier heb ik nachtdienst en het geven van wisselligging valt nu erg zwaar.
Ja hoor, positief getest op Corona. Nu 10 dagen quarantaine... Hoop dat het geen effect heeft op de baby.
Wat vervelend! Geen idee of dat effect kan hebben, maar maak je er niet druk over. Even contact opnemen met huisarts oid? Sterkte en beterschap!
Jawel, heb sowieso niet veel nachten. Maar als het echt niet gaag kan ik het direct aangeven en mijn rooster wordt omgegooid.
Aah wat vervelend. Misschien heb ik het gemist, maar heb je veel klachten? Wat ik overal lees is dat het geen effect heeft op jouw ongeboren kindje. Sterktw
Schrikken zeg... Maar volgens mij is dit nog best een ok termijn om 't te doormaken... Later komen je longen onder druk te staan van je buik en dan is een besmetting er bovenop wat gevaarlijker. Heel veel beterschap iig en hoop dat je er niet al te veel last van krijgt!
Poeh wat een vervelend nieuws @Melanieex hopelijk verloopt het heel mild voor je. @xxLizzy wij hebben het de ouders nog niet verteld en zijn van plan dit met kerst te doen (na de NIPT enzo). Mijn idee is om een transparante kerstbal te laten bedrukken met opa & oma (en een andere met oom & tante) en dan met 2 babysokjes (roze + blauw) erin met de uitgerekende maand-jaar erop geborduurd. Ben ook wel benieuwd hoe de rest van de meiden het nieuws gaat aankondigingen!
@jongmam & @bulakgirl & @Charlottei Gelukkig vallen de klachten mee, ik heb zelf alleen een verkoudheid. Ook ben ik sinds zaterdag mijn smaak & reuk volledig kwijt. Kan niet echt zeggen dat ik ziek ben.. Alleen wel super irritant dat ik dus niks proef, ben al misselijk vanaf begin zwangerschap & nu met eten helemaal lastig. Zin in eten is nu helemaal weg!
Lijstje uitgerekend voor juli Marleen86 - 34 jaar - 4e kindje - 2 juli 2021 Jongmam - 27 jaar - 3e kindje - 4 juli 2021 Charlottei - 34 jaar - 1e kindje - 5 juli 2021 Melanieex - 25 jaar - 1e kindje - 5 juli 2021 Noaxvdv - 21 jaar - 1e kindje - 7 juli 2021 Mama8891 - 32 jaar - 3 e kindje - 8 juli 2021 Lenainlove - 32 jaar - 2e kindje - 9 juli 2021 Summer18 - 28 jaar - 2e kindje - 10 juli 2021 Bizzybijtje - 25 jaar - 1e kindje - 11 juli 2021 Slowly - 37 jaar - 2e kindje - 12 juli 2021 Lilou2019 - 36 jaar - 3e kindje - 15 juli 2021 LSL - 34 jaar - 4e kindje - 16 juli 2021 xxLizzy - 29 jaar - 2e kindje - 16 juli 2021 Luddewutje - 35 jaar - 2e kindje - 17 juli 2021 Love and hope - 33jaar - 3e kindje - 18 juli 2021 Bulakgirl - 34 jaar - 3e kindje - 20 juli 2021 Sweety28 - 34 jaar - 2e kindje - 20 juli 2021 Hobbs - 36 jaar - 1e kindje - 21 juli 2021 Gate - 36 jaar - 2e kindje - 22 juli 2021 Secret Promise - 27 jaar - 1e kindje - 24 juli 2021 Elisabeth83 - 37 jaar - 5e kindje - 24 juli 2021 Haileybaby - 32 jaar - 3e kindje - 27 juli 2021 Bluedrake - 26 jaar - 1e kindje - rond 29 juli 2021 (?) Liefdesbaby3 - 30 jaar - 3e kindje - Onbekend Mommy94 - 26 jaar - 2e kindje - Onbekend Meauxmeaus - 30 jaar - 1e kindje - Onbekend Afspraken 16 November - Charlottei - 1e echo 16 November - Noaxvdv - 1e echo 18 November - Elisabeth83 - afspraak gyn 17 November - Melanieex - 1e echo 23 November - Jongmam - 2e echo 24 November - Luddewutje - Intake 26 November - Lenainlove - 1e echo 26 November - xxLizzy - 1e echo 27 November - BizzyBijtje - 1e echo 27 november- slowly - 1e echo 30 November - Luddewutje - 1e echo 1 December - Meauxmeaus - 1e echo 2 December - Elisabeth83 - 2e echo 3 December - Sweety28 - 1e echo 7 December - Mama8891 - 1e echo 7 December - Lilou2019 - 1e echo 7 December - Love and hope - 1e echo 8 December - Secret Promise - 1e echo 8 December - Bulakgirl - 1e echo 8 December - Summer18 - 1e echo 10 December- Haileybaby- intake en 1e echo 11 December - Bluedrake - 1e echo 16 December - BizzyBijtje - 2e (termijn)echo 21 December - Love and hope - telefonisch intake 24 December - Luddwutje - 2e(termijn)echo 28 December - Secret Promise - termijnecho + intake 29 December - bulakgirl - 2e echo 4 januari - Bluedrake - Intake verloskundige
Hey meiden, Hoe gaat het hier? Een aantal echo’s zijn al geweest. En vandaag staat er ook weer eentje op het programma. Spannend hoor! hoe is het met jullie kwaaltjes? Hier nog nergens last van. Ben benieuwd wanneer het weer komt. over 1,5 week de 2e echo.. spannend, hoop echt heel hard dat ik dan een hartje zie kloppen. ❤️
@Slowly : Hier ook zo moe en niet veel tijd om te reageren of gewoon vergeten wie wat schrijft @xxLizzy : Ik denk dat ik weer een meisje krijg als ik afga op de misselijkheid @derestvandemeiden Ja, hier lees ik ook alles mee, maar niet altijd de puf om te reageren. Is het niet leuk om een apart lijstje te maken met welk geslacht we denken dat onze baby is? Dan kunnen we het over een paar weken, of bij de geboorte checken of we gelijk hadden! Zal ik aftrappen? Jongen/meisje? Lizzyxx - meisje Lilou2019 - meisje
@Melanieex : Dat is schrikken, corona @jongmam : Succes met de echo @Zon85 : Proficiat en welkom hier
Ik volg het allemaal even niet zo. Dit weekend is de oma van mijn partner overleden Donderdag uitvaart en vrijdag de 1e echo, zo ongelofelijk dubbel
Vandaag de 2e echo gehad (8 weken). Ik vind het nog waanzinnig moeilijk om iets op zo'n echo beeld te zien, maar kennelijk hebben we al beginnende armpjes en beentjes. Daarnaast een stevig kloppend hartje! Toch elke keer ontzettend spannend de eerste paar seconden van zo'n echo. Hopelijk zijn alle andere echo's ook goed gegaan!