ja dat zag ik alles hetzelfde, echt bijzonder We hebben met 6 weken (ik dacht zelf ruim 7) een vroege echo gehad ivm bloeding en toen met 8 weken nog een om te kijken of het kindje groeide. Bij 6 weken zagen we uitwendig al een licht knipperend hartje, maar dat stelde de verloskundige nog niet gerust aangezien ik dacht verder te zijn. Toen met 8 weken nog een echo en daar was een stevig hartje op te zien en al wat beweging van de kleine. Toen durfde ze ons wel te feliciteren. Wel dus een week achteruit gezet. Ook bijzonder omdat de bevruchting echt maar 1 moment geweest kan zijn. Wellicht heeft de innesteling langer geduurd of was dit het tweede vruchtje. We zagen namelijk bij de vroege echo een extra zakje dat nu verdwenen is. Wij hebben als eerste een meisje en daarna 3 jongens. Ik zou het voor mijn dochter wel leuk vinden als het een meisje mag zijn, maar daarvoor zullen we nog even geduld moeten hebben. Ik begreep dat er weinig tot geen geslacht bepalende echo’s of pretecho’s gemaakt worden nu met de lockdown. Hebben jullie daar al iets van gemerkt? Ik voel me wat terughoudend om met de verloskundige de nubtheorie aan te kaarten. Is natuurlijk geen garantie, maar ik vind 20 weken echo zo ver weg
Hier is de kogel door de kerk.... vanmorgen in het ziekenhuis geweest in verband met bloedverlies. Ik zou vandaag 9 weken zijn,maar ziet er niet goed uit. Deze gyn was heel duidelijk: niet goed. Waarschijnlijk binnen nu en een week de miskraam omdat baarmoeder al aan het samentrekken was.
Lijstje uitgerekend voor juli Marleen86 - 34 jaar - 4e kindje - 2 juli 2021 Babs1990 - 30 jaar - 3e kindje - 3 juli 2021 Jongmam - 27 jaar - 3e kindje - 3 juli 2021 Charlottei - 34 jaar - 1e kindje - 5 juli 2021 Melanieex - 25 jaar - 1e kindje - 5 juli 2021 Noaxvdv - 21 jaar - 1e kindje - 7 juli 2021 Lenainlove - 32 jaar - 2e kindje - 7 juli 2021 Summer18 - 28 jaar - 2e kindje - 11 juli 2021 Slowly - 37 jaar - 2e kindje - 12 juli 2021 LSL - 34 jaar - 4e kindje - 16 juli 2021 xxLizzy - 29 jaar - 2e kindje - 16 juli 2021 Luddewutje - 35 jaar - 2e kindje - 16 juli 2021 Bulakgirl - 34 jaar - 3e kindje - 20 juli 2021 Sweety28 - 34 jaar - 2e kindje - 20 juli 2021 Hobbs - 36 jaar - 1e kindje - 21 juli 2021 Gate - 36 jaar - 2e kindje - 22 juli 2021 Secret Promise - 27 jaar - 1e kindje - 24 juli 2021 Poekie1983 - 37 jaar - 5e kindje - 24 juli 2021 Haileybaby - 32 jaar - 3e kindje - 27 juli 2021 Bluedrake - 26 jaar - 1e kindje - rond 29 juli 2021 (?) Liefdesbaby3 - 30 jaar - 3e kindje - Onbekend Mommy94 - 26 jaar - 2e kindje - Onbekend Afspraken 22 december - summer18 - termijn echo 24 December - Luddwutje - 2e(termijn)echo 28 December - Secret Promise - termijnecho + intake 29 December - bulakgirl - 2e echo 29 December - xxLizzy - termijnecho 4 januari - Bluedrake - Intake verloskundige 4 januari - Haileybaby - termijnecho 4 januari - Poekie1983 - termijnecho 15 januari - Babs1990 - echo + geslachtsbepaling
Zojuist de NIPT uitslag ontvangen, all good!! We gingen er niet vanuit dat er iets zou zijn, maar toch fijn om het nu op papier te hebben. Daarnaast wil ik even een speciaal momentje benoemen want de voorhoede van onze groep (waaronder ik zelf) is de afgelopen dagen de magische 12 weken grens gepasseerd: Van harte gefeliciteerd: @Marleen86 @Babs1990 @jongmam @Melanieex
Dank je wel en leuk dat je daareven bij stil staat. Al blijft het natuurlijk altijd spannend. Met de termijn echo was ik natuurlijk wel ruim een week naar voren geschoven dus volgens die planning ben ik al 13 + 3. Gek idee. 6 januari pas weer een afspraak bij de verloskundige en 13 januari bij mijn eigen gynaecoloog. Wat duurt het wachten tussen de afspraken door dan lang. Ik zit nu ruim 3 weken al aan de ascal (bloedverdunner) vanwege de kans op het Hellp syndroom. Zelf dus wekelijks bloeddruk in de gaten houden. Daarnaast heb ik al behoorlijk last van mijn buikspieren/ banden voor. Door mijn buikwandcorrectie 6 jaar geleden (inclusief reven van de buikspieren) is de kans groot dat de baby voorlopig naar binnen groeit in plaats van naar voren. Heb ook nog echt geen zichtbaar bobbeltje/ buikje (wat met een vierde normaal echt wel al te zien is) Darmen en blaas komen al behoorlijk in de verdrukking merk ik. Dus hier even afwachten met wat voor complicaties ik te maken ga krijgen
Van harte gefeliciteerd met jullie goede NIPT uitslag. Super lief dat je aan ons denk, dankjewel! Jij ook gefeliciteerd met het bereiken van de magische 12 weken grens.