Uitgerekend juli 2021

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Lilou2019, 3 nov 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. haileybaby

    haileybaby Fanatiek lid

    8 jun 2012
    2.040
    2.220
    113
    Vrouw
    leidschendam
    Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon. Lekker genieten van dit mooie mannetje❤
     
  2. Slowly

    Slowly Fanatiek lid

    1 mei 2020
    1.125
    734
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd met jullie zoon!! Lekker gaan genieten.
     
  3. Slowly

    Slowly Fanatiek lid

    1 mei 2020
    1.125
    734
    113
    Vrouw
    Zo leuk dat de baby’s nu al geboren worden. Ik hoop zo dat ik ook niet al te lang hoef te wachten. Heb zo geen zin om over de 40 weken heen te gaan. Laat haar maar over 1,5 week komen.
     
    bluedrake en jongmam vinden dit leuk.
  4. jongmam

    jongmam Bekend lid

    17 jul 2009
    816
    177
    43
    Vrouw
    Verzorgende-IG
    Aaah super lief. Van harte gefeliciteerd!
     
  5. jongmam

    jongmam Bekend lid

    17 jul 2009
    816
    177
    43
    Vrouw
    Verzorgende-IG
    Ik zit ook telkens te kijken of er al een baby geboren is.
    Pfff voel met jou mee. Ben er klaar mee en klaar voor. Van mij mag hij komen.
     
    Slowly vindt dit leuk.
  6. Lenainlove

    Lenainlove Actief lid

    8 jul 2020
    280
    222
    43
    Vrouw
    @Marleen86 Gefeliciteerd met jullie heerlijke mannetje! Geniet van elkaar :)

    (en inderdaad: ik wil ooook haha :D )
     
    jongmam vindt dit leuk.
  7. jongmam

    jongmam Bekend lid

    17 jul 2009
    816
    177
    43
    Vrouw
    Verzorgende-IG
    Afgelopen maandag ben ik bevallen van ons zoontje. Hij woog 3300 gram en was 50 cm lang. Kort na de bevalling werd hij opgenomen vanwege een infectie. Hij maakt het inmiddels goed, is ook aan het groeien in gewicht.
    Wanneer wij er weer een beetje bovenop zijn kom ik mijn bevallingsverhaal delen. Ik ben er nog steeds ondersteboven van.
     
  8. haileybaby

    haileybaby Fanatiek lid

    8 jun 2012
    2.040
    2.220
    113
    Vrouw
    leidschendam
    Gefeliciteerd met de geboorte van je zoontje. Naar dat er een infectie opgetreden is. Maar gelukkig gaat het nu goed❤
     
    jongmam vindt dit leuk.
  9. Slowly

    Slowly Fanatiek lid

    1 mei 2020
    1.125
    734
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd met jullie zoontje. Wat vervelend van jullie zoontje dat hij een infectie heeft opgelopen. Wel fijn dat het beter gaat. Ben erg benieuwd naar je verhaal als je er klaar voor bent. Voor nu bijkomen en gaan genieten.
     
    jongmam vindt dit leuk.
  10. bluedrake

    bluedrake Fanatiek lid

    1 aug 2018
    3.658
    4.038
    113
    Vrouw
    @jongmam van harte gefeliciteerd en hopelijk zijn jullie er snel een beetje bovenop.
     
    jongmam vindt dit leuk.
  11. Lilou2019

    Lilou2019 Actief lid

    5 aug 2019
    464
    473
    63
    Vrouw
    Hey leuk om te lezen dat hier al baby'tjes zijn geboren. Ik ben na mijn MK nu 27 weken zwanger van een MEISJE
     
    jongmam en bluedrake vinden dit leuk.
  12. Slowly

    Slowly Fanatiek lid

    1 mei 2020
    1.125
    734
    113
    Vrouw
    Oh wat fijn! Gefeliciteerd. Gaat alles goed met je zwangerschap?
     
  13. jongmam

    jongmam Bekend lid

    17 jul 2009
    816
    177
    43
    Vrouw
    Verzorgende-IG
    Hierbij mijn bevallingsverhaal.
    Ik had al een aantal weken last van voorweeën, maar niks wat ik niet aan kon. De dag voor mijn bevalling leken deze erger te worden. Maar dacht er niet veel over na. Op een gegeven moment kwamen ze om de 20/30 minuten en dacht ik nog, mocht het dagen of weken aanhouden, dan kan ik het niet aan. Nog steeds niet denken dat ik eigenlijk op dat moment aan het bevallen was. De weeën waren nog te houden.

    Wij zijn uiteindelijk naar bed gegaan en in mijn slaap voelde ik de weeën regelmatiger en heftiger komen. Om 02.30uur ben ik wakker geworden en naar beneden gegaan. Na het plassen zat er opeens maximaal 5/6 minuten tussen de weeën. Ze werden alleen maar heftiger. Meeste mensen denken: "ooh, het is begonnen hoor". Maar niet Jongmam. Ik heb tot ik getoucheerd werd in het zh getwijfeld of het nou echt begonnen was. Mijn partner hakte uiteindelijk de knoop door en had rond 04.00 uur het ziekenhuis gebeld. Want mama was nog steeds aan het twijfelen haha.

    Eenmaal in het ziekenhuis had ik 5 cm ontsluiting en werd hij binnen 2,5 uur geboren. Mijn vliezen waren doorgeprikt bij 8 cm. Toen kwam ik een weeënstorm terecht. Terwijl ik nog een randje had (stomme randje) kreeg ik enorme persweeën, maar mocht nog niet. Mijn lichaam nam het over en begon te persen. Hij is na twee persweeën dan ook vliegend eruit gekomen. De gynaecoloog kon hem nog net op tijd vangen.

    Hij deed het direct perfect. Kwam er huilend uit. Ik vond zijn ademhaling klinken alsof zijn neus flink dicht zat. Maar dat kan, hij was er net. Thuis werd het niet beter. Hij leek meer moeite te moeten doen om te ademen. Maar dat beeld liet hij niet altijd zien. De verloskundige heeft ons daarom ook die nacht nog doorgestuurd naar het zh, waar bleek dat zijn ontstekingswaarde verhoogd was. Hij werd daarom direct breed behandeld met antibiotica, waarna zijn ademhaling verbeterde.
    Uit zijn bloedkweek en mijn swab is er niks gekomen, dus we weten nog steeds niet waar de infectie zat of wat het was.
    Omdat hij via infuus behandeld werd met antibiotica moest hij blijven. Ik mocht gelukkig bij hem blijven. Op den duur mochten we naar huis met kinderthuiszorg.

    Ik heb de eerste paar dagen alleen maar gehuild. Voelde mij leeg van binnen en stond machteloos naar mijn baby te kijken. Het gaat nu goed met hem. Hij is een schatje. Heeft wel last van buikkrampjes en melk wat omhoog komt.
     
    Slowly vindt dit leuk.
  14. Featherr

    Featherr Fanatiek lid

    20 jun 2016
    3.111
    2.536
    113
    Vrouw
    Brabant
    Wij zijn 24 juli de trotse ouders van onze dochter geworden♡♡
    Ze doet het goed, zat gister bijna op haar geboortegewicht (nog 10 gram).
     
    Slowly en bluedrake vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina