Uitgerekend juli 2025

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by GezelligZwangerWorden, Oct 31, 2024.

1. Annwij

Annwij Lid

Nov 7, 2024
    24
    30
    13
    Female
    Wat een mooi nieuws zeg! Gefeliciteerd.

Denise00 likes this.
  2. Annwij

Annwij Lid

Nov 7, 2024
    24
    30
    13
    Female
    Ahh jij mag ook vrijdag! Ik ook voor de eerste echo. Erg spannend! Maar mega veel symptomen hier. Hele andere trek qua voeding en erg misselijk en futloos. Aftellen!

Isa95 likes this.
  3. EvievdB

EvievdB Actief lid

Jan 27, 2023
    275
    251
    63
    Female
    De weeën storm waar ik bang voor was heb ik idd gehad. Maar de verloskundigen en verpleegkundigen waren fijn.
    Bij onze tweede thuis bevallen en dat was veel natuurlijker. Alhoewel dat heel snel ging en ook even heel pittig was.
    Ik hoop voor je dat je nu ook gewoon thuis kunt bevallen!

Josje1004 likes this.
  4. Isa95

Isa95 Actief lid

Sep 1, 2022
    366
    482
    63
    Female
    Nou ik had gister iets.. weet niet of het erbij hoort want heb dit bij de zwangerschap van mijn zoontje nog nooit gehad. Ik zat bij een informatieavond van mijn werk en ik werd opeens helemaal niet goed. Misselijk, duizelig, tintelingen in mijn handen en voeten, koud zweet, bah! Ben de zaal uitgelopen samen met een collega en die zei ook dat ik echt lijkbleek was. Uiteindelijk maar tegen haar verteld dat ik zwanger was, want schrok er nogal van. Had gewoon goed gegeten en alles. Het was wel super benauwd daar dus misschien dat dat het was en dat mijn bloeddruk daardoor even flink daalde.. geen idee? Iemand van jullie hier ervaringen mee? Leek echt alsof ik van mijn stokkie zou gaan.. :confused:

5. Meysss

Meysss Bekend lid

Jan 1, 2024
    571
    418
    63
    Female
    Ik ben vandaag als het goed is 6 weken zwanger en was vanmorgen toch misselijk. Voor het eerst, echt niet leuk.

@Isa95 ik herken het niet, misschien idd door de zwangerschap of een lage bloeddruk? Snap dat je geschrokken bent, hopelijk komt het niet nog eens voor!

6. WardaRose

WardaRose Bekend lid

Jan 14, 2024
    634
    469
    63
    Female
    hier nog niet echt misselijk, wel soms met vlagen maar dan vooral bij bepaalde geuren. Heb bij mijn vorige zwangerschappen nooit overgegeven dus hopelijk dit keer ook niet!

slaap wel echt super slecht, ik val goed in slaap maar word elke ochtend wakker om 5 uur en val niet meer in slaap en voel dan zoveel in mn buik, alsof ik daar spierpijn heb ofzo waardoor ik geen houding vind. Hopelijk allemaal een goed teken :rolleyes:

7. WardaRose

WardaRose Bekend lid

Jan 14, 2024
    634
    469
    63
    Female
    herken t niet maar wss lage bloeddruk… mss je bloeddruk even laten meten. Hopelijk heb je er niet nog eens last van!

8. EvievdB

EvievdB Actief lid

Jan 27, 2023
    275
    251
    63
    Female
    Nee herken het ook niet, maar kan me voorstellen dat het heel naar voelde. Hopelijk blijft het weg. Misschien zorgen dat je altijd iets bij je hebt? Zoute dropjes? Als het van je bloeddruk zou komen zou dat wel kunnen helpen.

9. EvievdB

EvievdB Actief lid

Jan 27, 2023
    275
    251
    63
    Female
    Net een hele mooie echo gehad met een kloppend hartje! Zo blij en opgelucht! Wel 2/3 dagen terug gezet, maar we kijken wat de termijnecho zegt. Die is bepalend.

Maar oh oh oh wat voel ik me soms belabberd:(
    Ben eigenlijk van plan om te wachten met vertellen tot na de termijnecho, maar ben benieuwd of dat lukt..

10. EvievdB

EvievdB Actief lid

Jan 27, 2023
    275
    251
    63
    Female
    Uitgerekend Juli 2025♡

1 juli

2 juli

3 juli
    EvievdB - 40 jaar - 3e kindje

4 juli
    Patty86 - 38 jaar - 3e kindje

5 juli
    Isa95 - 29 jaar - 2e kindje

6 juli

7 juli
    SNB - 28 jaar - 2e kindje

8 juli
    Tali - 29 jaar - 2e kindje

9 juli

10 juli
    Zuster9203 - 31 jaar - 2de kindje

11 juli
    Denise - 24 jaar - 1e kindje
    SuzyCQ - 35 jaar - 1e kindje

12 juli
    GezelligZwangerWorden - 29 jaar -
    1e kindje

13 juli
    Happywife - 30 jaar - 2e kindje

14 juli
    Missdjeem- 34 jaar - 4e kindje

15 juli

16 juli
    Meysss - 35 jaar - 2e kindje

17 juli
    Josje1004 - 34 jaar - 2e kindje

18 juli

19 juli

20 juli

WardaRose - 40 jaar - 3de kindje

21 juli

22 juli

23 juli

24 juli

25 juli

26 juli

27 juli

Delacour- 32 jaar - 3e kindje

28 juli

Imyselfandi - 27 jaar - 2e kindje

29 juli

30 juli

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
    Jongen (0) Meisje (0) Verrassing (11)
    - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
    Afspraken:
    - 18 nov - vitaliteitsecho - SNB
    - 19 nov - eerste echo - Denise
    - 22 nov - vitaliteitsecho - Isa95
    - 22 nov - vitaliteitsecho - SuzyCQ
    - 26 nov - vitaliteitsecho - GezelligZwangerWorden
    - 27 nov - intake verloskundige - Isa95
    - 28 nov - vitaliteitsecho - Josje1004
    - 2 dec - echo/consult AMC - Zuster9203
    - 2 dec - vitaliteitsecho - Meysss
    - 2 dec - echo verloskundige - Isa95
    - 3 Dec - eerste Echo - Tali
    - 3 dec - vitaliteitsecho - Missdjeem
    - 9 dec - termijnecho - Isa95
    - 18 dec - vitaliteitsecho - imyselfandi
    - 20 dec - termijnecho- EvievdB
    - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

11. WardaRose

WardaRose Bekend lid

Jan 14, 2024
    634
    469
    63
    Female
    wat een geweldig nieuws! Maar je er belabberd door voelen is natuurlijk t mindere eraan maar t is t waard moet je maar denken ❤️ ik voel me ook niet fit, wil t liefst de hele dag slapen want snachts slaap ik amper en alles stinkt haha maar ja zolang t lukt hou ik t geheim

EvievdB likes this.
  12. Meysss

Meysss Bekend lid

Jan 1, 2024
    571
    418
    63
    Female
    Fijn @EvievdB lekker genieten van jullie mooie echo! Als het niet gaat, zou ik het idd ook vertellen, verbergen vraagt soms zoveel meer energie.

@WardaRose ik ben bij mijn dochter helemaal niet misselijk geweest. Nu begon het idd zoals jij omschrijft met vlagen misselijk maar vanmorgen echt enorm. En nu na het eten ook steeds misselijk. Maar niet extreem, gewoon prima te doen als het zo blijft.
    Wat betreft het slapen, dat herken ik wel een beetje. Helpt het als je vroeg gaat slapen, zodat je toch nog aan je uurtjes komt zegmaar?

WardaRose and EvievdB like this.
  13. Isa95

Isa95 Actief lid

Sep 1, 2022
    366
    482
    63
    Female
    Ja ik denk idd gewoon een opeens erg lage bloeddruk. Goede tip van de dropjes! Thanks!

@EvievdB oh wat een fijn nieuws!! Vervelend dat je je zo belabberd voelt maar nu je die echo hebt gezien, weet je gelukkig ook waarvoor je het allemaal doet ❤️

EvievdB likes this.
  14. Bee80

Bee80 Fanatiek lid

Aug 7, 2017
    1,314
    993
    113
    Female
    Geweldig! Gefeliciteerd!

EvievdB likes this.
  15. WardaRose

WardaRose Bekend lid

Jan 14, 2024
    634
    469
    63
    Female
    ik ruik soms opeens een hele vieze geur en dat maakt me dan misselijk, dat had ik ook wel bij mijn dochters en bij mijn jongste werd ik vanaf week 6 echt heel misselijk, moest er ook echt iets voor nemen maar spugen heb ik nooit gedaan gelukkig. Maar ja zolang t doenbaar is heb ik t er wel voor over eigenlijk :rolleyes: ik val zoiezo meteen in slaap zodra ik na t eten op de bank ga zitten om tv te kijken of te lezen dus opzich kom ik wel aan mn uren maar die ochtenden hakken er wel in, je voelt je dan toch niet uitgeslapen zal maar zeggen, lig echt vanaf 5 uur wakker te wachten tot om 7 uur iedereen opstaat:roflmao:

Meysss likes this.
  16. Meysss

Meysss Bekend lid

Jan 1, 2024
    571
    418
    63
    Female
    Ja dat is zeker zo, het hoort er ook gewoon bij maar ben wel verwend bij m’n dochter totaal niet misselijk geweest.
    Herkenbaar, ik ga het liefst nu al naar bed :roflmao:
    maar blijf nog even door zetten en “gezellig” doen haha.

17. Zuster9203

Zuster9203 Fanatiek lid

Jan 10, 2019
    1,266
    797
    113
    Female
    Hier gaan de kwalen ook een beetje op en af. Ik was sinds vorige week best misselijk steeds ( wel een beetje met vlagen), maar vandaag bijvoorbeeld bijna niet. Pijnlijke borsten eigenlijk vanaf positieve test maar is vandaag heeeel erg. De vermoeidheid valt me tot nu toe nog mee, al ben ik ook veel wakker in de nacht, en idd rond een uur of 5, soms lukt het me dan nog even te slapen maar vaak ook niet

Meysss likes this.
  18. Josje1004

Josje1004 Actief lid

Dec 2, 2021
    340
    333
    63
    Female
    Ah, fijn dat het de tweede keer natuurlijker ging! Als je een keizersnede hebt gehad mag je niet meer thuis bevallen helaas, voor altijd medisch. Maar je neemt altijd je ervaring van de eerste keer mee denk ik, om het de tweede keer misschien wat te kunnen helen:)

19. Josje1004

Josje1004 Actief lid

Dec 2, 2021
    340
    333
    63
    Female
    Toevallig gooide ik vanochtend mn hoofd even naar voren om een staart te maken, en ging ik erna bijna out:p Super misselijk ineens, moest er echt van bijkomen. Dus een lage bloeddruk klinkt inderdaad wel aannemelijk. Volgens mij hebben we nu al meer bloed, dus moet je hart ook harder werken.. Dat merk ik in ieder geval bij het traplopen of andere inspanning.

@EvievdB Wat fijn!!

Isa95 and EvievdB like this.
  20. EvievdB

EvievdB Actief lid

Jan 27, 2023
    275
    251
    63
    Female
    Oh ja dat klinkt heel aannemelijk dat het je bloeddruk is dan idd.

Share This Page