Hoi dames, Ik schrijf ook graag mee! Na IVF zwanger van ons eerste kindje, uitgerekend op 5 juli. Inmiddels 7,5 jaar samen met m'n man, waarvan ruim 2 jaar getrouwd. Tijdens m'n punctie een bacteriële infectie opgelopen waar ik erg ziek van was, en van daaruit recht in de zwangerschapskwaaltjes gerold. Momenteel bijna de hele dag misselijk en kan m'n bed niet uitkomen, hebben jullie dat ook?
Welkom en gefeliciteerd @Charlottei @Meauxmeaus. ik heb helemaal nergens last van en hopelijk blijft dat zo. Wel balen als je wel zo beroerd voelt, hopelijk gaat het voor jullie snel voorbij.
Gefeliciteerd @Meauxmeaus ! Je hebt dus net een heel bijzonder moment, levensveranderd momentje gehad. Is je partner al op de hoogte en hoe ging het vertellen aan je partner? Wanneer ben je uitgerekend en heb je al een eerste echo op de planning staan? Dan zetten we die erbij voor op het lijstje. Leuk dat je mee komt kletsen. @Charlottei Gefeliciteerd en wat gezellig dat je erbij komt hier! Pff, dat is een pittig begin. Ik begin hier langzaam de eerste kwaaltjes te krijgen, maar mild en nog niet misselijk. Is het vooral een misselijk gevoel of ben je ook de ganse dag aan het overgeven?
@Meauxmeaus @Charlottei : Proficiat en welkom meiden, wat fijn dat jullie ook komen meeschrijven. Willen jullie ook op het lijstje, dan mogen jullie de leeftijd, hoeveelste kindje en je uitgerekende datum geven, dan pas ik het aan. @Charlottei : Jouw eerste, spannend. Uitgerekend voor 5 juli ? Allemaal lekker gaan wandelen en geprofiteerd van het mooie weer? Ik moet donderdag pas terug gaan werken, heb ziekenverlof maar het gaat terug veel beter.
Hoi allemaal, Ik lees en schrijf graag mee! Vandaag positief getest. Nog niet een knaltest, dus ik ga hem dinsdag of woensdag nog eens herhalen. We hebben al twee wondertjes. Ik hoop dat alles goed gaat, want dan kunnen we eind Juli 2021 ons derde wondertje verwelkomen! Gefeliciteerd voor jullie allemaal! Spannende tijden...
@Luddewutje Zeker mn partner die weet het al, ik heb de test met een speentje in een doosje gedaan en gegeven 1 dec hebben we de eerste echo! Ik heb wat kwaaltjes betreft helemaal nergens last van, ook geen gevoelige borsten
Lijstje uitgerekend voor juli 2021 Summer18 - 28 jaar - 2e kindje - 10 juli 2021 Bizzybijtje - 25 jaar - 1e kindje - 11 juli 2021 Slowly - 37 jaar - 2e kindje - 12 juli 2021 Lilou2019 - 36 jaar - 3e kindje - 15 juli 2021 LSL - 34 jaar - 4e kindje - 16 juli 2021 Luddewutje - 35 jaar - 2e kindje - 17 juli 2021 Liefdesbaby3 - 30 jaar - 3e kindje - Onbekend Afspraken 24 November - Luddewutje - Intake 27 November - BizzyBijtje - 1e echo 30 November - Luddewutje - 1e echo 2 December - Summer18 - 1e echo 7 December - Lilou2019 - 1e echo 16 December - BizzyBijtje - 2e (termijn)echo
Welkom allemaal! En natuurlijk ook gefeliciteerd!! We gaan allemaal een bijzondere periode tegemoet. Ik heb ook helemaal geen kwaaltjes, voel me bijna beter als normaal. Vanmiddag mijn schoonmoeder op de hoogte gebracht. Ze was zo verrast en blij dat ze bijna begon te huilen
Ik heb mezelf op het lijstje gezet. Heb ik dat goed gedaan? Uitgerekende datum is nog onbekend. Onregelmatige cyclus. Ik zal dus een echo moeten afwachten
Ik kom ook gezellig mee kletsen. Gefeliciteerd allemaal. Hier durf ik nog niet volledig blij te zijn, want het voelt nog nog een beetje onzeker. Ik zat midden in mijn eerste vruchtbaarheidsbehandeling en heb 2 dagen geleden positief getest terwijl ik bezig was met mijn Letrozol kuur. Vorige week een volledige menstruatie gehad en had einde van deze week pas een eisprong verwacht. Benieuwd naar het hele verhaal kan je hem hier vinden. https://www.zwangerschapspagina.nl/threads/bizar-verhaal-zwanger-voor-opgewekte-eisprong-met-letrozol.709488/ Woensdag dus een afspraak bij de GYN om te kijken hoe of wat. Hij heeft er geen vertrouwen in, maar de testen liegen er zeker niet om! Ik begin toch goede hoop te krijgen, maar durf echt nog niet blij te zijn. Voel mij ook totaal niet zwanger. Ik weet ook niet wanneer het gebeurd kan zijn, maar ik gok dat ik rond 17 juli uitgerekend ben.
Lijstje uitgerekend voor juli 2021 Summer18 - 28 jaar - 2e kindje - 10 juli 2021 Bizzybijtje - 25 jaar - 1e kindje - 11 juli 2021 Slowly - 37 jaar - 2e kindje - 12 juli 2021 Lilou2019 - 36 jaar - 3e kindje - 15 juli 2021 LSL - 34 jaar - 4e kindje - 16 juli 2021 Luddewutje - 35 jaar - 2e kindje - 17 juli 2021 Liefdesbaby3 - 30 jaar - 3e kindje - Onbekend Mommy94 - 26 jaar - 2e kindje - Onbekend Afspraken 11 November - Mommy94 - Gyn controle goede zwangerschap? 24 November - Luddewutje - Intake 27 November - BizzyBijtje - 1e echo 30 November - Luddewutje - 1e echo 2 December - Summer18 - 1e echo 7 December - Lilou2019 - 1e echo 16 December - BizzyBijtje - 2e (termijn)echo
Lijstje uitgerekend voor juli Summer18 - 28 jaar - 2e kindje - 10 juli 2021 Bizzybijtje - 25 jaar - 1e kindje - 11 juli 2021 Slowly - 37 jaar - 2e kindje - 12 juli 2021 Lilou2019 - 36 jaar - 3e kindje - 15 juli 2021 LSL - 34 jaar - 4e kindje - 16 juli 2021 Luddewutje - 35 jaar - 2e kindje - 17 juli 2021 Liefdesbaby3 - 30 jaar - 3e kindje - Onbekend Mommy94 - 26 jaar - 2e kindje - Onbekend Meauxmeaus - 30 jaar - 1e kindje - onbekend Afspraken 11 November - Mommy94 - Gyn controle goede zwangerschap? 24 November - Luddewutje - Intake 27 November - BizzyBijtje - 1e echo 30 November - Luddewutje - 1e echo 1 December - Meauxmeaus - 1e echo 2 December - Summer18 - 1e echo 7 December - Lilou2019 - 1e echo 16 December - BizzyBijtje - 2e (termijn)echo
Wat een mooie testen! Ik snap dat je nog niet echt durft te hopen gezien jullie ‘behandelingsomstandigheden’. Ben benieuwd wat jullie gyn zegt! Ik duim voor je.....
Klopt ja, 5 juli uitgerekend. De eerste echo is maandag 16 november, over een weekje dus. M'n leeftijd is 34 en het is ons eerste kindje.
@Meauxmeaus Dat vertellen heb je lief gedaan met de fopspeen in een doosje. Spannend 1 december de echo! @BizzyBijtje ahhhh, wat lief van je schoonmoeder. Mooi die vertelmomentjes. @Liefdesbaby3 welkom bij de club en gefeliciteerd! Volgens mij zag ik je test voorbij komen in het 'vage testen topic'. Ik vond hem vrij duidelijk hoor! Ik ben benieuwd naar je test van dinsdag/woensdag. @Mommy94 ik heb je verhaal inderdaad voorbij zien komen, maar niet gereageerd omdat ik helemaal geen verstand heb van dat soort situaties. Spannend hoor, over 2 dagen de afspraak en dan weet je meer. Fingers crossed! Wat zou het mooi zijn.
Het maakt me wel een beetje onzeker dat ik helemaal geen verschijnselen heb, ik wil elke keer weer opnieuw testen! Ga ik niet doen hoor haha maar het voelt wel een beetje als wachtweken weer...
Klopt! Daar had ik hem geplaatst. Vandaag vond ik het wel echt een knaltest. Dus ik ga niet meer testen, maar de verloskundige bellen over 1/2 weken voor een intake. En ondertussen maar duimen dat het goed blijft gaan ❤️