Ik heb geen idee. Nee, geen ovulatietesten gebruikt. Ik was totaal niet bezig met zwanger worden en dacht juist dat ik in de overgang was! Weet de lengte van mijn cyclus ook niet precies, want die begon te variëren. Ik weet alleen de datum waarop we het gezellig gemaakt hadden toevallig (27 oktober). En toen op 10 november een licht positieve test. Maar goed, ik dacht sowieso al.dat het niet goed was, want ik voel me niet zwanger.
bij mijn miskraam vorig jaar voelde ik me ook niet zwanger dus begrijp precies wat je beschrijft. En wat heeft de gynaecoloog gezegd? Moet je t nu afwachten of de miskraam opwekken?
Afwachten en volgens protocol over een week nog een echo en dan doorverwijzing naar gynaecoloog. Dankjewel allemaal voor jullie lieve berichtjes!
Ik zit hier opeens best in de stress Sinds gisteren niet heel erg misselijk meer en ben ook niet meer zo moe als eerst. Ik lees overal online dat het normaal is, maar toch maak ik me zorgen
symptonen komen en gaan maar snap je zorgen wel hoor! Mijn tepels zijn mega gevoelig en gister ff niet en dacht meteen ohh nee maar vandaag weer mega gevoelig dus volgens mij is t normaal dat alles met vlagen aanwezig is.
Succes vandaag @Meysss en @Isa95 Ik ben al een tijdje wakker ( nu 06.05u) hahaha. Ik was eigenlijk helemaal niet zenuwachtig maar nu wel. Blijft toch altijd spannend....
Dankjewel!! ❤️ Haha spannend hè? Ik ben ook best zenuwachtig. Heel veel succes vandaag, hoe laat mag jij? ‘s morgens al toch?
Ahhh ja spannend he! Ondanks dat we al een goede echo gehad hebben, blijft het hier ook echt spannend. Wij mogen pas eind van de middag. Hier ook al wakker door een verkouden ventje… succes dames!! ❤️
Beter! Ik om 19 uur is een echo rond het termijn van 7/8 weken inwendig? Kan ik mij een beetje psychisch voorbereiden Beterschap! Ik mag pas vanavond, dus nog even spannend!!